Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту дороги від просп. Ювілейного, 63 до вул. Владислава Зубенка, 54 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
63 978,00 UAH
UA-2020-11-12-007219-c e83ca1724ca94c59a852311ce387695c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Толстих

+380577252080 tolstyh_o@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Ольга Толстих
+380577252080
tolstyh_o@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 63 978,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 279,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту дороги від просп. Ювілейного, 63 до вул. Владислава Зубенка, 54 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61118, Україна, Харківська область, місто Харків, дорога від просп. Ювілейного, 63 до вул. Владислава Зубенка, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 43 000,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 14:01
Електронний підпис
23 листопада 2020 13:59
тех.нагляд.серт..pdf
23 листопада 2020 13:59
тех.наг.pdf
23 листопада 2020 13:59
Сертифікат Нашивочнік.pdf
23 листопада 2020 13:59
СВІДОЦТВО Нашивочніков.pdf
23 листопада 2020 13:59
Розпорядження.PDF
23 листопада 2020 13:59
Положення.PDF
23 листопада 2020 13:59
наявність працівників.pdf
23 листопада 2020 13:59
Наказ Управлння №12.pdf
23 листопада 2020 13:59
загальна форма.pdf
23 листопада 2020 13:59
єдрпоу.pdf
23 листопада 2020 13:59
довдка про якісні харак.pdf
23 листопада 2020 13:59
гарантійний лист.pdf
23 листопада 2020 13:59
Виписка.PDF
23 листопада 2020 13:59
аналогичній договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 43 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 09:42

Документи

30 листопада 2020 09:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 09:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 13:38
ДУ № 3 до договору № 1016.PDF зміни до договору
29 жовтня 2021 13:35
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 15:03
Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
19 жовтня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 11:01
Договір 1016.PDF укладений
11 грудня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 1016
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 1016
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 3 до договору про закупівлю № 1016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 467,90
UAH