Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія (ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція): теплова енергія (ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Heat energy (Common Procurement Vocabulary (CPV) 2008: 09320000-8 Steam, hot water and associated products): heat energy (Common Procurement Vocabulary (CPV) 2008: 09320000-8 Steam, hot water and associated products)
Очікувана вартість
9 788 412,00 UAH
UA-2020-11-12-002856-c 9987a28b56e24115b11286d239c50fd4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380626225491 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька область обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380626225491
slov-osvita@ukr.net
Додаткові контактні особи: Igor Mikolaiovych Rublyovskiy
+380626225491
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Viddil osviti Slov'yanskoi miskoi radi
National ID: 02142922
Contact point: Igor Mikolaiovych Rublyovskiy
+380626225491
slov-osvita@ukr.net
Additional contacts: Igor Mikolaiovych Rublyovskiy
+380626225491
slov-osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 23:00
Початок аукціону: 29 грудня 2020 11:36
Очікувана вартість: 9 788 412,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 942,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 листопада 2020 10:51
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 23:00

Information

Estimated total value: 9 788 412 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 942 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Scope of the procurement
Announcement
on conducting open bidding *

1) name, location and identification code of the customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category;
Viddil osviti Slov'yanskoi miskoi radi, 84122, Ukraine, Donetsk region, Slovyansk, Soborna Square, 2, National ID: 02142922, category: Public authority, local government or law enforcement agency.

2) the name of the subject of procurement with the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots);
Heat energy (Common Procurement Vocabulary (CPV) 2008: 09320000-8 Steam, hot water and associated products): heat energy (Common Procurement Vocabulary (CPV) 2008: 09320000-8 Steam, hot water and associated products)

3) quantity and place of delivery of goods, volume and place of performance of works or provision of services;
4099 gigacalories; Ukraine. According to the documentation.

4) the expected value of the subject of procurement;
9 788 412,00 UAH including VAT

5) term of delivery of goods, performance of works, rendering of services;
January - December 2021 year.

6) deadline for submission of tender proposals;
14.12.2020 23:00.

7) terms of payment;
Terms of payment: main stages of financing
payment after the event: the date of the invoice
type of payment: advance
payment amount: 30%
period (days): 14 (calendar)
Description: According to the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine №1070 of 04.12.2019 "Some issues of implementation by managers (recipients) of budget funds for prepayment of goods, works and services purchased for budget funds", the Contractor receives a prepayment of 30% of the contract , for a period of 60 days.

Terms of payment: main stages of financing
payment after the event: the date of the invoice
type of payment: after payment
payment amount: 70%
period (days): 14 (calendar)
Description: Payment is made monthly for 14 (fourteen) days, starting from the date of receipt of the invoice in accordance with its terms.

8) language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared;
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.

9) the size, type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it);
No tender is required

10) the date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law;
Date and time of opening of tender proposals in accordance with part one of Article 28 and Article 29 of the Law.

11) the size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units;
The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction is - 0.5 percent of the expected purchase price. 48 942,06 UAH.

12) mathematical formula for calculating the present price (in case of its application).
not applicable
The announcement of the open bidding may contain other information.

Примітка:* оголошення складено, керуючись частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».

Note: * the announcement is made in accordance with the second part of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4099 гігакалорія
Теплова енергія (ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція): теплова енергія (ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Heat energy (Common Procurement Vocabulary (CPV) 2008: 09320000-8 Steam, hot water and associated products): heat energy (Common Procurement Vocabulary (CPV) 2008: 09320000-8 Steam, hot water and associated products)
CPV: 09320000-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Згідно з Постановою кабінету міністрів України №1070 від 04.12.2019р.«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Виконавець отримує попередню плату в розмірі 30% від суми даного договору, строком на 60 днів.Terms of payment: main stages of financing payment after the event: the date of the invoice type of payment: advance payment amount: 30% period (days): 14 (calendar) Description: According to the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine №1070 of 04.12.2019 "Some issues of implementation by managers (recipients) of budget funds for prepayment of goods, works and services purchased for budget funds", the Contractor receives a prepayment of 30% of the contract , for a period of 60 days. Аванс 14 Календарні 30
Дата виставлення рахунку Оплата робиться щомісячно протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з дня отримання рахунку згідно з його умовами. Terms of payment: main stages of financing payment after the event: the date of the invoice type of payment: after payment payment amount: 70% period (days): 14 (calendar) Description: Payment is made monthly for 14 (fourteen) days, starting from the date of receipt of the invoice in accordance with its terms. Дата та час розкриття тендерних пропозицій відповідно до частини першої статті 28 та до статті 29 Закону. Date and time of opening of tender proposals in accordance with part one of Article 28 and Article 29 of the Law. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian. Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 10:51
проєкт договору_теплова_енергія_2021.doc
12 листопада 2020 10:51
Оголошення (англ.)_теплова_енергія.doc
12 листопада 2020 10:51
ТД_теплова_енергія_2021.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 грудня 2020
UA-2020-11-12-002856-c9987a28b56e24115b11286d239c50fd4
Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна, Донецька область обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Учасник Документи Рішення
КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКРСЛАВТЕРМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 січня 2021 11:57
Електронний підпис
04 січня 2021 11:54
ліцензія.PDF
04 січня 2021 11:54
довідки переможця.PDF
04 січня 2021 11:54
Dovidka_20350402510120328379.pdf.p7s
04 січня 2021 11:54
Dovidka_20350402510120328379.pdf
10 грудня 2020 14:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:21
цінова пропозиція.PDF
10 грудня 2020 14:21
статут.pdf
10 грудня 2020 14:21
ПБ.pdf
10 грудня 2020 14:21
проект договору.PDF
10 грудня 2020 14:21
довідки.PDF
10 грудня 2020 14:21
листи-відгуки.pdf
10 грудня 2020 14:21
аналогічні договори.pdf
10 грудня 2020 14:21
документи.pdf

