Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні розчини
Очікувана вартість
3 380 000,00 UAH
UA-2020-11-12-005747-a c20f69bc5fa3413da37ff45abaede3f1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Інга Степанівна

+380312643762 Inga.Pidgorodetska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01992819
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20
Контактна особа: Сидоренко Інга Степанівна
+380312643762
Inga.Pidgorodetska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 14:47
Очікувана вартість: 3 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Медичні розчини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mexiletine
АТХ: C01BB02

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 17:50
12.11.2020 ТД Відкриті торги фармацевтична продукція ЦМКЛ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-07-000048 ● 16f54eccd91946eea6a88749433b435d
  • Статус: вирішено ● Дата: 19 жовтня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2021 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород

02.07.2021 № 425

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 02.07.2021№ 425

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-11-12-005747-a 12.11.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-06 15:49:18

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Медичні розчини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-12-005747-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:.
1.Чи укладався КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради (далі – Замовник) договір на закупівлю товару «Медичні розчини» з учасником, який визнаний переможцем торгів - ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» (вказати номер та дату договору)?
2. Які саме документи, були подані Замовнику переможцем процедури закупівлі ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону ? Надані переможцем ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» документи просимо долучити до пояснення.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-09 21:30:19

відповідь на зауваження

У межах проведення закупівлі «Медичні розчини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-12-005747-a) зазначаємо, що договір з вищевказаною фірмою не було заключено. Таким чином, закупівля не відбуляся.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення про відміну процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2021-07-21 18:10:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону та абзаців другого та третього пункту 13 Порядку 1082. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пунктів 2, 7 та 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Порядку 1082.)
  4. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону та абзаців другого та третього пункту 13 Порядку 1082. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пунктів 2, 7 та 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Порядку 1082.) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2021-07-29 08:25:19

Ризики, що спрацювали

RISK-1-7

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 3 376 994,90
UAH з ПДВ
3 359 856,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 3 379 576,60
UAH з ПДВ
3 362 646,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 13:46
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:35
9 Відпов-ть ТЗ.PDF
26 листопада 2020 13:35
8 Коп.Св-ва ПДВ.PDF
26 листопада 2020 13:35
7 Коп.Статуту.PDF
26 листопада 2020 13:35
6 Повноваження.pdf
26 листопада 2020 13:35
4 Витяг ЄДР 16.11.pdf
26 листопада 2020 13:35
3 Відпов-ть кваліфік.кр-ям.PDF
26 листопада 2020 13:35
13 довідка ненад. док..PDF
26 листопада 2020 13:35
12 довідка захист довкілля.PDF
26 листопада 2020 13:35
11 довідка ст.17 Закону.PDF
26 листопада 2020 13:35
10 Проект договору.PDF
26 листопада 2020 13:35
1 Реєстр наданих документі.PDF

Публічні документи

27 листопада 2020 17:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:47
ТЧ.pdf
27 листопада 2020 15:47
КЧ_p062-121.pdf
27 листопада 2020 15:47
КЧ_p001-061.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Очікує рішення 3 359 856,40
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 15:08

Документи

30 листопада 2020 15:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 липня 2021 16:20
Кінець періоду оскарження: 07 серпня 2021 00:00
Дата відміни: 07 серпня 2021 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Прийнято рішення про відміну процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
27 липня 2021 16:20
Електронний підпис
27 липня 2021 16:14
протокол