Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вимикачі елегазові для ВП ЮУАЕС
SF6 circuit breakers for SS SUNPP
Очікувана вартість
4 572 600,00 UAH
UA-2020-11-13-000544-b ca0fc744fc4c4ab589394d36ebf2aa3a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старенченко Оксана Олександрівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Старенченко Оксана Олександрівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Інженер ВП «Атомкомплект» Таранцов Роман Валерійович
(044) 201-09-62
r.tarantsov@ak.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЮУАЕС О.Б. Рижков
(05136) 4-41-11
ryzhkov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Starenchenko Oksana
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Інженер ВП «Атомкомплект» Таранцов Роман Валерійович
(044) 201-09-62
r.tarantsov@ak.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЮУАЕС О.Б. Рижков
(05136) 4-41-11
ryzhkov@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 04 січня 2021 11:49
Очікувана вартість: 4 572 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 863,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45726 UAH
Publication date: 13 листопада 2020 10:33
Enquiries until: 06 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 4 572 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 863 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Вимикач елегазовий 150 кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

SF6 circuit breaker 150 kV
CPV: 31210000-1
Період постачання: по 30 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 10:30
Додаток 4 - ТС.pdf
13 листопада 2020 10:30
Додаток 6 - проект договору.pdf
13 листопада 2020 10:30
6628 -ТД.doc
13 листопада 2020 10:30
Додаток 10 - митні платежі.docx
13 листопада 2020 10:30
Додаток 11 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
13 листопада 2020 10:30
Додаток 9 - Довідка ст. 17.docx
13 листопада 2020 10:30
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
13 листопада 2020 10:30
Додаток 8 - Лист-згода.docx
13 листопада 2020 10:30
Додаток 7 - досвід виконання.docx
13 листопада 2020 10:30
Додаток 5 - порівняльна таблиця.doc
13 листопада 2020 10:30
Додаток 3 - інформ про тех характ.docx
13 листопада 2020 10:30
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx
13 листопада 2020 10:30
6628 - procurement notice.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 грудня 2020
UA-2020-11-13-000544-bca0fc744fc4c4ab589394d36ebf2aa3a
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЕЛІЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 11:06
EC Energy Consulting GmbH Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 11:14

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах - Учасником не надано документи, передбачені п.2.1 Довідка встановленої форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 7 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Документ за формою Додатка 7 до цієї тендерної документації надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним КЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання електротехнічного обладнання. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; - документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Документи надаються у сканованому вигляді в форматі PDF. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - В довідці про досвід виконання EC Energy Consulting GmbH аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо постачання товару ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вимикачі елегазові для ВП ЮУАЕС) за формою Додатка 7 до ТД не відображена вся необхідна інформація, а саме: у стовпчику «Місцезнаходження замовника, контактні особи та телефон» зазначити контактних осіб за позиціями 1, 2, 3 та телефон контактної особи за позицією 3) - надати документи на підтвердження інформації, зазначеної у довідці: • за позиціями 1-2 - (договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; - документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Документи надаються у сканованому вигляді в форматі PDF); • за позицією 3 - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:40
30.Платіжне доручення.pdf
16 грудня 2020 10:40
3.Додаток 9 ст.17.pdf
16 грудня 2020 10:40
29.Договір тов еліз.PDF
16 грудня 2020 10:40
28.Сейсмостійкість.pdf
16 грудня 2020 10:40
26.Патентна чистота.pdf
16 грудня 2020 10:40
25.Оценка поставщика.pdf
16 грудня 2020 10:40
24.Зразок паспорту GL313.pdf
16 грудня 2020 10:40
23.ЕСУ UA.1O078.C.024-19.pdf
16 грудня 2020 10:40
22.Досід виробництва.pdf
16 грудня 2020 10:40
20.Довіреність GE.pdf
16 грудня 2020 10:40
2.Додаток 8 - Лист-згода.pdf
16 грудня 2020 10:40
17.TC.pdf
16 грудня 2020 10:40
15.DD_2043502.pdf
16 грудня 2020 10:40
14.12_ISO 9001.pdf
16 грудня 2020 10:40
13.Гарантійний лист.pdf
16 грудня 2020 10:40
11.Статут опис.pdf
16 грудня 2020 10:40
10.Статут 2020.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах - Учасником не надано документи, передбачені п.2.1 Довідка встановленої форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 7 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Документ за формою Додатка 7 до цієї тендерної документації надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним КЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання електротехнічного обладнання. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; - документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Документи надаються у сканованому вигляді в форматі PDF. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - В довідці про досвід виконання EC Energy Consulting GmbH аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо постачання товару ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вимикачі елегазові для ВП ЮУАЕС) за формою Додатка 7 до ТД не відображена вся необхідна інформація, а саме: у стовпчику «Місцезнаходження замовника, контактні особи та телефон» зазначити контактних осіб за позиціями 1, 2, 3 та телефон контактної особи за позицією 3) - надати документи на підтвердження інформації, зазначеної у довідці: • за позиціями 1-2 - (договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; - документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Документи надаються у сканованому вигляді в форматі PDF); • за позицією 3 - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.

