Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортно-експедиційні послуги по перевезенню пошти на магістральних маршрутах. Маршрути по заявкам (східний напрямок)
Freight forwarding services for the transportation of mail on main routes. Routes on applications (east direction)
Очікувана вартість
2 898 070,00 UAH
UA-2020-11-16-001770-c 8fc27fc447bb48d8a39f4a79d19306a7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078
+380994903516
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078,+380994903516
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Stayetskiy Mihail
+380443232078,+380994903516
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 грудня 2020 13:41
Очікувана вартість: 2 898 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 490,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 16 листопада 2020 10:10
Enquiries until: 07 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 13 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 грудня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 2 898 070 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 490 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60160000-7: Перевезення пошти автомобільним транспортом


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.
Розгорнути Згорнути
The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. The tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137116 кілометр
Транспортно-експедиційні послуги по перевезенню пошти на магістральних маршрутах. Маршрути по заявкам (східний напрямок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60160000-7 — Перевезення пошти автомобільним транспортом

Freight forwarding services for the transportation of mail on main routes. Routes on applications (east direction)
CPV: 60160000-7
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту, Замовник перераховує суму, яка визначена для перерахування Актом за звітний період, Виконавцю на його поточний рахунок, що вказаний у Договорі. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. The tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Право на участь
Дата подання: 27 листопада 2020 17:22
Дата відповіді: 30 листопада 2020 09:16
Добрий вечер! может ли участник - плательщик единого налога без НДС принять участие в закупке?
Відповідь: Вітаємо! В тендері відсутні будь-які обмеження для учасників з різними системами опадаткування. Єдиним критерієм оцінки тендерної проопзиції є ціна.
Роз'яснення документації
Дата подання: 30 листопада 2020 19:26
Дата відповіді: 03 грудня 2020 14:04
Згідно п 4.1. Договору, (додаток 6 до ТД) визначено порядок оплати за надані послуги, а саме - оплата за надані Послуги здійснюється за умови реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. Податкова накладна – це документ, який існує виключно в електронній формі та використовується платниками ПДВ для обліку податкового зобов’язання та податкового кредиту, які виникаю з цього податку. Яким чином, з логіки вашої попередньої відповіді, платник єдиного податку зможе зареєструвати такі накладні та отримати кошти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за слушне зауваження. Ми готуємо зміни до проекту договору в цій частині. Слідкуйте за оголошенням та змінами.
Рівність учасників та не дискримінація
Дата подання: 04 грудня 2020 11:35
Дата відповіді: 04 грудня 2020 16:16
Вважаємо за необхідне наголосити, що зміни до ТД та її додатків необхідно внести по всіх закупівлях де присутні аналогічні дискримінаційні умови!
Відповідь: Дякуємо за пораду. Зміни будуть внесені по всім закупівлям.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 грудня 2020
UA-2020-11-16-001770-c8fc27fc447bb48d8a39f4a79d19306a7
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП "МАЛЬОТІН ГЕОРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 16:15
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС СТАР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 11:23

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ФОП МАЛЬОТІН Г.В. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору та лист-відгук від контрагента) не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, оскільки не відповідають визначенню аналогічного договору, встановленого замовником, що стосується суми договору (менше 1 000 000 млн. грн.), також довідка не містить інформації щодо номеру та дати укладення договорів 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів надання автотранспортних послуг (не менше двох на суму не менше 1 000 000 грн. кожен) із зазначенням номерів та дат укладення договорів та Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, зміст якого підтверджує якісне виконання договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 16:16
Довидка.pdf
17 грудня 2020 16:16
Відгук Мальтін Г. М.(3).pdf
11 грудня 2020 13:33
ТЕХНІЧНА БАЗА.PDF
11 грудня 2020 13:33
Лист ст 17.PDF
11 грудня 2020 13:33
аналог договори.PDF
11 грудня 2020 13:33
Лист повідомлення.PDF
11 грудня 2020 13:33
Відомості учасника.PDF
11 грудня 2020 13:33
Відгук СС Транс.PDF
11 грудня 2020 13:33
Відгук Сілвер Бюро.pdf

