Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
1 708 692,00 UAH
UA-2020-11-14-000590-c 44c91e5fdd164b2bab68fcfda2de3b26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Міщенко

+380675922308 8573793@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Роман Міщенко
+380675922308
8573793@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2020 22:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 12:10
Очікувана вартість: 1 708 692,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 086,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Оголошення про проведення відкритих торгів
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Офісні меблі (Код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки: - Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС
Кількість:
№ з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кількість
1. Крісло для керівника шт. 9
2. Стілець на металевому каркасі шт. 176
3. Стіл комп’ютерний для викладача шт. 3
4. Стіл комп’ютерний шт. 84
5. Стіл комп’ютерний з внутрішнім радіусом шт. 6
6. Стіл комп’ютерний з зовнішнім радіусом шт. 6
7. Стіл трапеція на металевому каркасі шт. 192
8. Стіл для викладача на металевому каркасі шт. 6
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1708692,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 25.12.2020 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 30.11.2020 23:00
7) умови оплати: Розрахунок за поставлений Товар проводиться протягом 30 (тридцяти) днів, після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі)
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі
Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції.
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару;
- відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію
Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією.
Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром.
Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара.
Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Національна академія внутрішніх з справ
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177;
юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1
банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ
МФО 820172
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.);
Сума гарантії залишається незмінною.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта.
Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Крісло для керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
176 штуки
Стілець на металевому каркасі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл комп’ютерний для викладача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
84 штуки
Стіл комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
6 штуки
Стіл комп’ютерний з внутрішнім радіусом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
6 штуки
Стіл комп’ютерний з зовнішнім радіусом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
192 штуки
Стіл трапеція на металевому каркасі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штуки
Стіл для викладача на металевому каркасі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2020 22:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2020 22:13
ВТ_меблі_офісні.doc
14 листопада 2020 22:13
Оголошення про проведення відкритих торгів_офісні_меблі_в_навчальний_корпус.doc
14 листопада 2020 22:13
Кваліфікаційні_вимоги.doc
14 листопада 2020 22:13
Проект_договору.doc
14 листопада 2020 22:13
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 1 698 210,00
UAH з ПДВ
1 698 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАГОНЯ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 1 708 100,00
UAH з ПДВ
1 708 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 19:59
Електронний підпис
09 грудня 2020 19:59
ДФС.zip
09 грудня 2020 13:38
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:37
Миколаeнко О.М..pdf
30 листопада 2020 18:50
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:33
30.Гарантійний лист МТБ.pdf
30 листопада 2020 17:33
35.Проект договору.pdf
30 листопада 2020 17:33
12.Довідка щодо ст. 17.pdf
30 листопада 2020 17:33
22.Паспорт з якості.pdf
30 листопада 2020 17:33
28.Довідка щодо санкцій.pdf
30 листопада 2020 17:33
33.Лист - згода (ФОП).pdf
30 листопада 2020 17:33
21.Паспорт Миколаєнко О.М.pdf
30 листопада 2020 17:33
26.Довідка щодо ціни.pdf
30 листопада 2020 17:33
Довідка щодо покриття.pdf
30 листопада 2020 17:33
2.Довідка щодо МТБ.pdf
30 листопада 2020 17:33
Довіреність Воєводіна.pdf
30 листопада 2020 17:33
3.Договір оренди МТБ.pdf
30 листопада 2020 17:33
7.Аналогічний договір.pdf
30 листопада 2020 17:33
20.ІПН Миколаєнко О.М..pdf
30 листопада 2020 17:33
23.Довідка щодо постачання.pdf
30 листопада 2020 17:33
34.Пояснювальна записка.pdf
30 листопада 2020 17:33
16.Довідка щодо довкілля.pdf
30 листопада 2020 17:33
37.Акт щодо зразків.jpg
30 листопада 2020 17:33
14.Витяг з ЄДР.zip
30 листопада 2020 17:33
7.1.Додаткова угода 1.pdf
30 листопада 2020 17:33
8.Лист-відгук.pdf
30 листопада 2020 17:33
11.Довідки з банку.pdf
30 листопада 2020 17:33
25.Довідка щодо власника.pdf
30 листопада 2020 17:33
1.Форма тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 17:33
Виписка.pdf
30 листопада 2020 17:33
4.Довідка щодо працівників.pdf
30 листопада 2020 17:33
13.Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 20:16
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:36
Довідки-листи.pdf
30 листопада 2020 19:18
Технічна специфікація.pdf
30 листопада 2020 19:18
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 19:18
2. Виписка Магоня.pdf
30 листопада 2020 19:18
2,5. Фінансовий звіт ФОП.pdf
30 листопада 2020 19:18
2,4. Диплом Магоня.pdf
30 листопада 2020 19:18
2,3. ІПН Магоня.jpg
30 листопада 2020 19:18
2,2. Паспорт Магоня.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП МАГОНЯ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2757808850
Переможець 1 698 210,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2757808850
1 698 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:25
П-894.PDF укладений
16 грудня 2020 17:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 698 210,00
UAH