Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного Чоботи гумові
Очікувана вартість
55 500,00 UAH
UA-2020-11-16-013135-c 64424e8c18874d918102b1bdf537b511
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменний Олександр

+38(0432)-63-42-61 GUMENNYY.OV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Гуменний Олександр
+38(0432)-63-42-61
GUMENNYY.OV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 14:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 13:12
Очікувана вартість: 55 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Адреса 01032, м. Київ, вул. С. Петлюри, 25. Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником та замовником, викладаються українською мовою. Не перекладаються з іноземної на українську мову наступні документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети тощо. Документи викладені іноземною мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій – не вимагається. Тендерна документація подається окремими додатками. Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Чоботи (18812200-6)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пар.
Чоботи гумові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар проводиться протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі товару (далі – Акт) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) рахунком-фактурою. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 17:04
Титулка від 16.11.2020.PDF
16 листопада 2020 17:04
Додаток 4 - Проєкт договору.doc
16 листопада 2020 17:04
Додаток 3 - Тех. завдання.doc
16 листопада 2020 17:04
Додаток 2 - Перелік документів.doc
16 листопада 2020 17:04
Додаток 1 - Формам ТП.doc
16 листопада 2020 17:04
13 100378_ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лук'ян Михайло Федорович 55 467,00
UAH
55 467,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 55 500,00
UAH
55 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 11:14
public_doc.p7s
15 грудня 2020 11:14
Перерахунок ціни.pdf
15 грудня 2020 11:14
Лист-гарантія.pdf
15 грудня 2020 11:14
Довідка.pdf
15 грудня 2020 11:14
Довідка з податкової.pdf
15 грудня 2020 11:14
Довідка з МВС 2.pdf
15 грудня 2020 11:14
Довідка з МВС 1.pdf
01 грудня 2020 14:04
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:03
Технічна частина.pdf
01 грудня 2020 14:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 11:44
Форма 3.pdf
02 грудня 2020 11:44
Форма 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лук'ян Михайло Федорович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лук'ян Михайло Федорович
#2604312359
Переможець 55 467,00
UAH
09 грудня 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лук'ян Михайло Федорович
#2604312359
55 467,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:41
Дод. угода №1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:29
Договір_13-100378-20 від 24.12.2020.pdf укладений
24 грудня 2020 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа від Постачальника вих.№86245 від 23.12.2020 року та пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали дану Додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 13-100378-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 66 560,40
UAH (в тому числі ПДВ 11 093,40 UAH)