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 16:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:12
Тендерна пропозиція.PDF
11 грудня 2020 16:12
Статутні.pdf
11 грудня 2020 16:12
Довідки, ст.17.PDF
11 грудня 2020 16:12
Аналогічні договори.pdf
11 грудня 2020 16:12
Обладнання.PDF
11 грудня 2020 16:12
Банк.pdf
11 грудня 2020 16:12
Фінансова звітність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ

ТОВ "УКРСЛАВТЕРМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ 9 784 313,00
UAH з ПДВ
9 784 313,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСЛАВТЕРМ" 9 788 412,00
UAH з ПДВ
9 788 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2021 11:57
Електронний підпис
04 січня 2021 11:54
ліцензія.PDF
04 січня 2021 11:54
довідки переможця.PDF
04 січня 2021 11:54
Dovidka_20350402510120328379.pdf.p7s
04 січня 2021 11:54
Dovidka_20350402510120328379.pdf
10 грудня 2020 14:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:21
цінова пропозиція.PDF
10 грудня 2020 14:21
статут.pdf
10 грудня 2020 14:21
ПБ.pdf
10 грудня 2020 14:21
проект договору.PDF
10 грудня 2020 14:21
довідки.PDF
10 грудня 2020 14:21
листи-відгуки.pdf
10 грудня 2020 14:21
аналогічні договори.pdf
10 грудня 2020 14:21
документи.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 16:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:12
Тендерна пропозиція.PDF
11 грудня 2020 16:12
Статутні.pdf
11 грудня 2020 16:12
Довідки, ст.17.PDF
11 грудня 2020 16:12
Аналогічні договори.pdf
11 грудня 2020 16:12
Обладнання.PDF
11 грудня 2020 16:12
Банк.pdf
11 грудня 2020 16:12
Фінансова звітність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ

