Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі в Добропільського ЗПЗСО, Херсонська область, Голопристанський район, с. Добропілля, вул.Шкільна, 13 (ДК 021:2015: код 45421000-4 «Столярні роботи»)
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2020-11-16-001487-c ● 309a646dca4b4ae88d75fc15f2856acf
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34381816 |
Місцезнаходження: | 75662, Україна , Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, , пров. Шкільний |
Контактна особа: |
Еліна Сергіївна Рубан +380952461281 dolmativkarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2020 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 12:27 |
Очікувана вартість: | 205 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування замовника: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34381816.
4. Місцезнаходження замовника: 75662, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, пров. Шкільний.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шкіль Інна Петрівна, голова тендерного комітету, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів, телефон +380679211178, ел. пошта: dolmativkarada@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі в Добропільського ЗПЗСО, Херсонська область, Голопристанський район, с.Добропілля, вул.Шкільна, 13.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45421000-4 «Столярні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Добропільський ЗПЗСО75660, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Добропілля, вул.Шкільна, буд. 13.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 205 000,00 грн. (двісті п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «20» листопада 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» листопада 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34381816.
4. Місцезнаходження замовника: 75662, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, пров. Шкільний.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шкіль Інна Петрівна, голова тендерного комітету, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів, телефон +380679211178, ел. пошта: dolmativkarada@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі в Добропільського ЗПЗСО, Херсонська область, Голопристанський район, с.Добропілля, вул.Шкільна, 13.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45421000-4 «Столярні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Добропільський ЗПЗСО75660, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Добропілля, вул.Шкільна, буд. 13.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 205 000,00 грн. (двісті п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «20» листопада 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» листопада 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі в Добропільського ЗПЗСО, Херсонська область, Голопристанський район, с. Добропілля, вул.Шкільна, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75660, Україна, Херсонська область, с. Добропілля, вул. Шкільна, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2020 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2020 11:46 |
Додаток_2.doc | |
16 листопада 2020 09:57 |
Додаток_1_технiчнi_харакетристики.doc | |
16 листопада 2020 09:57 |
Додаток_4.doc | |
16 листопада 2020 09:57 |
Додаток_3.docx | |
16 листопада 2020 09:57 |
Додаток_5.doc | |
16 листопада 2020 09:57 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
16 листопада 2020 12:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 листопада 2020 11:46 |
Додаток_2.doc
|
||||||
16 листопада 2020 09:57 |
Додаток_1_технiчнi_харакетристики.doc
|
||||||
16 листопада 2020 09:57 |
Додаток_4.doc
|
||||||
16 листопада 2020 09:57 |
Додаток_3.docx
|
||||||
16 листопада 2020 09:57 |
Додаток_5.doc
|
||||||
16 листопада 2020 09:57 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" |
174 500,00
UAH з ПДВ
|
174 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович |
193 927,00
UAH з ПДВ
|
193 927,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" #42884124 |
Відхилено |
174 500,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 13:07
|
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович #2669808917 |
Переможець |
193 927,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 15:11
|
249 від 09.12.2020.pdf | укладений |
09 грудня 2020 15:00
|