Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення для набору, редагування, оформлення текстів, електронних таблиць, створення та відтворення документів і презентацій на 130 робочих місць
Очікувана вартість
1 036 035,00 UAH
UA-2020-11-16-001552-c 7ed05e6bf10d426ab6872bef87509c87
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

+380975705178 minstrategprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43733545
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2
Контактна особа: БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
+380975705178
minstrategprom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 15:26
Очікувана вартість: 1 036 035,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 180,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Програмне забезпечення для набору, редагування, оформлення текстів, електронних таблиць, створення та відтворення документів і презентацій на 130 робочих місць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату вартості наданих Послуг з постачання Програмного забезпечення шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту наданих послуг. У разі затримки фінансування розрахунок за Послуги з постачання Програмного забезпечення здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНТЕК ПРО" 867 100,00
UAH
867 100,00
UAH
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 999 700,00
UAH
999 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 12:45
Електронний підпис
14 грудня 2020 12:43
Dovidka_20330545940150143069.pdf.p7s
14 грудня 2020 12:43
Dovidka_20330545940150143069.pdf
14 грудня 2020 12:43
ДОВІДКА_ДОГОВОРИ.pdf
14 грудня 2020 12:43
ДОВІДКА_17_1.pdf
01 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:00
ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.pdf
01 грудня 2020 17:00
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 грудня 2020 17:00
СТАТУТ_ОПИС.pdf
01 грудня 2020 17:00
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
01 грудня 2020 17:00
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
01 грудня 2020 17:00
ЛИСТ_ЗГОДА_ПЕРС_ДАНІ.pdf
01 грудня 2020 17:00
ЛИСТ_ВІД_ДІСТРИБЮТОРА.pdf
01 грудня 2020 17:00
Договір_акт_відгук_2.pdf
01 грудня 2020 17:00
Договір_акт_відгук_1.pdf
01 грудня 2020 17:00
ДОВІДКА_СУБПІДРЯДНИК.pdf
01 грудня 2020 17:00
ДОВІДКА_СЕРТИФ.pdf
01 грудня 2020 17:00
ДОВІДКА_САНКЦІЇ.pdf
01 грудня 2020 17:00
ДОВІДКА_ДОГОВОРИ.pdf
01 грудня 2020 17:00
ДОВІДКА_ДОВКІЛЛЯ.pdf
01 грудня 2020 17:00
ДОВІДКА_17.pdf
01 грудня 2020 17:00
ВИТЯГ_ПДВ_ЗАВІРЕНИЙ.pdf
01 грудня 2020 17:00
ВИСНОВОК_ДСТЗІ.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:43
Тендерна Пропозиція.pdf
01 грудня 2020 16:43
ВН 304+дов 121.pdf
01 грудня 2020 16:43
ВН 303+дов 121.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНТЕК ПРО"

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНТЕК ПРО"
#32983765
Переможець 867 100,00
UAH
11 грудня 2020 23:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 23:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНТЕК ПРО"
#32983765
867 100,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 березня 2021 12:24
Кінець періоду оскарження: 21 березня 2021 00:00
Дата відміни: 21 березня 2021 00:02
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: 16.11.2020 року Уповноваженою особою було прийняте рішення про внесення змін до річного плану закупівель (далі – річний план) на 2020 рік та здійснення закупівлі Послуг для встановлення на 130 робочих місцях працівникам очікуваною вартістю 1036035,00 гривень без ПДВ за процедурою «відкриті торги» відповідно до Закону. Передумовою здійснення закупівлі Послуг відповідно до наявної потреби та бюджетних призначень по бюджетній програмі КПКВК 2601010 «Керівництво та управління у сфері стратегічних галузей промисловості» за кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» є необхідність планування такої закупівлі шляхом включення її до річного плану на відповідний рік. Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В порядку та у строки, передбачені частиною першою статті 4 Закону 16.11.2020 року Уповноваженою особою було оприлюднено в електронній системі закупівель зміни до річного плану на 2020 рік (ідентифікатор: UA-P-2020-11-16-001240-c), затверджені рішенням Уповноваженої особи 16.11.2020 року № 13. Крім того, в порядку та у строки, передбачені абзацом другим пункту 1) частини першої статті 10, частиною першою статті 21, частиною першою статті 22 Закону, 16.11.2020 року Уповноваженою особою було оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію по Предмету закупівлі, затверджені рішенням Уповноваженої особи Замовника 16.11.2020 року № 13. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. 03 грудня 2020 року шляхом застосування електронного аукціону електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації по Предмету закупівлі, за результатами якої найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою закупівель визначена тендерна пропозиція ТОВ «АНТЕК ПРО» вартістю 867 100,00 грн без ПДВ. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. Відповідно до частини першої статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, яке повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 33 Закону. Відповідно до частини п’ятої статті 33 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів Таким чином, 11.12.2020 року відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «АРТМОТОР» Уповноваженою особою визначено ТОВ «АРТМОТОР» переможцем процедури закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі з урахуванням вимог частин п’ятої, шостої статті 33 Закону. Крім того, на виконання частин першої, другої статті 33 Закону 11 грудня 2020 року Уповноваженою особою оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на раніше 22.12.2020 року. Разом з тим, після оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації по Предмету закупівлі відповідно до яких здійснюється закупівля Послуг, станом на 22.12.2020 року замовником був здійснений перерозподіл бюджетних призначень не покритих юридичними зобов’язаннями по бюджетній програмі КПКВК 2601010 «Керівництво та управління у сфері стратегічних галузей промисловості» у межах коду економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)», про що складений відповідний розрахунок видатків на утримання Мінстратегпрому на 2020 рік по загальному фонду Державного бюджету. Відповідно до розрахунку видатків на утримання Мінстратегпрому на 2020 рік по загальному фонду Державного бюджету по бюджетній програмі за КПКВК 2601010 «Керівництво та управління у сфері стратегічних галузей промисловості» по коду економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» для закупівлі Послуг, передбачені бюджетні призначення в сумі 641092,87 гривень, що на 394942,13 гривень менше очікуваної вартості Предмета закупівлі, оприлюдненої через електронну систему закупівель у річному плані та в оголошенні про проведення відкритих торгів, а також на 226007,13 гривень менше вартості тендерної пропозиції ТОВ «АРТМОТОР» на закупівлю Послуг. З 1 листопада 2019 року в електронній системі закупівель її адміністратором було реалізовано функціонал згідно з яким для річних планів закупівлі були введені статуси: «запланований», «оголошено тендер», «скасований». У зв’язку з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів по Предмету закупівлі на підставі змін до річного плану, вказаний річний план автоматично переведено електронною системою закупівель в статус «оголошено тендер», що не передбачає будь-якої можливості (в тому числі технічної) для редагування зазначеної у ньому інформації про закупівлю відповідно до Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166. Таким чином, відсутність технічної можливості під час проведення відкритих торгів унести зміни до річного плану в частині зміни очікуваної вартості Предмета закупівлі, у зв’язку із перерозподілом бюджетних призначень не покритих юридичними зобов’язаннями по бюджетній програмі КПКВК 2601010 «Керівництво та управління у сфері стратегічних галузей промисловості» у межах коду економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» унеможливлює реєстрацію договору про закупівлю за результатами проведеного тендеру.