ТОВ "УКРСЛАВТЕРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ
#40461045
Переможець 9 784 313,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ
#40461045
9 784 313,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:55
Пояснення_2.doc укладений
31 грудня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 13:16
додаткова_угода_8_дог_2.PDF зміни до договору
18 листопада 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 13:04
додаткова_угода_7_дог_2.PDF зміни до договору
18 листопада 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 15:22
дод_угода_6__дог_2.PDF зміни до договору
12 жовтня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 19:04
договір_35.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 19:03
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 09:56
доп_угода_5_дог_2.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 13:09
доп_угода_4_дог_2.PDF зміни до договору
04 березня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 16:15
доп_угода_3_дог_2.pdf зміни до договору
26 січня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 09:13
доп_угода_2_дог_2.pdf зміни до договору
25 січня 2021 09:12
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 09:01
доп_угода_1_дог_2.PDF зміни до договору
25 січня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 13:37
договір_2.pdf укладений
11 січня 2021 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до Розділу ХІІ Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін до Договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти №2 від 11.01.2021 р. - змінити реквізити Споживача Відділу освіти Слов'янської міської ради, та викласти Розділ ХІІ Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти п.3.1. Договору №2 від 11.01.2021р. у наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 9784313,00 грн. з ПДВ (дев'ять мільйонів сімсот вісімдесят чотири тисячі триста тринадцять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 1630718,83 грн. (один мільйон шістсот тридцять тисяч сімсот вісімнадцять грн. 83 коп.), в тому числі сума договору відповідно до тимчасового кошторису складає 2005080,00 грн. з ПДВ (два мільйони п'ять тисяч вісімдесят грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 334180,00 грн. (триста тридцять чотири тисячі сто вісімдесят грн. 00 коп.). Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п.4.4. договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти № 2 від 11.01.2021 року доповнити абзацом у наступній редакції: «На період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата за поставлену теплову енергію здійснюється по факту отриманого товару відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились збільшити суму тимчасового кошторису на 3000060,00 грн. з ПДВ (три мільйони шістдесят грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 500010,00 грн. ( п’ятсот тисяч десять грн. 00 коп.) та викласти п. 3.1. Договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти №2 від 11.01.2021р. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 9784313,00 грн. з ПДВ (Дев’ять мільйонів сімсот вісімдесят чотири тисячі триста тринадцять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 1630718,83 грн. ( один мільйон шістсот тридцять тисяч сімсот вісімнадцять грн. 83 коп.) у т.ч. відповідно до тимчасового кошторису 5005140,00 грн. з ПДВ (п’ять мільйонів п’ять тисяч сто сорок грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 834190,00 грн. (вісімсот тридцять чотири тисячі сто дев’яносто грн. 00 коп.). Ціна залишку згідно з постійним кошторисом 4779173,00 грн. з ПДВ (чотири мільйони сімсот сімдесят дев’ять тисяч сто сімдесят три грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 796528,83 грн. (сімсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот двадцять вісім грн. 83 коп.). Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін» 2. Всі інші умови договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти № 2 від 11.01.2021 року залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п.3.1. договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти №2 від 11.01.2021 р. викласти у наступній редакції: «3.2.Ціна цього договору становить 9784313,00 грн. з ПДВ ( дев’ять мільйонів сімсот вісімдесят чотири тисячі триста тринадцять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 1630718,83 грн. ( один мільйон шістсот тридцять тисяч сімсот вісімнадцять грн. 83 коп.) у т.ч. відповідно до тимчасового кошторису 5615140,00 грн. з ПДВ (п’ять мільйонів шістсот п'ятнадцять тисяч сто сорок грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 935856,67 грн. (дев’ятсот тридцять п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят шість грн. 67 коп.). Сума залишку згідно з постійним кошторисом 4169173,00 грн. з ПДВ (чотири мільйони сто шістдесят дев’ять тисяч сто сімдесят три грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 694862,17 грн. ( шістсот дев’яносто чотири тисячі вісімсот шістдесят дві грн. 17 коп.) Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір №35 про правонаступництво по зобов'язанням
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №35 про правонаступництво по зобов'язанням
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились преамбулу договору № 2 від 11.01.2021 року про закупівлю теплової енергії за державні кошти викласти у наступній редакції: «Замовник: Відділ освіти Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області, надалі – Споживач, в особі начальника відділу освіти Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області Хохлової Марини Володимирівни, яка діє на підставі Наказу командувача об’єднаних сил Міністерства оборони України від 17.09.2021 №388 «Про призначення заступників керівників військово-цивільних адміністрацій населених пунктів та керівників структурних підрозділів» та Положення про відділ освіти Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області, затвердженого Розпорядженням керівника Слов’янської міської військово – цивільної адміністрації від 21.09.2021 №33 «Про створення юридичної особи – відділ освіти Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області», з однієї Сторони та Виконавець: ТОВАРИСТОВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ» в особі директора Штанникова Сергія Володимировича, що діє на підставі Статуту, з іншої Сторони, надалі – Теплопостачальна організація, а разом – Сторони, керуючись: Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, (надалі – Закон), Законом України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV та іншими-правовими актами чинного законодавства України, уклали договір про закупівлю теплової енергії за державні кошти (далі – Договір) про таке:». 2. Сторони домовилися внести зміни до п. XII. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: договору № 2 від 11.01.2021 року про закупівлю теплової енергії за державні кошти - змінити реквізити Замовника: та викласти п. XIІ. у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 10.4 договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти №2 від 11.01.2021 та пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про державні закупівлі», Сторони домовились внести зміни в договір в частині збільшення тарифу на 9,9707% та скоригувати кількості Гкал в межах суми договору. Після внесення змін обсяги постачання теплової енергії за договором складають 3963,925 Гкал., а саме: 2609,203 Гкал за тарифом 2 387,00 грн. з ПДВ за 1 Гкал; 1354,722 Гкал за тарифом 2 625,00 грн. з ПДВ за 1 Гкал. 2. Пункт 3.2 договору викласти в наступній редакції: «3.2. Тариф за теплову енергію на час укладання цього Договору становить за 1 Гкал: - для потреб бюджетних установ – 2 387,00 грн. з ПДВ (дві тисячі триста вісімдесят сім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 397,83 грн. (триста дев’яносто сім грн. 83 коп.). Тариф за теплову енергію з 16.11.2021р. становить за 1 Гкал: - для потреб бюджетних установ – 2 625,00 грн. з ПДВ (дві тисячі шістсот двадцять п’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 437,50 грн. (чотириста тридцять сім грн. 50 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з припиненям Комунального закладу "Слов'янський навчально-виховний комплекс "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" №1 Слов'янської міської ради Донецької області" в результаті реоганізації шляхом приєднання до Слов'янського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Слов'янської міської ради Донецької області в статусі філії №1 Слов'янського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Слов'янської міської ради Донецької області, Сторони домовились внести зміни в назву об'єкту в Додатку 1 та Додатку 2 до договору №2 від 11.02.2021 року та викласти Додаток 1 та Додаток 2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 784 313,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 630 718,83 UAH)