Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ в с.Кульчин 2 Ківерцівського району Волинської області (код за ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям»)
Очікувана вартість
25 200,00 UAH
UA-2020-11-12-008969-c e86f11b651334ffdb8e084a99cc92738
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лєснік Марія Сергіївна

+380660383801 mlesnik775@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жидичинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04333715
Місцезнаходження: 45240, Україна , Волинська обл., Жидичин, Данила Галицького, 12
Контактна особа: Лєснік Марія Сергіївна
+380660383801
mlesnik775@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Категорія: орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ в с.Кульчин 2 Ківерцівського району Волинської області (код за ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45241, Україна, Волинська область, с.Кульчин, Ківерцівській район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюється на підставі акту виконаних підрядних робіт форми КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

12 листопада 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дацюк Максим Віталійович
#3476513999
Переможець 25 200,00
UAH
12 листопада 2020 15:17

Документи

12 листопада 2020 15:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 15:18