Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліцензії на право користування програмним забезпеченням системи захисту електронної пошти від спаму та зловмисних програм
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-11-16-013437-c 7f472ecfa43e4a659c00753c1e2293d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ державних закупівель

380442557731
380442556451
vdz@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ
Код ЄДРПОУ: 00037256
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Відділ державних закупівель
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:24
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Переклад документа має бути посвідчений підписом перекладача та підписом учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ліцензія на право користування програмним забезпеченням (продовження) Inbound with Advanced Malware Protection на 1 рік Lic 500-999 Users (на 600 поштових скриньок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Банкова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 48731000-1 — Пакети програмного забезпечення для захисту файлів
1 послуга
Ліцензія на право користування програмним забезпеченням (продовження) Inbound with Advanced Malware Protection на 1 рік Lic 100-199 Users (на 180 поштових скриньок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Банкова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 48731000-1 — Пакети програмного забезпечення для захисту файлів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за поставлені Ліцензії здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів з дня підписання Сторонами акта приймання-передачі Ліцензій на підставі рахунку, наданого Постачальником, при наявності фінансування. У разі відсутності фінансування на зазначені цілі, Замовник здійснює оплату Постачальнику за поставлені Ліцензії протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" 589 313,05
UAH з ПДВ
545 428,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 601 851,00
UAH з ПДВ
547 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 597 315,00
UAH з ПДВ
548 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 18:03
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:02
11_Гарантийний_лист.pdf
01 грудня 2020 18:02
10_Баланс_товариства.pdf
01 грудня 2020 18:02
07_Відгук_НДКТІ_ПО.pdf
01 грудня 2020 18:02
06_Договір_Копія.pdf
01 грудня 2020 18:02
03_Cтаття_17_.pdf
01 грудня 2020 18:02
02_Технічні вимоги.pdf
01 грудня 2020 18:02
01_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ"
#33548986
Переможець 545 428,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ"
#33548986
545 428,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 10:26
Договір (захист електронної пошти), 22.02.2020.pdf укладений
23 грудня 2020 10:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 545 428,00
UAH