Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція пішохідного моста через р. Чечва в с.Сваричів (урочище Підмонастир) Рожнятівського району Івано-Франківської області. (Коригування)»
Очікувана вартість
864 871,00 UAH
UA-2020-11-16-009454-c ● 619eefb646f04c9993c1fbdc0c8238f2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сваричівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04355295 |
Місцезнаходження: | 77605, Україна , Івано-Франківська обл., Рожнятівський р-н, с. Сваричів, Вул. Довга, 134 |
Контактна особа: |
Михайло Рибчак +380347420940 svariciv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2020 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 13:47 |
Очікувана вартість: | 864 871,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 324,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція пішохідного моста через р. Чечва в с.Сваричів (урочище Підмонастир) Рожнятівського району Івано-Франківської області. (Коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2020 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2020 15:06 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
16 листопада 2020 15:06 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
16 листопада 2020 15:06 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
16 листопада 2020 15:06 |
Оголошення.docx | |
16 листопада 2020 15:06 |
Додаток 1 Пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-16-009454-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ МЕШ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:33358131
Дата подання: 02 грудня 2020 15:45
Звернення
ПРОШУ:
Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Скасована
Дата: 02 грудня 2020 15:47
Причина: Не додано вкладення
Номер вимоги: UA-2020-11-16-009454-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МЕШ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:33358131
Дата подання: 02 грудня 2020 15:52
Звернення
ПРОШУ:
1. Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1. Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 12:02
За результатами розгляду Вашого звернення від 02.12.2020 р. № 235 надаємо наступну інформацію.
Відповідно до рішення замовника від 30.11.2020 р. № 3 за результатами розгляду та оцінці пропозиції було виявлено наступні підстави для відхилення:
Згідно п. 4 Розділу 5 Додатку 2 Оголошення учасники в складі пропозиції повинні надати згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України відповідно до взірця, повинне бути підписане особами, інформацію про яких викладено відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист персональних даних». Учасник у складі пропозиції не надав згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України відповідно до взірця, яке повинне бути підписане особами, інформацію про яких викладено в пропозиції.
Відповідно до Розділу 2 Додатку 2 Оголошення для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати документи про освіту на кожного ІТР, який вказаний в довідці , та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Згідно п. 2.20 Оголошення під час проведення закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Учасник не надав підтверджуючий документ зміни прізвища ІТР працівника п. 3 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на українській мові або документ з перекладом на українську мову.
Відповідно до п. 6.3. Розділу 3 Оголошення додатково Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про початок робіт без авансового платежу.
Учасник у складі пропозиції надав проект плану фінансування у якому передбачено авансовий платіж на початку виконання робіт, що суперечить гарантійному листу.
Таким чином, замовник відхилив пропозицію учасника на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до рішення замовника від 30.11.2020 р. № 3 за результатами розгляду та оцінці пропозиції було виявлено наступні підстави для відхилення:
Згідно п. 4 Розділу 5 Додатку 2 Оголошення учасники в складі пропозиції повинні надати згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України відповідно до взірця, повинне бути підписане особами, інформацію про яких викладено відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист персональних даних». Учасник у складі пропозиції не надав згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України відповідно до взірця, яке повинне бути підписане особами, інформацію про яких викладено в пропозиції.
Відповідно до Розділу 2 Додатку 2 Оголошення для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати документи про освіту на кожного ІТР, який вказаний в довідці , та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Згідно п. 2.20 Оголошення під час проведення закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Учасник не надав підтверджуючий документ зміни прізвища ІТР працівника п. 3 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на українській мові або документ з перекладом на українську мову.
Відповідно до п. 6.3. Розділу 3 Оголошення додатково Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про початок робіт без авансового платежу.
Учасник у складі пропозиції надав проект плану фінансування у якому передбачено авансовий платіж на початку виконання робіт, що суперечить гарантійному листу.
Таким чином, замовник відхилив пропозицію учасника на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-009454-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ МЕШ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:33358131
Дата подання: 02 грудня 2020 15:46
Звернення
ПРОШУ:
1. Прийняти дане звернення до розгляду;
2. Скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.11.2020 р. № 4 про визнання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ПП "НАКО ІНВЕСТ") про визнання переможцем учасника процедури закупівлі "НАКО ІНВЕСТ") та відмінити процедуру закупівлі.
1. Прийняти дане звернення до розгляду;
2. Скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.11.2020 р. № 4 про визнання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ПП "НАКО ІНВЕСТ") про визнання переможцем учасника процедури закупівлі "НАКО ІНВЕСТ") та відмінити процедуру закупівлі.
