Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано – Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the installation of the road and traffic conditions monitoring system elements at km 429 + 900 - km 431 + 500 of the public road of public importance H-09 Mukachevo - Rakhiv - Bohorodchany - Ivano - Frankivsk - Rohatyn - Bibrka - Lviv, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
17 994 863,00 UAH
UA-2020-11-13-002479-b dd733c3cc25344ad82c1a961704568ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Poznanskyi Roman
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2020 21:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 11:49
Очікувана вартість: 17 994 863,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 974,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89974 UAH
Publication date: 13 листопада 2020 17:46
Enquiries until: 05 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 грудня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 17 994 863 UAH including VAT
Minimal lowering step: 89 974 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати — заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer – a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law.
The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee.
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer.
If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate bank guarantee for each lot. The guarantee should only provide for the possibility of full amount payment for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Motor Road Service of Lviv region, IBAN 968201720355179011088001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO – 820172, USREOU – 25253009.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано – Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the installation of the road and traffic conditions monitoring system elements at km 429 + 900 - km 431 + 500 of the public road of public importance H-09 Mukachevo - Rakhiv - Bohorodchany - Ivano - Frankivsk - Rohatyn - Bibrka - Lviv, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку(звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів наданих послуг (виконаних робіт) та висновку(висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості наданих послуг (виконаних робіт). Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 17:43
Технічне завдання.pdf
13 листопада 2020 17:43
Тендерна документація.doc
13 листопада 2020 17:43
Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 січня 2021
UA-2020-11-13-002479-bdd733c3cc25344ad82c1a961704568ca
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 січня 2021 17:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 січня 2021 17:03

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕА Електротехніка», поданій на торги «Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано – Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СЕА Електротехніка», у якості документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, надано Довідку № 630 від 04.12.2020: - У стовпці 6 позиції 2 вказаної вище Довідки зазначено Договір №6 від 01.09.2020, МПП «СЕА», хоча, у якості документального підтвердження надано Договір №6 від 01.09.2020 з ФОП Коваль Юрій Анатолійович. - На позиції 3-12 вказаної вище Довідки не надано документів, що підтверджують право власності (обліку) згідно вимог тендерної документації Замовника. У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СЕА Електротехніка», у якості документального підтвердження залучення спроможностей субпідрядника, надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі Вих. № 1409 від 27.11.2020: - У позиції 1 вказаної вище Довідки зазначено про наявність автогрейдера NEW HOLLAND F 156.7, в той час, як у якості документального підтвердження надано договір оренди №1 від 02.01.2020 на автогрейдер NEW HOLLAND G 156.7. - У позиції 3 вказаної вище Довідки зазначено про наявність автомобіля бортового YFP 390945, в той час, як у якості документального підтвердження надано договір договір оренди №1 від 02.01.2020 на загальний вантажний бортовий Yаз 390945. - У позиції 10 вказаної вище Довідки зазначено про наявність екскаватора TEREX TC260LC, в той час, як у якості документального підтвердження надано договір договір оренди №1 від 02.01.2020 на екскаватор TEREX TC260LG. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СЕА Електротехніка», у якості документального підтвердження залучення спроможностей субпідрядника, надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 1411 від 27.11.2020: - У позиції 1 вказаної вище Довідки зазначено працівника Проника Юрія Орестовича та посаду такого працівника – заступник директора, головний інженер, однак, у якості документального підтвердження надано наказ про прийняття на роботу Проника Юрія Орестовича лише головним інженером. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники включають у Довідку обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які є необхідними для надання послуг згідно предмета закупівлі, відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил. ** якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); *** зазначається номер та дата документу, який Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми та устаткування), додатково надаються: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсних та чинних, протягом всього строку**** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (****договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт(надання послуг)); - сканкопію(-ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - сканкопію листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець або інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника повинна також містити: - сканкопію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія повинна бути посвідчена нотаріально); - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт(надання послуг)) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю (договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт(надання послуг)); - сканкопію(-ї) акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника зазначеному вище кваліфікаційному критерію. 2) Відповідно до п.2. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил. Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати Довідки № 630 від 04.12.2020 та № 1409 від 27.11.2020, зазначивши у них достовірну інформацію відповідно до наданого документального підтвердження та надати належне документальне підтвердження відповідно до вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю. 2) На виконання вимог п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати належне документальне підтвердження відповідно до інформації, зазначеної у Довідці № 1411 від 27.11.2020 та відповідно до вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю.

