Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33190000–8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення» (НК 024:2019 – 13209 Помпа для ентерального харчування) – помпа для ентерального харчування
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-11-13-010234-c 2f05fbfb8e6c4a7abb2091167765f064
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гільов Олександр Вікторович

380647134082 mamedoff.pers@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Сватівська обласна лікарня з надання психіатричної допомоги""
Код ЄДРПОУ: 01983387
Місцезнаходження: 92606, Україна , Луганська обл., Сватове, сел. Сосновий, квартал ім. Петрова Сергія Петровича, буд. 2-17
Контактна особа: Гільов Олександр Вікторович
380647134082
mamedoff.pers@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 11:46
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Помпа для ентерального харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13209 — Помпа для ентерального харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:02
ТД Помпа для ентерального харчування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІСКРЕНКО Ю.І. 53 100,00
UAH з ПДВ
53 100,00
UAH з ПДВ
Документи
АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ 55 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:26
Dovidka_20335573710540695841.pdf
10 грудня 2020 10:20
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:19
ДОВІДКИ.PDF
10 грудня 2020 10:19
податкова довідка.pdf
30 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:10
накладна Біловодськ.jpeg
28 листопада 2020 17:51
Електронний підпис
28 листопада 2020 17:50
Диплом.jpg
28 листопада 2020 17:50
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2020 17:50
Уставні_документи.PDF

Публічні документи

29 листопада 2020 16:21
Електронний підпис
29 листопада 2020 16:18
пропозиція.PDF
29 листопада 2020 16:18
ПАСПОРТ ПОМПА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІСКРЕНКО Ю.І.

АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ІСКРЕНКО Ю.І.
#2166806350
Переможець 53 100,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 16:01

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Підчас розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ІСКРЕНКО Ю.І. по закупівлі UA-2020-11-13-010234-c було виявлено: - невідповідність вимогам ТД Замовника щодо наявності аналогічного договору по предмету закупівлі ДК 021:2015 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», що вимагалася п.3 Додатку 1. Для виправлення зазначеної невідповідності Учасник має протягом 24-х годин, з моменту публікації цієї вимоги, завантажити до системи виконаний договір поставки аналогічного предмету закупівлі, де стороною по договору виступає ФОП ІСКРЕНКО Ю.І.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІСКРЕНКО Ю.І.
#2166806350
53 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 15:13
Додаткова угода №1 від 14.12.2020.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 14:15
Підписаний договір поставки №10234-с-с1 від 14.12.2020.PDF укладений
14 грудня 2020 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.2 Договору в частині розподілу зобовязань відповідно до затвердженого фінансового плану підприємства.
Номер договору про закупівлю: 10234-с-с1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 18 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 100,00
UAH