Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерела безперебійного живлення
Очікувана вартість
87 800,00 UAH
UA-2020-11-16-002853-a c37d4f53bc4c4b9aa51a4a8b8d27ceaa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жилінська Катерина Олександрівна

+380432658800 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40310643
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19
Контактна особа: Жилінська Катерина Олександрівна
+380432658800
vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 14:11
Очікувана вартість: 87 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 439,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 шт
Джерела безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Максимовича,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник надає товар, після чого Покупець повинен протягом 30 робоичх днів здійснити оплату за товар на поточний рахунок Постачальника згідно накладної, а в разі затримки бюджетного фінансування-протягом 14 днів з дня надходження коштів на вказані цілі Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 17:03
Додаток 1 Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі (зміни).pdf
16 листопада 2020 17:27
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.pdf
16 листопада 2020 17:18
Додаток 5 Лист-згода.pdf
16 листопада 2020 17:18
Додаток 4 Проект Договору.pdf
16 листопада 2020 17:18
Додаток 2 Форма ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 листопада 2020 17:18
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 листопада 2020 14:48
Дата відповіді: 19 листопада 2020 11:46
Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником обов’язково зазначаються: 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно абзацу 2 частини 4: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Отже, якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, що викладені у Додатку 1 до оголошення, пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.
Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 3 статті 29 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій/пропозиції є ціна, або вартість життєвого циклу, або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Технічні характеристики та кваліфікаціні вимоги
Дата подання: 17 листопада 2020 15:05
Дата відповіді: 19 листопада 2020 13:14
Шановний замовнику! Відповідно до додатку 1 у фізичних характеристиках зазначено маса ДБЖ без пакувального матеріалу 7 кг, але стандартна маса ДБЖ 600 Ва/360 вт у пластмасовому корпусі від 3,5 кг, в металевому від 4,3 кг. Маса ДБЖ 7 кг більше відповідає при розміщенні 2-х акумуляторних батарей, що використовується в ДБЖ від 1000 ВА. Крім того зазначено умови роботи на висоті 3500 м. над рівнем моря., але згідно відкритих джерел місто Вінниця розташоване на висоті 234 м. над рівнем моря. У додатку 3 п.13. Учасник повинен надати лист зобов’язання, що під час гарантійного обслуговування товару сервісний інженер повинен прибути до місця експлуатації (по території Вінницької області) не пізніше ніж через 2 години, після отримання повідомлення від Замовника про факт неналежного функціонування товару. Виконання цієї умови не передбачається можливим для більшості постачальників ДБЖ. Прошу Вас розглянути можливість щодо внесення змін у тендерній документації з метою проведення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни у Додаток 1 до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Адамовський Юрій Станіславович 87 750,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" 87 633,00
UAH з ПДВ
87 633,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 14:35
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:34
3.14- Iнструкція ДБЖ.pdf
27 листопада 2020 14:34
3.3.1- Аналогічний договр 2.pdf
27 листопада 2020 14:34
3.3.1- Аналогічний договір 1.pdf
27 листопада 2020 14:34
0- Реєстр пропозицій.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:52
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 09:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:42
Сертифікат виробника Powercom.pdf
27 листопада 2020 09:42
Авторизаційний на Powercom.pdf
27 листопада 2020 09:42
Щодо повноважень директора.pdf
27 листопада 2020 09:42
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 09:42
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 09:42
Пояснення про ненадання.pdf
27 листопада 2020 09:42
Довкілля.pdf
27 листопада 2020 09:42
Довідка працівники.pdf
27 листопада 2020 09:42
Довідка МТБ.pdf
27 листопада 2020 09:42
Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2020 09:42
Статут з описом.pdf
27 листопада 2020 09:42
Повноваження директора.pdf
27 листопада 2020 09:42
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 09:42
Витяг 03.11.2020.pdf
27 листопада 2020 09:42
Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Адамовський Юрій Станіславович

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Адамовський Юрій Станіславович
#2259013012
Переможець 85 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 16:22

Документи

30 листопада 2020 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Адамовський Юрій Станіславович
#2259013012
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 17:37
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:50
Підписаний договір.pdf укладений
03 грудня 2020 10:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 000,00
UAH