Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штатив для тривалих вливань пересувний (згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: «Класифікатор медичних виробів» 36069 - Стійка для внутрішньовенних вливань))
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2020-11-13-000687-c 76d3e16d3e6240c4aaa53f2a704c40f2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Лобащук

+380971517692 lobachyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01991820
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13
Контактна особа: Лариса Лобащук
+380971517692
lobachyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 39 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Проводиться на очікувану вартість. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені в залежності від виділених фактичних бюджетних асигнувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 одиниця
Штатив для тривалих вливань пересувний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36069 — Стійка для внутрішньовенних вливань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату Товару після прийняття Товару відповідно пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 7 банківських днів після прийняття Товару Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою, за винятком документів та інформації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. В разі якщо документи Учасника публічної закупівлі подаються на іншій, ніж українська або російська мови, такі документи повинні супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 09:05
Тендерна документація Штативи.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC 25 800,00
UAH з ПДВ
25 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 20:38
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2020 20:38
Финрезультат.pdf
28 листопада 2020 20:38
Документи юр особи.pdf
28 листопада 2020 20:38
Довiдка МВС.pdf
28 листопада 2020 20:38
Довiдка ДФС.pdf
28 листопада 2020 20:38
Витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2020 20:38
Відгук.pdf
28 листопада 2020 20:38
Довідка щодо сертифікації.pdf
28 листопада 2020 20:38
Авторизация от завода.pdf
28 листопада 2020 20:38
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC

Інформація про відміну

Дата відміни
29 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій