Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі в Добропільського ЗПЗСО, Херсонська область, Голопристанський район, с. Добропілля, вул.Шкільна, 13 (ДК 021:2015: код 45421000-4 «Столярні роботи»)
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2020-11-16-001487-c 309a646dca4b4ae88d75fc15f2856acf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еліна Сергіївна Рубан

+380952461281 dolmativkarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34381816
Місцезнаходження: 75662, Україна , Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, , пров. Шкільний
Контактна особа: Еліна Сергіївна Рубан
+380952461281
dolmativkarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 12:27
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34381816.
4. Місцезнаходження замовника: 75662, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, пров. Шкільний.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шкіль Інна Петрівна, голова тендерного комітету, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів, телефон +380679211178, ел. пошта: dolmativkarada@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі в Добропільського ЗПЗСО, Херсонська область, Голопристанський район, с.Добропілля, вул.Шкільна, 13.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45421000-4 «Столярні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Добропільський ЗПЗСО75660, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Добропілля, вул.Шкільна, буд. 13.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 205 000,00 грн. (двісті п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «20» листопада 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» листопада 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі в Добропільського ЗПЗСО, Херсонська область, Голопристанський район, с. Добропілля, вул.Шкільна, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75660, Україна, Херсонська область, с. Добропілля, вул. Шкільна, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 11:46
Додаток_2.doc
16 листопада 2020 09:57
Додаток_1_технiчнi_харакетристики.doc
16 листопада 2020 09:57
Додаток_4.doc
16 листопада 2020 09:57
Додаток_3.docx
16 листопада 2020 09:57
Додаток_5.doc
16 листопада 2020 09:57
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
16 листопада 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 11:46
Додаток_2.doc
16 листопада 2020 09:57
Додаток_2.doc
16 листопада 2020 09:57
Додаток_1_технiчнi_харакетристики.doc
16 листопада 2020 09:57
Додаток_4.doc
16 листопада 2020 09:57
Додаток_3.docx
16 листопада 2020 09:57
Додаток_5.doc
16 листопада 2020 09:57
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" 174 500,00
UAH з ПДВ
174 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович 193 927,00
UAH з ПДВ
193 927,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:03
12. Додаток 5.pdf
24 листопада 2020 16:03
27. про працівників_.pdf
24 листопада 2020 16:03
26. МТ база_.pdf
24 листопада 2020 16:03
25. Кошторис 24-11-2020.pdf
24 листопада 2020 16:03
22. Гар. лист про строк.pdf
24 листопада 2020 16:03
21. Гар. лист про сертифікати.pdf
24 листопада 2020 16:03
20. Гар. лист про заміри.pdf
24 листопада 2020 16:03
19.Відгук КЕВ вікна 91 000.pdf
24 листопада 2020 16:03
18. Відгук КЕВ вікна 18 000.pdf
24 листопада 2020 16:03
17. Проект договору.pdf
24 листопада 2020 16:03
16. Про перс. данні.pdf
24 листопада 2020 16:03
15. Гар. лист № 715.pdf
24 листопада 2020 16:03
14. Додаток 1.pdf
24 листопада 2020 16:03
13. Додаток 4.pdf
24 листопада 2020 16:03
11. Лист-згода №713.pdf
24 листопада 2020 16:03
10. Лист-згода_№712.pdf
24 листопада 2020 16:03
8. Витяг ПДВ.pdf
24 листопада 2020 16:03
6. Протокол про директора .pdf
24 листопада 2020 16:03
5. Наказ на призначення .pdf
24 листопада 2020 16:03
4. Ліцензія .pdf
24 листопада 2020 16:03
1. ОПИС буделіт ЗГІДНО.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 22:13
Електронний підпис
24 листопада 2020 22:11
252_протокол 84 двері.pdf
24 листопада 2020 22:11
Документи для кваліфікації.pdf
24 листопада 2020 22:11
124_protokol_ispiyanie_gotovoe_izdelie.pdf
24 листопада 2020 22:11
159_protocol_design_32mm.PDF
24 листопада 2020 22:11
101_2019_openteck_pvc.pdf
24 листопада 2020 22:11
102_OpenTeck_pojarka_2019.pdf
24 листопада 2020 22:11
100_gigiena_openteck_2019.PDF
24 листопада 2020 22:11
219_висновок СЕС профілі 2020.PDF
24 листопада 2020 22:11
165_protocol_32mm.pdf
24 листопада 2020 22:11
155_protokol_steklopaket_2017.PDF
24 листопада 2020 22:11
200_protocol_ steklo 32 без аргона.pdf
24 листопада 2020 22:11
167_steklo_gigiena.pdf
24 листопада 2020 22:11
203_protocol steklo argon.pdf
24 листопада 2020 22:11
175_protocol_32mm_steklo.PDF
24 листопада 2020 22:11
106_brendirovanie ОСНОВА.jpg
24 листопада 2020 22:11
104_Protokol ispytanij steklopakety.pdf
24 листопада 2020 22:11
144_protokol598.pdf
24 листопада 2020 22:11
СЕС Фурнітура Vorne.pdf
24 листопада 2020 22:11
Д 2.Лок.кошторис Н.Ф. (1).pdf
24 листопада 2020 22:11
Д 1. Договірна ціна Н.Ф..pdf
24 листопада 2020 22:11
Scan_20200831_132822_001 (1).jpg
24 листопада 2020 22:11
Scan_20200831_132822.jpg
24 листопада 2020 22:11
Завіірена копія коду .pdf
24 листопада 2020 22:11
Ліцензія та довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ"

ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ"
#42884124
Відхилено 174 500,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 13:07
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Переможець 193 927,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 11:20

Документи

27 листопада 2020 13:07
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:22
№111 від 27.11.2020.pdf

Документи

02 грудня 2020 11:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:07
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
193 927,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2020 11:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:07
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 15:11
249 від 09.12.2020.pdf укладений
09 грудня 2020 15:00