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 17:21
Статут.PDF
30 грудня 2020 17:21
Статут 2 часть.PDF
30 грудня 2020 17:21
Протокол.PDF
30 грудня 2020 17:20
Паспорт.PDF
30 грудня 2020 17:20
ОПИС.PDF
30 грудня 2020 17:20
Наказ.PDF
30 грудня 2020 17:20
Довідка ст 1777.pdf
30 грудня 2020 17:20
Довідка ст 177.pdf
30 грудня 2020 17:20
Довідка ст 17.pdf
30 грудня 2020 17:20
Довідка МВС.pdf
30 грудня 2020 17:20
Вытяг 30.12.2020.pdf
30 грудня 2020 17:20
Витяг.PDF
30 грудня 2020 17:20
Баланс 31,12,19.PDF
30 грудня 2020 17:20
баланс 30,09,20.PDF
11 грудня 2020 18:55
Лист гарантія.PDF
11 грудня 2020 18:55
Дод 4.2 нак.PDF
11 грудня 2020 18:55
Дод 4.1 прот.PDF
11 грудня 2020 18:55
Довідка про досвід.PDF
11 грудня 2020 18:55
Отзыв Мастер.pdf
11 грудня 2020 18:55
Отзыв ККБК.pdf
11 грудня 2020 18:55
Мат тех база.PDF
11 грудня 2020 18:55
Лист повідомлення.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

В порядку п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оприлюднюється повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію, встановленому замовником, оскільки в довідці відсутня інформацію про наявність не менш ніж двох власних або орендованих або найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів з напівпричепами вантажопідйомністю не менш 18 т, саме суцільнометалевим, пластиковим або іншим фургонами, а також про тещо фургон виключає попадання вологи усередину. 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність не менш ніж двох власних або орендованих або найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів з напівпричепами вантажопідйомністю не менш 18 т, суцільнометалевим, пластиковим або іншим фургонами. Внутрішні розміри фургона, (довжина/ширина/висота, мм) повинні бути не менше - 13500/2460/2450. Фургон має виключати попадання вологи усередину та мати засоби для кріплення вантажу (штанги, ремені, інше). Кут відкриття задніх двостулкових дверей повинен бути не менше 270° з фіксацією у відкритому положенні.

Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:11
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:30
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:30
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:28
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:28
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:18
3 руш відгук 008.jpg
17 грудня 2020 10:18
3 св Відгук.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЛЬОТІН ГЕОРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС СТАР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329" 2 775 675,28
UAH з ПДВ
2 673 761,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС СТАР" 2 728 608,40
UAH з ПДВ
2 673 762,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЛЬОТІН ГЕОРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 2 850 000,00
UAH з ПДВ
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 17:21
Статут.PDF
30 грудня 2020 17:21
Статут 2 часть.PDF
30 грудня 2020 17:21
Протокол.PDF
30 грудня 2020 17:20
Паспорт.PDF
30 грудня 2020 17:20
ОПИС.PDF
30 грудня 2020 17:20
Наказ.PDF
30 грудня 2020 17:20
Довідка ст 1777.pdf
30 грудня 2020 17:20
Довідка ст 177.pdf
30 грудня 2020 17:20
Довідка ст 17.pdf
30 грудня 2020 17:20
Довідка МВС.pdf
30 грудня 2020 17:20
Вытяг 30.12.2020.pdf
30 грудня 2020 17:20
Витяг.PDF
30 грудня 2020 17:20
Баланс 31,12,19.PDF
30 грудня 2020 17:20
баланс 30,09,20.PDF
11 грудня 2020 18:55
Лист гарантія.PDF
11 грудня 2020 18:55
Дод 4.2 нак.PDF
11 грудня 2020 18:55
Дод 4.1 прот.PDF
11 грудня 2020 18:55
Довідка про досвід.PDF
11 грудня 2020 18:55
Отзыв Мастер.pdf
11 грудня 2020 18:55
Отзыв ККБК.pdf
11 грудня 2020 18:55
Мат тех база.PDF
11 грудня 2020 18:55
Лист повідомлення.PDF

Публічні документи

18 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:11
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:30
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:30
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:28
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:28
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:18
3 руш відгук 008.jpg
17 грудня 2020 10:18
3 св Відгук.jpg

Публічні документи

17 грудня 2020 16:16
Довидка.pdf
17 грудня 2020 16:16
Відгук Мальтін Г. М.(3).pdf
11 грудня 2020 13:33
ТЕХНІЧНА БАЗА.PDF
11 грудня 2020 13:33
Лист ст 17.PDF
11 грудня 2020 13:33
аналог договори.PDF
11 грудня 2020 13:33
Лист повідомлення.PDF
11 грудня 2020 13:33
Відомості учасника.PDF
11 грудня 2020 13:33
Відгук СС Транс.PDF
11 грудня 2020 13:33
Відгук Сілвер Бюро.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС СТАР"

ФОП "МАЛЬОТІН ГЕОРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329"
#03120259
Переможець 2 673 761,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329"
#03120259
2 673 761,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 18:44
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 10:33
АТП-1770.pdf укладений
21 січня 2021 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 422 366,86
UAH (в тому числі ПДВ 403 727,81 UAH)