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 15:16
Електронний підпис
29 січня 2021 15:16
Електронний підпис
26 січня 2021 21:51
Електронний підпис
26 січня 2021 21:51
Електронний підпис
26 січня 2021 15:38
Довідка ДФС.rar
26 січня 2021 15:37
Довідка МВС.rar
26 січня 2021 15:37
Довiдка_ВПВ17_АЛОВ-БУД.pdf
06 січня 2021 15:54
Електронний підпис
06 січня 2021 15:54
Електронний підпис
06 січня 2021 12:55
Інветн карти МПП СЕА.pdf
06 січня 2021 12:55
Довідка МТБ СЕА 6.01.21.pdf
14 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:01
9. Установчі документи.pdf
10 грудня 2020 15:01
14.довідка покриття.pdf
10 грудня 2020 15:01
11. Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 15:01
12.ГАРАНТІЯ 21981.pdf
10 грудня 2020 15:01
8.Фінансова звітність.pdf
10 грудня 2020 15:01
13.виписка по рахунку.pdf
10 грудня 2020 15:01
5. Гарантійні листи.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», поданій на торги «Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано – Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», у якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, надано договір № 37/19 від 24.07.2019., який не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.3. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись повністю виконаний договір з будівництва / реконструкції / капітального ремонту / поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху та/або дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті, укладений протягом останніх 3-х років та/або договір, в складі якого було виконано будівництво / реконструкцію / капітальний ремонт / поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху та/або дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті, укладений протягом останніх 3-х років. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3);* - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в);* *або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимог п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати договір, який є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації та належне документальне підтвердження відповідно до вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю.

Документи

Публічні документи

06 січня 2021 17:01
Досвід.PDF
06 січня 2021 17:01
Акти.rar
06 січня 2021 17:01
Договір з ДУ.rar
15 грудня 2020 20:06
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:06
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:03
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 грудня 2020 20:03
Scan_0009.pdf
15 грудня 2020 20:03
24258 Довідка.pdf
15 грудня 2020 20:03
7.Інші.PDF
15 грудня 2020 20:03
5.Повноваження.pdf
15 грудня 2020 20:03
4. Стаття 17.PDF
15 грудня 2020 20:03
3. Аналогічний договір.pdf
15 грудня 2020 20:03
2. Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 17 600 000,00
UAH з ПДВ
17 330 075,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 17 940 000,00
UAH з ПДВ
17 410 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 15:16
Електронний підпис
29 січня 2021 15:16
Електронний підпис
26 січня 2021 21:51
Електронний підпис
26 січня 2021 21:51
Електронний підпис
26 січня 2021 15:38
Довідка ДФС.rar
26 січня 2021 15:37
Довідка МВС.rar
26 січня 2021 15:37
Довiдка_ВПВ17_АЛОВ-БУД.pdf
06 січня 2021 15:54
Електронний підпис
06 січня 2021 15:54
Електронний підпис
06 січня 2021 12:55
Інветн карти МПП СЕА.pdf
06 січня 2021 12:55
Довідка МТБ СЕА 6.01.21.pdf
14 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:01
9. Установчі документи.pdf
10 грудня 2020 15:01
14.довідка покриття.pdf
10 грудня 2020 15:01
11. Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 15:01
12.ГАРАНТІЯ 21981.pdf
10 грудня 2020 15:01
8.Фінансова звітність.pdf
10 грудня 2020 15:01
13.виписка по рахунку.pdf
10 грудня 2020 15:01
5. Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

06 січня 2021 17:01
Досвід.PDF
06 січня 2021 17:01
Акти.rar
06 січня 2021 17:01
Договір з ДУ.rar
15 грудня 2020 20:06
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:06
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:03
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 грудня 2020 20:03
Scan_0009.pdf
15 грудня 2020 20:03
24258 Довідка.pdf
15 грудня 2020 20:03
7.Інші.PDF
15 грудня 2020 20:03
5.Повноваження.pdf
15 грудня 2020 20:03
4. Стаття 17.PDF
15 грудня 2020 20:03
3. Аналогічний договір.pdf
15 грудня 2020 20:03
2. Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Переможець 17 330 075,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
17 330 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 19:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 19:16
ДУ4 від 30.12.2021 під факт.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 19:16
2 Розраїхунки.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 19:16
1 Розрахунки .pdf зміни до договору
30 грудня 2021 19:16
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 16:42
Локальні кошториси.pdf укладений
09 лютого 2021 16:41
Договір 12-02-21 від 05.02.2021.pdf укладений
09 лютого 2021 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 967 501,45
UAH (в тому числі ПДВ 2 661 250,24 UAH)