Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці та крісла
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-11-16-004495-c b1118c1af65b45c8bb7ebac9d1c2e211
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Олексій Ростиславович

380352475068 vpm_dz@wunu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Західноукраїнський національний університет
Код ЄДРПОУ: 33680120
Місцезнаходження: 46009, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вулиця Львівська, 11
Контактна особа: Кушнір Олексій Ростиславович
380352475068
vpm_dz@wunu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 12:00
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль, вул. Львівська, 11, 33680120, установа, зазначена у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
1) Стілець для навчальної лабораторії Nikolas Miami (50 шт.), код ДК 021:2015 39112000-0 Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штуки
2) Стілець студійний Signal Matias (2 шт.), код ДК 021:2015 39112000-0 Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
25 штуки
3) Крісло офісне Nabis Halmar (25 шт.), код ДК 021:2015 39111100-4 Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
5 штуки
4) Крісло офісне Valdez Halmar (5 шт.), код ДК 021:2015 39111100-4 Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
5 штуки
5) Крісло офісне Eclipce D38W (5 шт.), код ДК 021:2015 39111100-4 Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 11:51
Д2_Форма ТП_39110000-6.docx
16 листопада 2020 11:51
Д4_Квал вимоги_39110000-6.docx
16 листопада 2020 11:51
Д1_Тех специф_39110000-6.docx
16 листопада 2020 11:51
ТД_39110000-6.doc
16 листопада 2020 11:51
Д3_Проект договору_39110000-6.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГРИЩЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 210 545,00
UAH з ПДВ
210 545,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 14:52
тендерна пропозиція.PDF
17 листопада 2020 14:52
специфікація.PDF
17 листопада 2020 14:52
свідоцтво ФОП.PDF
17 листопада 2020 14:52
Прот розг_39110000-6_Грищенко.pdf
17 листопада 2020 14:52
паспорт ФОП.PDF
17 листопада 2020 14:52
доровір.PDF
17 листопада 2020 14:52
гарантійний лист.PDF
17 листопада 2020 14:52
витяг ФОП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГРИЩЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
02 грудня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій