Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 44310000-6 «Вироби з дроту» (Панель огорожі «Рубіж» з ребрами жорсткості, розмір вічка 200х50мм, на ребрах жорсткості 50х50 мм, діаметр дроту – 5 мм (ширина 2,50 м., висота- 2,00 м.); Стовп перерізом 60х40х1,5 мм в комплекті із заглушкою (висота 2,80 м.); Набір елементів кріплення на стовп (скоба, болт М8, гайка М8, заглушка))
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-11-12-005379-c bb2427eb743645c88a7959ce0c13bbdd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Вікторович Путнік

+380525851781 osvita-mvrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 40210751
Місцезнаходження: 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107
Контактна особа: Ігор Вікторович Путнік
+380525851781
osvita-mvrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 11:11
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40210751.
4. Місцезнаходження замовника: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Путнік Ігор Вікторович, юрисконсульт, секретар тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області, тел. +380525851781, e-mail: osvita-mvrada@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Панель огорожі «Рубіж» з ребрами жорсткості, розмір вічка 200х50мм, на ребрах жорсткості 50х50 мм, діаметр дроту – 5 мм (ширина 2,50 м., висота- 2,00 м.); Стовп перерізом 60х40х1,5 мм в комплекті із заглушкою (висота 2,80 м.); Набір елементів кріплення на стовп (скоба, болт М8, гайка М8, заглушка).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 44310000-6 «Вироби з дроту» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 44310000-6 «Вироби з дроту».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Панель огорожі «Рубіж» з ребрами жорсткості, розмір вічка 200х50мм, на ребрах жорсткості 50х50 мм, діаметр дроту – 5 мм (ширина 2,50 м., висота- 2,00 м.) – 143 шт.; Стовп перерізом 60х40х1,5 мм в комплекті із заглушкою (висота 2,80 м.) - 144 комплектів; Набір елементів кріплення на стовп (скоба, болт М8, гайка М8, заглушка) – 569 комплектів.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Спортивна, буд. 14а.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 грн. (одна тисяча вісімсот грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «30» листопада 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143 штуки
Панель огорожі «Рубіж» з ребрами жорсткості, розмір вічка 200х50мм, на ребрах жорсткості 50х50 мм, діаметр дроту – 5 мм (ширина 2,50 м., висота- 2,00 м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Спортивна, буд. 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
144 комплект
Стовп перерізом 60х40х1,5 мм в комплекті із заглушкою (висота 2,80 м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Спортивна, буд. 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
569 комплект
Набір елементів кріплення на стовп (скоба, болт М8, гайка М8, заглушка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Спортивна, буд. 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 12:41
ТД_ДОДАТОК_1.doc
12 листопада 2020 12:41
ТД_ДОДАТОК_4.docx
12 листопада 2020 12:41
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Вироби_з_дроту).doc
12 листопада 2020 12:41
ТД_ДОДАТОК_5.doc
12 листопада 2020 12:41
ТД_ДОДАТОК_3.docx
12 листопада 2020 12:41
ТД_ДОДАТОК_2.doc
12 листопада 2020 12:41
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уточнення та розширення технічних вимог
Дата подання: 13 листопада 2020 14:29
Дата відповіді: 17 листопада 2020 12:47
Добрий день! Добрий день! Чи підійде Вам пропозиція щодо Товару (згідно таблиці Додатку №3): № п/н 2 Стовп перерізом 60*40*1,5 мм в комплекті із заглушкою з Висотою 2,50 замість 2,80 м. ? Різниця не суттєва, але дозволить залучити більшу кількість учасників, досягти економічну ефективність. Просимо Вас внести відповідні зміни у документацію та розширити цей показник (висота 2,50-2,80). Сподіваємося на Вашу зважену думку та прагнення до практичності, ефективності, економії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області повідомляє, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до фактичної потреби замовника торгів з урахуванням обсягів видатків на зазначену потребу у 2020 році. Зміст тендерної документації сформовано у відповідності до положень статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням основних принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені ст. 5 цього Закону. Таким чином, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Щодо уточнення Технічних вимог
Дата подання: 13 листопада 2020 14:31
Дата відповіді: 17 листопада 2020 12:47
обрий день! Чи підійде Вам пропозиція щодо Товару (згідно таблиці Додатку №3): № п/н 2 Стовп перерізом 60*40*1,5 мм в комплекті із заглушкою з Висотою 3,00 замість 2,80 м. ? Різниця не суттєва, але дозволить залучити більшу кількість учасників, досягти економічну ефективність. Просимо Вас внести відповідні зміни у документацію та розширити цей показник (висота 2,80-3,00 м.). Сподіваємося на Вашу зважену думку та прагнення до практичності, ефективності, економії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області повідомляє, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до фактичної потреби замовника торгів з урахуванням обсягів видатків на зазначену потребу у 2020 році. Зміст тендерної документації сформовано у відповідності до положень статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням основних принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені ст. 5 цього Закону. Таким чином, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ" 159 098,03
UAH з ПДВ
155 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Альянс-Маркет" 176 097,57
UAH з ПДВ
157 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сітка Захід Україна" 164 679,60
UAH з ПДВ
164 679,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
28 листопада 2020 15:55
Статья 17.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:55
Статья 17.PDF
28 листопада 2020 15:48
Електронний підпис
28 листопада 2020 15:47
Витяг ЕДР.rtf.p7s
28 листопада 2020 15:47
Витяг ЕДР.rtf
28 листопада 2020 15:47
Статистика.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Статистика.PDF
28 листопада 2020 15:47
Наказ 152 Голова правління.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Наказ 152 Голова правління.PDF
28 листопада 2020 15:47
Витяг ПДВ.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Витяг ПДВ.PDF
28 листопада 2020 15:47
Виписка.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Виписка.PDF
28 листопада 2020 15:47
Устав Фрунзе_compressed.pdf.p7s
28 листопада 2020 15:47
Устав Фрунзе_compressed.pdf
28 листопада 2020 15:47
Лаковер сертификат стр2.jpg.p7s
28 листопада 2020 15:47
Лаковер сертификат стр2.jpg
28 листопада 2020 15:47
Лаковер сертификат стр1.jpg.p7s
28 листопада 2020 15:47
Лаковер сертификат стр1.jpg
28 листопада 2020 15:47
ТУ Системи огорожі.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
ТУ Системи огорожі.PDF
28 листопада 2020 15:47
Тех хар-ки.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Тех хар-ки.PDF
28 листопада 2020 15:47
Проект договору.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Проект договору.PDF
28 листопада 2020 15:47
Накладная Константиновка.jpg
28 листопада 2020 15:47
Договор Малороганский с.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Договор Малороганский с.PDF
28 листопада 2020 15:47
Договор Константиновка.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Договор Константиновка.PDF
28 листопада 2020 15:47
Довідка працівники.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Довідка працівники.PDF
28 листопада 2020 15:47
Довідка мат- тех база.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Довідка мат- тех база.PDF
28 листопада 2020 15:47
Відомості про учасника.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Відомості про учасника.PDF
28 листопада 2020 15:47
Тендерна пропозиція.PDF.p7s
28 листопада 2020 15:47
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 грудня 2020 18:37
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:31
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:00
20. ВИПИСКА 12.06.2018.pdf
27 листопада 2020 17:00
14. Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:00
10. 2. Технічні Умови.pdf
27 листопада 2020 17:00
10.1 Технічні Умови.pdf
27 листопада 2020 17:00
5. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:06
Проект договору (9).pdf
27 листопада 2020 15:06
паспорт.pdf
27 листопада 2020 15:06
Оренда СЗУ (1).pdf
27 листопада 2020 15:06
Наказ СЗУ ЗАВІРЕНИИ_.pdf
27 листопада 2020 15:06
Лист відгук Гарант.jpg
27 листопада 2020 15:06
Документ_ЄДР_1006890209.zip
27 листопада 2020 15:06
Довідка МВС від 22.10.2020.pdf
27 листопада 2020 15:06
Довідка КВЕД.pdf
27 листопада 2020 15:06
гарант - А.О. договір _ копия.PDF
27 листопада 2020 15:06
Витяг СЗУ ЗАВІРЕНИИ_.pdf
27 листопада 2020 15:06
ТУ на секці.jpg
27 листопада 2020 15:06
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 15:06
Тендерна пропозиція (2).pdf
27 листопада 2020 15:05
видаткова гарант.PDF
27 листопада 2020 15:05
Статут СЗУ ЗАВІРЕНИИ_ .pdf
27 листопада 2020 15:05
видаткова гарант 2.PDF
27 листопада 2020 15:05
PROT.SERT_1095.PDF
27 листопада 2020 15:05
PROT.SERT_1094.PDF
27 листопада 2020 15:05
CE certificate Sitka Zahid (3).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ"

