Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212518 /Т-21-04/ до селища Елітне км 5+000 - км 12+500 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance С212518 / Т-21-04 / to the village of Elitne km 5+000 - km 12+500 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
148 534 710,82 UAH
UA-2020-11-13-006707-c d5b680d01417427b82cbd46f5e8a07af
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 19 січня 2021 14:01
Очікувана вартість: 148 534 710,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 970 694,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1485340 UAH
Publication date: 13 листопада 2020 13:08
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 148 534 711 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 970 694 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.


Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212518 /Т-21-04/ до селища Елітне км 5+000 - км 12+500 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance С212518 / Т-21-04 / to the village of Elitne km 5+000 - km 12+500 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування.” Пiсляоплата 30 Робочі 0.599
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.” Пiсляоплата 30 Робочі 0.898
Дата подання заявки Пункт 5.33. Договору “Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року.” Аванс 90 Календарні 29.551
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” Пiсляоплата 30 Робочі 68.952

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 13:05
ТД_до селища Елітне.docx
13 листопада 2020 13:05
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_до селища Елітне.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 січня 2021
UA-2020-11-13-006707-cd5b680d01417427b82cbd46f5e8a07af
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 10:08
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 10:07

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: I. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Надана довідка від 10.12.2020р. №3505, на підтвердження інформації вказаної в довідці надані накази на працівників строк дії трудових договорів, яких спливають 24.12.2020 р. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.4.4 Тендерної документації строк надання послуг до 31 грудня 2022 року та відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації «Інформаційна довідка про працівників для надання послуг відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником ПІД ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГ або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.» ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 2 Додатку №2 до Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

12 січня 2021 17:04
Електронний підпис
12 січня 2021 17:03
Расчетные листы.rar
12 січня 2021 17:03
Расчетные листы 2.p7s
12 січня 2021 17:03
Накази про відпустку.rar
12 січня 2021 17:03
Лист-пояснення.PDF
12 січня 2021 17:03
SCAN0017.PDF
14 грудня 2020 09:46
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:46
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:18
виписка по рахунку.pdf
11 грудня 2020 17:18
21980 СЛАВДОРСТРОЙ p7s.zip

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 10:46
Електронний підпис
22 січня 2021 10:44
Довідки за ст. 17.pdf
22 січня 2021 10:44
public_doc.pdf
22 січня 2021 10:44
public_doc.p7s
14 грудня 2020 10:45
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:45
Електронний підпис
12 грудня 2020 16:23
4. Банківська гарантія.rar
12 грудня 2020 16:23
1. Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.3. Наявність досвіду.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.16. Дорожні робітники.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.9. Машиністи крана.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.8. Машиністи котка.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.2.2. Водії.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.2.1. Водії.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.2. ІТР.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.1. Проектанти.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: I. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник не надав підтверджуючих документів на екскаватор-навантажувач «NEW HOLLAND» B115-4PS 2008р.в. зазначений у пункті 27 довідки від 08.12.2020р. №2457. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності– відповідно до п. 1.1 Додатку №2 Тендерної документації «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).» ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі документи на екскаватор-навантажувач «NEW HOLLAND» B115-4PS 2008р.в. зазначений у пункті 27 довідки від 08.12.2020р. №2457. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

12 січня 2021 15:08
Електронний підпис
12 січня 2021 15:08
Електронний підпис
12 січня 2021 15:07
Усунення порушень.pdf
14 грудня 2020 10:04
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:04
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:03
субпідрядник.rar
14 грудня 2020 10:03
Статут та Ліцензія.pdf
14 грудня 2020 10:03
Додаток 6.pdf
14 грудня 2020 10:03
Лист згода 22011.pdf
14 грудня 2020 10:03
Додаток 3 стаття 17.pdf
14 грудня 2020 10:03
22011 ТОВ БК ЄВРОДОР p7s.zip
14 грудня 2020 10:03
Довідки.pdf
14 грудня 2020 10:03
Виписка 22011.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 124 999 000,00
UAH з ПДВ
122 028 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 139 622 627,00
UAH з ПДВ
124 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 143 000 000,00
UAH з ПДВ
143 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 10:46
Електронний підпис
22 січня 2021 10:44
Довідки за ст. 17.pdf
22 січня 2021 10:44
public_doc.pdf
22 січня 2021 10:44
public_doc.p7s
14 грудня 2020 10:45
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:45
Електронний підпис
12 грудня 2020 16:23
4. Банківська гарантія.rar
12 грудня 2020 16:23
1. Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.3. Наявність досвіду.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.16. Дорожні робітники.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.9. Машиністи крана.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.8. Машиністи котка.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.2.2. Водії.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.2.1. Водії.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.2. ІТР.pdf
12 грудня 2020 16:23
2.2.1. Проектанти.pdf

Публічні документи

12 січня 2021 15:08
Електронний підпис
12 січня 2021 15:08
Електронний підпис
12 січня 2021 15:07
Усунення порушень.pdf
14 грудня 2020 10:04
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:04
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:03
субпідрядник.rar
14 грудня 2020 10:03
Статут та Ліцензія.pdf
14 грудня 2020 10:03
Додаток 6.pdf
14 грудня 2020 10:03
Лист згода 22011.pdf
14 грудня 2020 10:03
Додаток 3 стаття 17.pdf
14 грудня 2020 10:03
22011 ТОВ БК ЄВРОДОР p7s.zip
14 грудня 2020 10:03
Довідки.pdf
14 грудня 2020 10:03
Виписка 22011.pdf

Публічні документи

12 січня 2021 17:04
Електронний підпис
12 січня 2021 17:03
Расчетные листы.rar
12 січня 2021 17:03
Расчетные листы 2.p7s
12 січня 2021 17:03
Накази про відпустку.rar
12 січня 2021 17:03
Лист-пояснення.PDF
12 січня 2021 17:03
SCAN0017.PDF
14 грудня 2020 09:46
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:46
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:18
виписка по рахунку.pdf
11 грудня 2020 17:18
21980 СЛАВДОРСТРОЙ p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 122 028 305,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
122 028 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:39
ДУ №6 до Договору №09-03-21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 14:32
ДУ№5 до Договору №09-03-21.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 12:05
ДУ№4 до Договору №09-03-21 (1).pdf зміни до договору
23 липня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 09:35
ДУ№3 до Договору №09-03-21 (1).pdf зміни до договору
21 липня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 12:04
Протокол №РП-29 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 08:21
ДУ №1 до Договору №09-03-21 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 08:20
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 13:26
Протокол №23-Д.pdf укладений
09 березня 2021 13:25
Договір №09-03-21.pdf укладений
09 березня 2021 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №09/03-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 03 березня 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, розділ 9 Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 09/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктом 14.9.2. пункту 14.9. та пунктом 14.4 чинного Договору №09/03-21 ПРО ЗАКУПІЛЮ ПОСЛУГ від 03 березня 2021 р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Пункт 13.1. Договору, Додаток №2 до Договору «Календарний план надання послуг», Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4 чинного Договору №09/03-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 03 березня 2021р.: Додаток №1 до Договору - «Договірна ціна» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4 чинного Договору №09/03-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 03 березня 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пунктом 14.4 та підпунктом 14.9.4. пункту 14.9. чинного Договору №09/03-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 03 березня 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору та Додаток №3 до Договору - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 964 090,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 494 015,00 UAH)