Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників
Очікувана вартість
4 740,00 UAH
UA-2020-11-16-000824-c 3e73e3d7206f4195a3b377a4cdd28532
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БЕЗИМ МИХАЙЛО

380674108983 m.s.bezum@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611776
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Контактна особа: БЕЗИМ МИХАЙЛО
380674108983
m.s.bezum@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 послуга
Послуги з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 2.3.Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником на підставі рахунка, та Акту приймання-передачі наданих послуг, протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата Послуг буде проводитись Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. 2.4. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Послуг за цим Договором. У такому випадку розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2020 09:28
ТОВ АНКЕРС вогнегасники.docx
16 листопада 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 09:28
ТОВ АНКЕРС вогнегасники.docx
16 листопада 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АННКЕРС" Черниш Юрій Леонідович
#37071999
Переможець 4 740,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 09:32

Документи

16 листопада 2020 09:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 09:35
ДОГ 17.pdf укладений
16 листопада 2020 09:34