ПП Альянс-Маркет"

ТОВ "Сітка Захід Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
#00236010
Відхилено 155 498,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 14:10
ПП Альянс-Маркет"
#31562637
Переможець 157 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 14:13

Документи

04 грудня 2020 14:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:09
Протокол розгляду.pdf
30 листопада 2020 11:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ПП Альянс-Маркет" було надано у складі документів тендерної пропозиції відгук до аналогічного договору №40/2020 від 02.03.2020р., укладеного між ПП Альянс-Маркет" та ТОВ «АЛТЕРРА ГРУПП». Згідно вимог п. 3.1. таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів* (не менше двох договорів) (за формою відповідно до додатку 1.3. до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору з підтверджуючими документами: копії виконаних аналогічних* договорів (не менше двох) з додатками, які є невід’ємною частиною договору. При наданні договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною. • сканованим рекомендаційним листом (відгуком, іншим документом) контрагента (замовника) за аналогічним договором(тобто також у кількості двох). Таким чином, учасником було надано не у повному обсязі документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору №5475 від 03.10.2019р., укладеного між ПП Альянс-Маркет" та ТОВ «АТЕОНС» у вигляді сканованого рекомендаційного листа (відгука, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічним договором №5475 від 03.10.2019р. За змістом інформаційної довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів* (за формою відповідно до додатку 1.3. до тендерної документації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції учасника ПП Альянс-Маркет" у графі «Дата та номер договору» не зазначено № договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.1. таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: «Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів* (не менше двох договорів) (за формою відповідно до додатку 1.3. до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору з підтверджуючими документами: • копії виконаних аналогічних* договорів (не менше двох) з додатками, які є невід’ємною частиною договору. При наданні договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною. • сканованим рекомендаційним листом (відгуком, іншим документом) контрагента (замовника) за аналогічним договором * Аналогічними договорами є договори на придбання виробів з дроту (металеві троси та/або сітки, огорожі з дротяної сітки, плетені металеві сітки з дроту тощо) та/або з предметом закупівлі згідно переліку товарів за класом ДК 021:2015: код 44310000-6 «Вироби з дроту».» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Сканований рекомендаційний лист (відгук, інший документ) контрагента (замовника) ТОВ «АТЕОНС» за аналогічним договором №5475 від 03.10.2019р. 2. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів* (не менше двох договорів) (за формою відповідно до додатку 1.3. до тендерної документації та інформацією, що вимагається за змістом даної довідки у повному обсязі, зокрема у графі «Дата та номер договору» № договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Альянс-Маркет"
#31562637
157 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:12
Договiр_№560.pdf укладений
18 грудня 2020 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 157 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 166,67 UAH)