Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2020-11-16-007272-c 329dd5db32f142e198e9708b1fbe00bd
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурмістрова Світлана Володимирівна

380445152909 5152909@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позашкільний навчальний заклад «Центр естетичного виховання «Гармонія» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26387769
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Миколи Закревського, 19-б
Контактна особа: Бурмістрова Світлана Володимирівна
380445152909
5152909@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 09:00
Очікувана вартість: 3 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 пачок
Папір офісний А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, Миколи Закревського, 19-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  03 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування Замовнику, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 14:06
Додаток 3.docx
16 листопада 2020 14:06
Додаток 2.docx
16 листопада 2020 14:00
Проект Договору.docx
16 листопада 2020 13:59
Додаток 1.pdf
16 листопада 2020 13:59
Оголошення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій