Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магнітні мішалки
Очікувана вартість
23 400,00 UAH
UA-2020-11-12-003291-a e8b3404a8dcc469bb8ea1dc1e54c46f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Монастирська Людмила Анатоліївна

380573410377 monastyrskaya@isc.kh.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Науково-технологічний комплекс "Інститут монокристалів" Національної Академії Наук України
Код ЄДРПОУ: 23759880
Місцезнаходження: 61072, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, 60
Контактна особа: Монастирська Людмила Анатоліївна
380573410377
monastyrskaya@isc.kh.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 12:43
Очікувана вартість: 23 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38820000-9: Пристрої дистанційного керування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мішалка магнітна з підігрівом нагрівальною плиткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 38820000-9 — Пристрої дистанційного керування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 15 банківських днів з дати поставки та з моменту отримання рахунку та накладної. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Мішалка магнітна з підігрівом нагрівальною плиткою, код ДК 021:2015 - 38820000-9. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 14:08
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
12 листопада 2020 14:07
Оголошенння магнітні мішалки.doc
12 листопада 2020 14:06
2 Тендерна документація магнітна мішалка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛСІ " ЛТД 23 400,00
UAH з ПДВ
21 973,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 23 214,12
UAH з ПДВ
23 214,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:58
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:46
Довідка.pdf
02 грудня 2020 16:25
Довідка_ст 17.pdf
02 грудня 2020 16:25
Dovidka_20300466960910506503.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:25
Dovidka_20300466960910506503.pdf
27 листопада 2020 14:23
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:13
6.3_Брошюра виробника.pdf
27 листопада 2020 14:13
6_Технічні Характеристики.pdf
27 листопада 2020 14:13
5_Форма тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 14:13
2.4_довідка госп санкції ст 17.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 15:02
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:02
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2020 15:02
Технічна частина.pdf
25 листопада 2020 15:02
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛСІ " ЛТД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛСІ " ЛТД
#21632299
Переможець 21 973,40
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛСІ " ЛТД
#21632299
21 973,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 11:03
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:25
Договір магнітка мішалка.pdf укладений
14 грудня 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 Закону "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. продовжено - Строк поставки Товару до 14.12.2020 року. Дія договору до 25.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1420
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 973,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 662,23 UAH)