Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі Штабу 5/28 за адресою: Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вулиця Житомирська,150
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-11-16-002068-a ● ef146f24e1cc4bdfbb367b096c917e1a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 07760151 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39 |
Контактна особа: |
Данилюк Наталія Володимирівна +380937691794 nv-kech_tender@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2020 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 15:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 15:20 |
Очікувана вартість: | 199 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 999,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3999.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роб.дні
Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі Штабу 5/28 за адресою: Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вулиця Житомирська,150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2020 15:11 |
Оголошення 5-28.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність вимог закупівлі чинному законодавству України
Дата подання: 19 листопада 2020 22:35
Дата відповіді: 20 листопада 2020 10:52
Прошу пояснити, або відмінити дискримінаційну вимогу щодо надання копій висновку психофізіологічної експертизи на працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання послуги слюсарів та водія, оскільки Наказ N 263/121 від 23.09.94 МОЗ України "Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі" не містить жодного пункту що відповідає роботам заявленим в закупівлі.
Також прошу пояснити, або відмінити вимогу щодо сертифікованого інженера-проектувальника, оскільки Вами не надано проектної документації для розробки кошторису і не замовлено її розробку в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику! З метою дотримання належної якості виконання послуг, замовник має право вимагати всю необхідну документацію, яка на його думку має свідчити про певний рівень кваліфікації виконавця.
1. Якщо Ви уважно вивчали вимоги закупівлі, то напевне помітили, що Учасник обов’язково має подати кошторисну документацію, яка має обґрунтувати запропоновану учасником ціну. А для підтвердження правильності складання зазначеного кошторису учаснику необхідно підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, про що свідчить сертифікат інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації. Таким чином наголошуємо, що з метою дотримання належної якості виконання послуг та раціонального використання бюджетних коштів, замовник має право вимагати всю необхідну документацію, яка на його думку має свідчити про певний рівень кваліфікації виконавця.
2. Щодо необхідності проходження психофізіологічної експертизи працівниками:
Відповідно до Положень Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107» та від 03.03 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» закупівля Замовником послуг «Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі» відноситься до п. 15, 17 додатку 6 (Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки), то Наказ N 263/121 від 23.09.94 МОЗ України "Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі" містить п.5, що потребує проходження психофізіологічної експертизи працівниками.
1. Якщо Ви уважно вивчали вимоги закупівлі, то напевне помітили, що Учасник обов’язково має подати кошторисну документацію, яка має обґрунтувати запропоновану учасником ціну. А для підтвердження правильності складання зазначеного кошторису учаснику необхідно підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, про що свідчить сертифікат інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації. Таким чином наголошуємо, що з метою дотримання належної якості виконання послуг та раціонального використання бюджетних коштів, замовник має право вимагати всю необхідну документацію, яка на його думку має свідчити про певний рівень кваліфікації виконавця.
2. Щодо необхідності проходження психофізіологічної експертизи працівниками:
Відповідно до Положень Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107» та від 03.03 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» закупівля Замовником послуг «Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі» відноситься до п. 15, 17 додатку 6 (Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки), то Наказ N 263/121 від 23.09.94 МОЗ України "Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі" містить п.5, що потребує проходження психофізіологічної експертизи працівниками.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065 |
Переможець |
198 555,60
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 11:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 16:33
|
Договір№325 (1).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 16:32
|
Протокол №49 (1).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 10:59
|
Договір №325.pdf | укладений |
01 грудня 2020 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Підчас заповнення полів форми оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі по предмету закупівлі «Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі Штабу 5/28 за адресою: Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вулиця Житомирська, 150 (ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи)», було допущено механічну помилку, а саме, у полі «Вид предмету закупівлі» було помилково вказано «Роботи» замість «Послуги». Дана інформація відображається в формах «Оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2020-11-16-002068-a», «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-11-16-002068-a» та «Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-16-002068-a». Вищезазначену помилку вважати технічною, оскільки виправлення є неможливим. 2. Під час опублікування інформації по Договору №325 від 01.12.2020 року, що був укладений за результатом проведеної процедури закупівлі за номером тендеру у ЦБД UA-2020-11-16-002068-a, було помилково підвантажено некоректну копію договору. |
Номер договору про закупівлю: | 325 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №49 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |