Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі Штабу 5/28 за адресою: Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вулиця Житомирська,150
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-11-16-002068-a ef146f24e1cc4bdfbb367b096c917e1a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Наталія Володимирівна

+380937691794 nv-kech_tender@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 07760151
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39
Контактна особа: Данилюк Наталія Володимирівна
+380937691794
nv-kech_tender@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 15:20
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3999.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роб.дні
Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі Штабу 5/28 за адресою: Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вулиця Житомирська,150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 15:11
Оголошення 5-28.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність вимог закупівлі чинному законодавству України
Дата подання: 19 листопада 2020 22:35
Дата відповіді: 20 листопада 2020 10:52
Прошу пояснити, або відмінити дискримінаційну вимогу щодо надання копій висновку психофізіологічної експертизи на працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання послуги слюсарів та водія, оскільки Наказ N 263/121 від 23.09.94 МОЗ України "Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі" не містить жодного пункту що відповідає роботам заявленим в закупівлі. Також прошу пояснити, або відмінити вимогу щодо сертифікованого інженера-проектувальника, оскільки Вами не надано проектної документації для розробки кошторису і не замовлено її розробку в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику! З метою дотримання належної якості виконання послуг, замовник має право вимагати всю необхідну документацію, яка на його думку має свідчити про певний рівень кваліфікації виконавця.
1. Якщо Ви уважно вивчали вимоги закупівлі, то напевне помітили, що Учасник обов’язково має подати кошторисну документацію, яка має обґрунтувати запропоновану учасником ціну. А для підтвердження правильності складання зазначеного кошторису учаснику необхідно підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, про що свідчить сертифікат інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації. Таким чином наголошуємо, що з метою дотримання належної якості виконання послуг та раціонального використання бюджетних коштів, замовник має право вимагати всю необхідну документацію, яка на його думку має свідчити про певний рівень кваліфікації виконавця.
2. Щодо необхідності проходження психофізіологічної експертизи працівниками:
Відповідно до Положень Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107» та від 03.03 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» закупівля Замовником послуг «Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі» відноситься до п. 15, 17 додатку 6 (Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки), то Наказ N 263/121 від 23.09.94 МОЗ України "Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі" містить п.5, що потребує проходження психофізіологічної експертизи працівниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" 198 555,60
UAH з ПДВ
198 555,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:10
garant_G1120-6642-GL_tender.zip
24 листопада 2020 16:10
Підписаний_G1120-6642-GL_tender.pdf
24 листопада 2020 16:10
Виписка.pdf
24 листопада 2020 16:10
9. Проект договору 5_28.pdf
24 листопада 2020 16:10
8. Кошторис_5_28.pdf
24 листопада 2020 16:10
63874673246943 (1).pdf
24 листопада 2020 16:10
5.1 Гарант лист 5_28.pdf
24 листопада 2020 16:10
11. Акт огляду 5_28.pdf
24 листопада 2020 16:10
1. Довідка про субпіряд 5_28.pdf
24 листопада 2020 16:10
7.Витяг ПДВ.pdf
24 листопада 2020 16:10
5.Інформація про техніку.pdf
24 листопада 2020 16:10
4.Інформація про досвід.pdf
24 листопада 2020 16:10
2. Статут.pdf
24 листопада 2020 16:10
10.Ліцензія.pdf
24 листопада 2020 16:10
10.Дозвіл.pdf
24 листопада 2020 16:10
10.Декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
Переможець 198 555,60
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 11:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

26 листопада 2020 11:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:19
Протокол №44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
198 555,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2020 11:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:19
Протокол №44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 16:33
Договір№325 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:32
Протокол №49 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 10:59
Договір №325.pdf укладений
01 грудня 2020 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підчас заповнення полів форми оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі по предмету закупівлі «Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі Штабу 5/28 за адресою: Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вулиця Житомирська, 150 (ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи)», було допущено механічну помилку, а саме, у полі «Вид предмету закупівлі» було помилково вказано «Роботи» замість «Послуги». Дана інформація відображається в формах «Оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2020-11-16-002068-a», «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-11-16-002068-a» та «Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-16-002068-a». Вищезазначену помилку вважати технічною, оскільки виправлення є неможливим. 2. Під час опублікування інформації по Договору №325 від 01.12.2020 року, що був укладений за результатом проведеної процедури закупівлі за номером тендеру у ЦБД UA-2020-11-16-002068-a, було помилково підвантажено некоректну копію договору.
Номер договору про закупівлю: 325
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 555,60
UAH (в тому числі ПДВ 33 092,60 UAH)