Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 55510000-8 Послуги їдалень (2240/2377 С-19 469/1 С-19 (Боротьба вільна чоловіки)).
Очікувана вартість
195 160,00 UAH
UA-2020-11-12-010407-c 48568afc7c314b108f1ff1df9e97f298
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Новицький

2466975 1986trefff@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ ЗБІРНИХ КОМАНД ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СПОРТИВНИХ ЗАХОДІВ "УКРСПОРТЗАБЕЗПЕЧЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 03767831
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛ. ЕСПЛАНАДНА, буд. 30-Б
Контактна особа: Віталій Новицький
2466975
1986trefff@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 195 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 854,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Надання послуги щодо забезпечення харчування учасників проведення навчально-тренувального збору зі спеціальної підготовки національної збірної України з вільної боротьби до чемпіонату світу серед чоловіків в кількості 34 особи з 02 по 15 грудня 2020 року у м. Києві, (ціна за надання послуги не вище чім: 410,00 грн.) Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі 55511000-5 Послуги їдалень та інших кафе закритого типу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 (CPV) 55510000-8 Послуги їдалень
(2240/2377 С-19 469/1 С-19 (Боротьба вільна чоловіки)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, Київська область, м. Київ, Столичне шосе, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата за Послуги здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Договору в розмірі 50 % від зазначеної у пункті 3.2 цього Договору суми, на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Міністерства молоді і спорту України 11.06.2020 року № 226 "Про надання дозволу на попередню оплату товарів і послуг". Аванс 15 Календарні 50
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється на підставі Акту наданих послуг у межах суми, зазначеної в п. 3.2. цього Договору, у строк не пізніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту його підписання. Пiсляоплата 15 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 15:57
Спрощена закупівля послуга — харчування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА" 195 160,00
UAH з ПДВ
195 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 10:00
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:53
Аналог Дог Харчування.PDF
20 листопада 2020 09:53
Статут завірений.PDF
20 листопада 2020 09:53
опис статут.PDF
20 листопада 2020 09:53
СВ-ДОЦТВО РЕкСТРАЦ-п.JPG
20 листопада 2020 09:53
ДОВІДКА СТАТИСТИКА .pdf
20 листопада 2020 09:53
ВИПИСКА ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
#38217021
Переможець 195 160,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
#38217021
195 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:49
dop uhoda koncha-zaspa 1-469-1e-s-19 nakaz 2240.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:07
dohovir 1-469-1e-1-s-19 kharchuvannia.pdf укладений
04 грудня 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1-469/1e-c-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 526,66 UAH)