Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Демонтаж незавершеної будівництвом будівлі «ЦТРП №118» за адресою: мкр-н Індустріальний Покровського району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Очікувана вартість
210 646,00 UAH
UA-2020-11-12-009081-c 9637ef10f01145a287d21a765aa73b84
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час надання послуг за договором №170ПР від 07.10.2019р., укладеним між Управлінням капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради та Комунальним підприємством «Парковка та реклама» Криворізької міської ради за результатом проведеної закупівлі по процедурі відкритих торгів (UA-2019-08-27-000189-c) виникла необхідність у коригуванні проектно-кошторисної документації оскільки проектом не було передбачено ряд робіт, а саме: демонтаж блоків стін підвалу масою більше 1,5т – 80 шт.; планування площ механізованим способом – 552 м2; планування площ ручним способом – 138 м2; навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди – 1063,79 т; перевезення сміття до 10 км – 1063,79 т. На теперішній час проектно-кошторисну документацію відкориговано з урахуванням додаткових робіт та отримано позитивний експертний звіт №А-09/03-20 від 05.08.2020. Очікувана вартість додаткових робіт складає 210 646 (двісті десять тисяч шістсот сорок шість) гривень 00 копійок з ПДВ. Зазначені додаткові роботи пов’язані з основним (первинним) договором у технологічному процесі, є аналогічними, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта. З метою уникнення проблем технічного характеру, беручи до уваги, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з завершенням надання послуг на об’єкті, відповідальність за якісне надання яких несе Виконавець, закупівлю додаткових послуг необхідно провести у того самого учасника. З огляду на вищевикладене та враховуючи вимоги чинного законодавства Замовник має достатні правові підстави застосувати при здійсненні Закупівлі, як виняток, переговорну процедуру згідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 15:13
Оскарження наміру укласти договір: 23 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Демонтаж незавершеної будівництвом будівлі «ЦТРП №118» за адресою: мкр-н Індустріальний Покровського району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, мкр-н Індустріальний, Покровський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться поетапно після фактичного надання послуг та підписання сторонами актів наданих послуг та рахунку на оплату, наданих Виконавцем. Оплата за надані послуги здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за наявності коштів на рахунку Замовника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 листопада 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Парковка та реклама" Криворізької міської ради
#34811376
Переможець 200 569,20
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:13

Документи

12 листопада 2020 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 15:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Парковка та реклама" Криворізької міської ради
#34811376
200 569,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2020 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:23
ДУ_225ПР_1_ЦТРП 118.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:28
договор №225пр.PDF укладений
23 листопада 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення договірної ціни та бюджетних зобов'язань на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 225ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 225ПР/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 165 404,40
UAH (в тому числі ПДВ 27 567,40 UAH)