Скасована
Дата: 02 грудня 2020 15:48
Причина: Не додано вкладення
Номер вимоги: UA-2020-11-16-009454-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МЕШ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:33358131
Дата подання: 02 грудня 2020 15:56
Звернення
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду;
2. Скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.11.2020 р. № 4 про визнання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ПП "НАКО ІНВЕСТ") про визнання переможцем учасника процедури закупівлі "НАКО ІНВЕСТ") та відмінити процедуру закупівлі.
1. Прийняти до розгляду;
2. Скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.11.2020 р. № 4 про визнання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ПП "НАКО ІНВЕСТ") про визнання переможцем учасника процедури закупівлі "НАКО ІНВЕСТ") та відмінити процедуру закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 11:57
За результатами розгляду Вашого звернення від 02.12.2020 року № 236 замовник надає по пунктах наступну інформацію.
По п. 1 зауваження: замовник в Оголошенні не вимагає підтвердження відсутності підстав передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
По п. 2 зауваження: учасником ПП «НАКО ІНВЕСТ» у складі пропозиції було надано зведений кошторис та пояснювальну записку у форматі передбаченому Оголошення, а також надано документи у excel форматі.
По п. 3 зауваження: рішення Івано-Франківської обласної ради від 15.02.2019 р. № 1055-27/2019 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при здійсненні будівництва об’єктів за рахунок коштів обласного бюджету» щодо визначення заробітної плати містить лише рекомендаційний характер і не є обов’язковим до викання.
По п. 4 зауваження: згідно Розділу 1 Додатку 2 Оголошення довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надається за встановленою формою та з підтвердження інформації, зазначеної у таблиці. Учасник підтвердив право користування обладнанням та матеріально-технічною базою.
По п. 5, 6 зауваження: зазначення учасником неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам Оголошення, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі або не надання інформація, яка є публічною, вважається формально помилкою.
По п. 7 зауваження: згідно Розділу 4 Оголошення учасники підтверджують наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник ПП «НАКО ІНВЕСТ» надав копію Балансу підприємства та Звіту про фінансові результати за останній звітний період, чим саме підтвердив наявність фінансової спроможності.
По п. 8 зауваження: відповідно до п. 1 Розділу 5 Оголошення учасники підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції, на підтвердження часник надає один з документів, визначених в даному пункті, відповідно до організаціно-правової власності суб’єкта господарювання. Учасником ПП «НАКО ІНВЕСТ» було надано весь перелік документів, передбачених п. 1 Розділу 5 Оголошення.
По п. 9 зауваження: учасником ПП «НАКО ІНВЕСТ» у складі пропозиції надано всі документи передбачені Оголошенням.
Враховуючи вищезазначене, замовник вважає пропозицію ПП «НАКО ІНВЕСТ» такою, що відповідає умовам Оголошення.
По п. 1 зауваження: замовник в Оголошенні не вимагає підтвердження відсутності підстав передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
По п. 2 зауваження: учасником ПП «НАКО ІНВЕСТ» у складі пропозиції було надано зведений кошторис та пояснювальну записку у форматі передбаченому Оголошення, а також надано документи у excel форматі.
По п. 3 зауваження: рішення Івано-Франківської обласної ради від 15.02.2019 р. № 1055-27/2019 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при здійсненні будівництва об’єктів за рахунок коштів обласного бюджету» щодо визначення заробітної плати містить лише рекомендаційний характер і не є обов’язковим до викання.
По п. 4 зауваження: згідно Розділу 1 Додатку 2 Оголошення довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надається за встановленою формою та з підтвердження інформації, зазначеної у таблиці. Учасник підтвердив право користування обладнанням та матеріально-технічною базою.
По п. 5, 6 зауваження: зазначення учасником неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам Оголошення, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі або не надання інформація, яка є публічною, вважається формально помилкою.
По п. 7 зауваження: згідно Розділу 4 Оголошення учасники підтверджують наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник ПП «НАКО ІНВЕСТ» надав копію Балансу підприємства та Звіту про фінансові результати за останній звітний період, чим саме підтвердив наявність фінансової спроможності.
По п. 8 зауваження: відповідно до п. 1 Розділу 5 Оголошення учасники підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції, на підтвердження часник надає один з документів, визначених в даному пункті, відповідно до організаціно-правової власності суб’єкта господарювання. Учасником ПП «НАКО ІНВЕСТ» було надано весь перелік документів, передбачених п. 1 Розділу 5 Оголошення.
По п. 9 зауваження: учасником ПП «НАКО ІНВЕСТ» у складі пропозиції надано всі документи передбачені Оголошенням.
Враховуючи вищезазначене, замовник вважає пропозицію ПП «НАКО ІНВЕСТ» такою, що відповідає умовам Оголошення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ #33358131 |
Відхилено |
789 042,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 14:15
|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" #41087308 |
Переможець |
856 204,80
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 11:00
|
Договір.PDF | укладений |
03 грудня 2020 13:53
|
договір.PDF | укладений |
03 грудня 2020 12:08
|