Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір та канцтовари
Очікувана вартість
1 983,68 UAH
UA-2020-11-16-003963-c 5060f48a547a48028e6a19321383fb27
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Швець

+380980426901 ludmila-lubbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любарська районна державна адміністрація Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053387
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 13100, Україна , Житомирська обл., смт. Любар, вул. Незалежності, 39
Контактна особа: Людмила Швець
+380980426901
ludmila-lubbuh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


відповідність запропонованого товару якісним та технічним характеристикам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13100, Україна, Житомирська область, смт Любар, вулиця Незалежності, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13100, Україна, Житомирська область, смт Любар, вулиця Незалежності, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
конверти С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13100, Україна, Житомирська область, смт Любар, вулиця Незалежності, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

16 листопада 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХОДЮК ІРИНА ВАСИЛІВНА
#3325305305
Переможець 1 983,68
UAH
16 листопада 2020 11:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:33