Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Козацька, в смт. Підволочиськ на ділянці км 0+000 – км 0+950 (окремими ділянками) Підволочиського району Тернопільської області
Очікувана вартість
942 620,00 UAH
UA-2020-11-16-003132-b 35ef2d9fd29f406ba49c6e2c9ec77f5f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 18:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 14:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 15:00
Очікувана вартість: 942 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 713,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Козацька, в смт. Підволочиськ на ділянці км 0+000 – км 0+950 (окремими ділянками) Підволочиського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, смт. Підволочиськ, Підволочиський район, вул. Козацька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 18:57
Додаток_5_Проект_договору_.docx
16 листопада 2020 18:57
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
16 листопада 2020 18:57
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
16 листопада 2020 18:57
Додаток_2_Технічне завдання.docx
16 листопада 2020 18:57
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
16 листопада 2020 18:57
Оголошення Козацька.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 893 921,00
UAH з ПДВ
893 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:52
РЕЄСТР НАДАНИХ ДОКУМЕНТІВ.pdf
26 листопада 2020 16:52
Довіреність і протокол.pdf
26 листопада 2020 16:52
Довіреність і протокол 3.pdf
26 листопада 2020 16:52
Довіреність і протокол 2.pdf
26 листопада 2020 16:52
№59 календарний графік.pdf
26 листопада 2020 16:52
№58 згода з умовами проекту.pdf
26 листопада 2020 16:52
№57 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 листопада 2020 16:52
№55 ІД Свідоцтво ISO (Копія).pdf
26 листопада 2020 16:52
№49 ІД транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 16:52
№46 ІД Картка обліку ОЗ-6.pdf
26 листопада 2020 16:52
№45 ІД гарантійний лист абз.pdf
26 листопада 2020 16:52
№44 ІД договір поставки.pdf
26 листопада 2020 16:52
№43 ІД довідка про АБЗ.pdf
26 листопада 2020 16:52
№42 ІД зразок підпису.pdf
26 листопада 2020 16:52
№41 ІД Копія ліцензії.pdf
26 листопада 2020 16:52
№39 ІД довідка термін дії.pdf
26 листопада 2020 16:52
№38 ІД технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 16:52
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 16:52
№21 ВПВ 17.pdf
26 листопада 2020 16:52
№20 ВПВ 17.pdf
26 листопада 2020 16:52
№19 ВПВ 17.pdf
26 листопада 2020 16:52
№18 ВПВ 17.pdf
26 листопада 2020 16:52
№17 ВПВ 17.pdf
26 листопада 2020 16:52
№15 КК лист відгук 730.pdf
26 листопада 2020 16:52
№15 КК лист відгук 500.pdf
26 листопада 2020 16:52
№13 КК договір №730.pdf
26 листопада 2020 16:52
№13 КК договір №500.pdf
26 листопада 2020 16:52
№12 КК довідка досвід.pdf
26 листопада 2020 16:52
№10 КК довідка робітники.pdf
26 листопада 2020 16:52
№9 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
26 листопада 2020 16:52
№4 КК Договори оренди.rar
26 листопада 2020 16:52
№3 КК довідка обладнання.pdf
26 листопада 2020 16:52
№1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 893 921,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 15:46

Документи

27 листопада 2020 15:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:43
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
893 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2020 15:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:43
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 11:11
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:56
Додаткова угода 3 вул. Козацька.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:54
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 11:39
Додаткова угода 2 вул. Козацька.pdf зміни до договору
27 травня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:04
Додаткова угода вул. Козацька.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:13
Договір укладений
08 грудня 2020 11:09

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2021 12:15
875 807,00 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA533395000000026003388670001
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 875 807,00
UAH (в тому числі ПДВ 145 967,83 UAH)