Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд під час будівництва об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1.»
Очікувана вартість
933 120,00 UAH
UA-2020-11-12-008583-c 821278ff77bc4d4b98cbe912d3bdbef5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 zakupku.kst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Авторський нагляд під час будівництва об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, c. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2020  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи Замовник проводить протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

12 листопада 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА"
#38283024
Переможець 933 120,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 15:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:59
ДУ №5 від 29.12.2023 до Дог № 158-20 від 12.11.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:58
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 10:43
ДУ №4 від 11.10.23_НДІБВ_Дог.№158-20 від 12.11.20_Автор.нагляд_Рекульт.діл.1.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 10:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:36
ДУ 3 від 30.12.2022 до Дог 158-20 від 12.11.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:35
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 09:48
ДУ №2 від 31.08.22_НДІБВ_Дог.№158-20 від 12.11.20_Автор.нагляд_Рекульт.діл.1.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 09:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:23
ДУ №1_21_НДІБВ_Дог.№158-20 від 12.11.20_Автор.нагляд_Рекульт.діл.1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 15:51
Додаток 2.pdf укладений
12 листопада 2020 15:51
Додаток 1.pdf укладений
12 листопада 2020 15:51
Додаток 3.pdf укладений
12 листопада 2020 15:51
Договор 158-20.pdf укладений
12 листопада 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків 2020-2022
Номер договору про закупівлю: 158-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із агресією російської федерації проти України, відповідно до протоколу №21 від 27.04.2022 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на полігоні ТПВ №5 існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації. Раптове припинення виконання робіт без консервації будівельного майданчику на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв №5 в с. Пiдгiрцi Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» може призвести до порушення роботи Полігону ТПВ №5 що, в свою чергу, до тривалої екстремальної експлуатації заводу Енергія, який, спалюючи побутові відходи, постачає теплоенергію мешканцям міста Києва. Надмірне навантаження на потужності заводу Енергія з утилізації відходів збільшить негативний вплив на навколишнє середовище, а довготривала зупинка заводу в опалювальний період може призвести до зриву опалювального періоду 2022–2023 років в місті Києві. Проектно-кошторисною документацією передбачено здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1.» Отже, з метою забезпечення безперервного та сталого функціонування об’єктів теплопостачання та уникнення зриву опалювального сезону 2022–2023 років у місті Києві Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни та доповнення до Договору: 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» станом на «____» 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.2.5 Розділу 2 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради 21.12.2017 р. №1042/4049, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20%–0,00 (Нуль гривень 00 копійок); – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становили 271 188 (Двісті сімдесят одна тисяча сто вісімдесят вісім) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20%–45 198 (Сорок п’ять тисяч сто дев’яносто вісім) гривень 00 копійок; – у 2022 році відповідно до Бюджету м. Києва на 2022 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки бюджетні зобов’язання становлять 661 932 (Шістсот шістдесят одна тисяча дев’ятсот тридцять дві) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20%–110 322 (Сто десять тисяч триста двадцять дві) гривні 00 копійок; – у разі перерозподілу видатків бюджету на 2022 рік по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.» 2. Доповнити Розділ 2 Договору пунктом 2.6 в наступній редакції: «2.6. У період воєнного стану платежі з рахунка Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. №590.» 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 11 Договору та викласти його у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 158-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із закінченням 2022 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» станом на «30» грудня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.2.5 Розділу 2 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018–2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради 21.12.2017 р. №1042/4049, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20%–0,00 (Нуль гривень 00 копійок); – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становили 271 188 (Двісті сімдесят одна тисяча сто вісімдесят вісім) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20%–45 198 (Сорок п’ять тисяч сто дев’яносто вісім) гривень 00 копійок; – у 2022 році відповідно до Бюджету м.Києва на 2022 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актом здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становлять 164 472 (Сто шістдесят чотири тисячі чотириста сімдесят дві) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20%–27 412 (Двадцять сім тисяч чотириста дванадцять) гривень 00 копійок; – залишок бюджетних зобов’язань становитиме 497 460 (Чотириста дев’яносто сім тисяч чотириста шістдесят) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20%–82 910 (Вісімдесят дві тисячі дев’ятсот десять) гривень 00 копійок, після затвердження планових показників відповідно до Бюджету м.Києва на 2023 бюджетний рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.» 2. У зв’язку із агресією російської федерації проти України та запровадженням 24.02.2022 року на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 (зі змінами), відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди внести зміни до п.7.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє протягом усього періоду будівництва (до 31 грудня 2023 року), але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань.» 3. Сторони домовились викласти Додаток 2 (План-графік на здійснення авторського нагляду) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 158-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків 2020-2023 рр, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 158-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» станом на «29» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.2.5 Розділу 2 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018–2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради 21.12.2017 р. №1042/4049, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20%–0,00 (Нуль гривень 00 копійок); – у 2021 році відповідно до Бюджету м.Києва на 2021 рік та Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становили 271 188 (Двісті сімдесят одна тисяча сто вісімдесят вісім) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20%–45 198 (Сорок п’ять тисяч сто дев’яносто вісім) гривень 00 копійок; – у 2022 році відповідно до Бюджету м.Києва на 2022 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актом здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становили 164 472 (Сто шістдесят чотири тисячі чотириста сімдесят дві) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20%–27 412 (Двадцять сім тисяч чотириста дванадцять) гривень 00 копійок; – у 2023 році відповідно до Бюджету м.Києва на 2023 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки бюджетні зобов’язання становлять 288 360 (Двісті вісімдесят вісім тисяч триста шістдесят) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20%–48 060 (Сорок вісім тисяч шістдесят) гривень 00 копійок.» 2. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором. 3. На момент укладання даної Угоди Виконавцем за актами здачі-приймання виконаних робіт було виконано зобов’язань на суму 724 020 (Сімсот двадцять чотири тисячі двадцять) гривень 00 копійок з ПДВ, Замовником було виконано зобов’язань на суму 724 020 (Сімсот двадцять чотири тисячі двадцять) гривень 00 копійок з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 158-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 724 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 120 670,00 UAH)