Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992819 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Сидоренко Інга Степанівна +380312643762 Inga.Pidgorodetska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2020 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2020 14:47 |
Очікувана вартість: | 3 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2020 08:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2020 17:50 |
12.11.2020 ТД Відкриті торги фармацевтична продукція ЦМКЛ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000048 ● 16f54eccd91946eea6a88749433b435d
- Статус: вирішено ● Дата: 19 жовтня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
02.07.2021 № 425
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 02.07.2021№ 425
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-11-12-005747-a 12.11.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 15:49:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Медичні розчини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-12-005747-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:.
1.Чи укладався КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради (далі – Замовник) договір на закупівлю товару «Медичні розчини» з учасником, який визнаний переможцем торгів - ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» (вказати номер та дату договору)?
2. Які саме документи, були подані Замовнику переможцем процедури закупівлі ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону ? Надані переможцем ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» документи просимо долучити до пояснення.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 21:30:19
відповідь на зауваження
У межах проведення закупівлі «Медичні розчини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-12-005747-a) зазначаємо, що договір з вищевказаною фірмою не було заключено. Таким чином, закупівля не відбуляся.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Прийнято рішення про відміну процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2021-07-21 18:10:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону та абзаців другого та третього пункту 13 Порядку 1082. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пунктів 2, 7 та 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Порядку 1082.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону та абзаців другого та третього пункту 13 Порядку 1082. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пунктів 2, 7 та 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Порядку 1082.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2021-07-29 08:25:19
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7
RISK1-4_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Очікує рішення |
3 359 856,40
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 15:08
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 16:20 |
Кінець періоду оскарження: | 07 серпня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 07 серпня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Прийнято рішення про відміну процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
27 липня 2021 16:20
|
Електронний підпис |
27 липня 2021 16:14
|
протокол |