Публічні документи

14 січня 2021 09:55
Перерахунок ціни.pdf
22 грудня 2020 10:58
KENKO GROUP S.R.O. CONTRACT (1).pdf
22 грудня 2020 10:58
CONTRACT_No._No34256-4 (1).pdf
22 грудня 2020 10:58
ACT to CONTRACT_No._No34256-4 (1).pdf
22 грудня 2020 10:58
ACT (1).pdf
16 грудня 2020 10:55
Технична частина.rar
16 грудня 2020 10:55
Подтверждение оплаты.pdf
16 грудня 2020 10:55
Договор страхування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІЗ"

EC Energy Consulting GmbH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2021 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
EC Energy Consulting GmbH 4 424 844,60
UAH з ПДВ
4 424 844,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІЗ" 4 447 080,00
UAH з ПДВ
4 447 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2021 09:55
Перерахунок ціни.pdf
22 грудня 2020 10:58
KENKO GROUP S.R.O. CONTRACT (1).pdf
22 грудня 2020 10:58
CONTRACT_No._No34256-4 (1).pdf
22 грудня 2020 10:58
ACT to CONTRACT_No._No34256-4 (1).pdf
22 грудня 2020 10:58
ACT (1).pdf
16 грудня 2020 10:55
Технична частина.rar
16 грудня 2020 10:55
Подтверждение оплаты.pdf
16 грудня 2020 10:55
Договор страхування.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:40
30.Платіжне доручення.pdf
16 грудня 2020 10:40
3.Додаток 9 ст.17.pdf
16 грудня 2020 10:40
29.Договір тов еліз.PDF
16 грудня 2020 10:40
28.Сейсмостійкість.pdf
16 грудня 2020 10:40
26.Патентна чистота.pdf
16 грудня 2020 10:40
25.Оценка поставщика.pdf
16 грудня 2020 10:40
24.Зразок паспорту GL313.pdf
16 грудня 2020 10:40
23.ЕСУ UA.1O078.C.024-19.pdf
16 грудня 2020 10:40
22.Досід виробництва.pdf
16 грудня 2020 10:40
20.Довіреність GE.pdf
16 грудня 2020 10:40
2.Додаток 8 - Лист-згода.pdf
16 грудня 2020 10:40
17.TC.pdf
16 грудня 2020 10:40
15.DD_2043502.pdf
16 грудня 2020 10:40
14.12_ISO 9001.pdf
16 грудня 2020 10:40
13.Гарантійний лист.pdf
16 грудня 2020 10:40
11.Статут опис.pdf
16 грудня 2020 10:40
10.Статут 2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

EC Energy Consulting GmbH

ТОВ "ЕЛІЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
EC Energy Consulting GmbH
#HRB229191
Переможець 4 424 844,60
UAH з ПДВ
05 січня 2021 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
EC Energy Consulting GmbH
#HRB229191
4 424 844,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 10:03
Додаткова угода до Контракту №2 від 12.07.2021 (1).pdf зміни до договору
13 липня 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 15:28
Додаткова угода до Контракту №1 від 09.07.2021 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 11:16
Контракт 53-129-01-21-02218 від 25.01.2021.pdf укладений
26 січня 2021 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у п. 1.1. Контракту у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» Викладення Специфікації № 1 до Контракту у новій редакції. строку поставки продукції - до 30.03.2021 Сума контракту після внесення змін до контракту – 109 450,00 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту – 2 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-21-02218
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки Продукції за Контрактом-січень 2022. Викласти специфікацію (Додаток № 1 до Контракту) в новій редакції. Сума контракту після внесення змін до контракту - 109 450,00 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту – 2 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-21-02218
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML