Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортно-експедиційні послуги по перевезенню пошти на магістральних маршрутах. Маршрут Чернівці - Кам'янець-Подільський - Хмельницький - Житомир - Київ
Freight forwarding services for the transportation of mail on main routes. Route Chernivtsi - Kamianets-Podilskyi - Khmelnytskyi - Zhytomyr - Kyiv
Очікувана вартість
2 255 260,00 UAH
UA-2020-11-13-013310-c b3573de8210649469147495b5ff15674
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Вархомій

+380443232078 varkhomii-ii@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Ілона Вархомій
+380443232078
varkhomii-ii@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Овчаренко Любов Анатоліївна
+38050-100-33-36
ovcharenko-la@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Ilona Varkhomiy
+380443232078
varkhomii-ii@ukrposhta.ua
Additional contacts: Овчаренко Любов Анатоліївна
+38050-100-33-36
ovcharenko-la@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 20:00
Початок аукціону: 29 грудня 2020 15:07
Очікувана вартість: 2 255 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 276,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 листопада 2020 17:10
Enquiries until: 06 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 2 255 260 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 276 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60160000-7: Перевезення пошти автомобільним транспортом


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Транспортно-експедиційні послуги по перевезенню пошти на магістральних маршрутах. Маршрут Чернівці - Кам'янець-Подільський - Хмельницький - Житомир - Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60161000-4 — Послуги з перевезення пакунків

Freight forwarding services for the transportation of mail on main routes. Route Chernivtsi - Kamianets-Podilskyi - Khmelnytskyi - Zhytomyr - Kyiv
CPV: 60161000-4
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником відповідно до виставленого рахунку-фактури (який виписується на підставі належним чином оформленого Акту) впродовж 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 12:48
ТД_Перевезення Чернівці - Київ_нова редакція від 07.12.2020.docx.p7s
13 листопада 2020 17:10
ТД_Перевезення Чернівці - Київ.docx.p7s
07 грудня 2020 12:48
ТД_Перевезення Чернівці - Київ_нова редакція від 07.12.2020.docx
13 листопада 2020 17:10
ТД_Перевезення Чернівці - Київ.docx
07 грудня 2020 12:48
Перелік змін від 07.12.2020.docx
07 грудня 2020 12:48
Перелік змін від 07.12.2020.docx.p7s

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 грудня 2020
UA-2020-11-13-013310-cb3573de8210649469147495b5ff15674
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СС ТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 18:15
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ «СС ТРАНС» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору та листи-відгуки від контрагентів) не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, оскільки не відповідають визначенню аналогічного договору, встановленого замовником, що стосується суми договору (менше 1 000 000 млн. грн.), також довідка не містить інформації щодо номеру та дати укладення договорів; Невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), а саме – довідка, що містить інформацію про наявність не менш ніж двох власних або орендованих або найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів з напівпричепами вантажопідйомністю не менш 18 т, суцільнометалевим, пластиковим або іншим фургонами – не містить інформацію щодо фургону, який має виключати попадання вологи у середину та мати засоби для кріплення вантажу (штанги, ремені, інше.) 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів надання автотранспортних послуг (не менше двох на суму не менше 1 000 000 грн. кожен) із зазначенням номерів та дат укладення договорів та Листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, довідка в довільній формі, згідно п.2.1 додатку 1 до тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 18:30
Лист відгук Сініат.pdf
17 грудня 2020 18:30
Досвід дог.PDF
17 грудня 2020 18:30
Довідка мтб.PDF
10 грудня 2020 14:51
протокол.PDF
10 грудня 2020 14:51
Приказ.PDF
10 грудня 2020 14:51
Лист гарантія.PDF
10 грудня 2020 14:51
Довідка про договори.PDF
10 грудня 2020 14:51
Черновцы Киев.PDF
10 грудня 2020 14:51
отзыв.pdf
10 грудня 2020 14:51
Мат база.PDF
10 грудня 2020 14:51
Малетин.PDF
10 грудня 2020 14:51
Відомость про участн.PDF

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 16:28
Статут.PDF
31 грудня 2020 16:28
Статут 2 часть.PDF
31 грудня 2020 16:28
Протокол.PDF
31 грудня 2020 16:28
Паспорт.PDF
31 грудня 2020 16:28
ОПИС.PDF
31 грудня 2020 16:28
Наказ.PDF
31 грудня 2020 16:28
Довідка ст 1777.pdf
31 грудня 2020 16:28
Довідка ст 177.pdf
31 грудня 2020 16:28
Довідка ст 17.pdf
31 грудня 2020 16:28
Довідка МВС.pdf
31 грудня 2020 16:28
Вытяг 30.12.2020.pdf
31 грудня 2020 16:28
Витяг.PDF
31 грудня 2020 16:28
Баланс 31,12,19.PDF
31 грудня 2020 16:28
баланс 30,09,20.PDF
11 грудня 2020 18:51
Лист гарантія.PDF
11 грудня 2020 18:51
Дод 4.2 нак.PDF
11 грудня 2020 18:51
Дод 4.1 прот.PDF
11 грудня 2020 18:51
довідка про дсвід.PDF
11 грудня 2020 18:51
Отзыв Мастер.pdf
11 грудня 2020 18:51
Отзыв ККБК.pdf
11 грудня 2020 18:51
мат тех база.PDF
11 грудня 2020 18:51
Лист повідомлення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СС ТРАНС"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329" 2 150 296,29
UAH з ПДВ
2 150 296,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СС ТРАНС" 2 255 260,00
UAH з ПДВ
2 255 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 16:28
Статут.PDF
31 грудня 2020 16:28
Статут 2 часть.PDF
31 грудня 2020 16:28
Протокол.PDF
31 грудня 2020 16:28
Паспорт.PDF
31 грудня 2020 16:28
ОПИС.PDF
31 грудня 2020 16:28
Наказ.PDF
31 грудня 2020 16:28
Довідка ст 1777.pdf
31 грудня 2020 16:28
Довідка ст 177.pdf
31 грудня 2020 16:28
Довідка ст 17.pdf
31 грудня 2020 16:28
Довідка МВС.pdf
31 грудня 2020 16:28
Вытяг 30.12.2020.pdf
31 грудня 2020 16:28
Витяг.PDF
31 грудня 2020 16:28
Баланс 31,12,19.PDF
31 грудня 2020 16:28
баланс 30,09,20.PDF
11 грудня 2020 18:51
Лист гарантія.PDF
11 грудня 2020 18:51
Дод 4.2 нак.PDF
11 грудня 2020 18:51
Дод 4.1 прот.PDF
11 грудня 2020 18:51
довідка про дсвід.PDF
11 грудня 2020 18:51
Отзыв Мастер.pdf
11 грудня 2020 18:51
Отзыв ККБК.pdf
11 грудня 2020 18:51
мат тех база.PDF
11 грудня 2020 18:51
Лист повідомлення.PDF

Публічні документи

17 грудня 2020 18:30
Лист відгук Сініат.pdf
17 грудня 2020 18:30
Досвід дог.PDF
17 грудня 2020 18:30
Довідка мтб.PDF
10 грудня 2020 14:51
протокол.PDF
10 грудня 2020 14:51
Приказ.PDF
10 грудня 2020 14:51
Лист гарантія.PDF
10 грудня 2020 14:51
Довідка про договори.PDF
10 грудня 2020 14:51
Черновцы Киев.PDF
10 грудня 2020 14:51
отзыв.pdf
10 грудня 2020 14:51
Мат база.PDF
10 грудня 2020 14:51
Малетин.PDF
10 грудня 2020 14:51
Відомость про участн.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329"

ТОВ "СС ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329"
#03120259
Переможець 2 150 296,29
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329"
#03120259
2 150 296,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 19:27
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 19:47
АТП-3310.pdf укладений
19 січня 2021 19:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 957 756,30
UAH (в тому числі ПДВ 159 626,05 UAH)