Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафи, тумби
Очікувана вартість
379 440,00 UAH
UA-2020-11-12-001148-b fb60b3ef89894311bd25c37402559726
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 12:56
Очікувана вартість: 379 440,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 794,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт.
шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 шт.
шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
20 шт.
Тумба приставна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Усі документи, що готуються замовником викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Ця вимога не стосується документів, що подаються на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 12:02
5133935809 ТД (Шафи, тумби).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність предмету закупівлі вимогам НТД
Дата подання: 16 листопада 2020 15:01
Дата відповіді: 19 листопада 2020 15:40
Відповідно до законодавства меблі не відносять до товарів, які підлягають обовязковій сертифікації, у той же час передбачена сертифікація на ДСП, метал, крайку, фурнітуру та інші комплектуючі для виготовлення меблів. Просимо внести зміни в ТД, а саме: додати можливість надавати сертифікати на деталі, які використовуються для виготовлення меблів.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Сертифікати відповідності/декларація відповідності
Дата подання: 17 листопада 2020 11:56
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:46
Шановний Замовнику! В ТД Ви вимагаєте надати «сертифікати відповідності» З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі. Також Ви розділяєте декларацію відповідності та паспорт виробника. В чому Замовник вбачає різницю між цими документами? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чимрук Наталія Степанівна 242 778,00
UAH
242 778,00
UAH
Документи
ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ 291 268,00
UAH
291 268,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ 379 160,00
UAH
379 160,00
UAH
Документи
ФОП Перетятко Юрій Михайлович 379 424,00
UAH
379 424,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
12 грудня 2020 13:55
Справки переможець.pdf
12 грудня 2020 13:55
1. Оновлена пропозиція.pdf
12 грудня 2020 13:55
public_doc (4).pdf
12 грудня 2020 13:55
Dovidka_20321781040640758163.pdf
12 грудня 2020 13:55
public_doc.p7s
12 грудня 2020 13:55
Dovidka_20321781040640758163.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:06
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:04
10. Установчі документи.pdf
30 листопада 2020 16:04
9. Сертифікат + СЕС.pdf
30 листопада 2020 16:04
15. Паспорт на виріб.pdf
30 листопада 2020 16:04
14. довідка банк 2.pdf
30 листопада 2020 16:04
13. Довідка банк 1.pdf
30 листопада 2020 16:04
11. Листи відгуки.pdf
30 листопада 2020 16:04
8. дані про товар.pdf
30 листопада 2020 16:04
8. Податкова декларація.pdf
30 листопада 2020 16:04
7. Довідки.pdf
30 листопада 2020 16:04
4. Проект договору.pdf
30 листопада 2020 16:04
6. стаття 16.pdf
30 листопада 2020 16:04
1. Пропозиція.pdf
30 листопада 2020 16:04
2. Технічна частина.pdf
30 листопада 2020 16:04
5. лист згода.pdf
30 листопада 2020 16:04
3. стаття 17.pdf

Публічні документи

29 листопада 2020 20:42
Електронний підпис
29 листопада 2020 20:41
ДОДАТОК №4.pdf
29 листопада 2020 20:41
ДОДАТОК №7.pdf
29 листопада 2020 20:41
ДОДАТОК №6.pdf
29 листопада 2020 20:41
ДОДАТОК №5 технічний опис.pdf
29 листопада 2020 20:41
ДОДАТОК №2.pdf
29 листопада 2020 20:41
Додаток №1.pdf
29 листопада 2020 20:41
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ 2.pdf
29 листопада 2020 20:41
Довідка.zip
29 листопада 2020 20:41
Висновки СЕС на матеріали..pdf

Публічні документи

29 листопада 2020 15:25
Електронний підпис
29 листопада 2020 15:25
ТС.pdf
29 листопада 2020 15:25
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2020 15:25
СТ17.pdf
29 листопада 2020 15:25
Паспорт ідентиф свідоцтво.pdf
29 листопада 2020 15:25
Лист пояснення статут.pdf
29 листопада 2020 15:25
Лист пояснення ліцензія.pdf
29 листопада 2020 15:25
Зразок декларація шафа 3.jpg
29 листопада 2020 15:25
Зразок декларація шафа 2.jpg
29 листопада 2020 15:25
Зразок декларація тумба 2.jpg
29 листопада 2020 15:25
Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2020 15:25
Довідка про аналогічні.pdf
29 листопада 2020 15:25
Довідка повноваження.pdf
29 листопада 2020 15:25
Довідка з банку.pdf
29 листопада 2020 15:25
Довідка довкілля.pdf
29 листопада 2020 15:25
Дані про товар.pdf
29 листопада 2020 15:25
Гарантійний товар санкції.pdf
29 листопада 2020 15:25
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2020 15:25
Відгук шафа для одягу.pdf
29 листопада 2020 15:25
відгук тумба.pdf
29 листопада 2020 15:25
Витяг з реєстру.pdf
29 листопада 2020 15:25
4ОПП.pdf

Публічні документи

29 листопада 2020 15:04
Електронний підпис
29 листопада 2020 14:49
8 довідка працівники.pdf
29 листопада 2020 14:49
18 сертифікат меблі.pdf
29 листопада 2020 14:49
6 Довідка ліцензування.pdf
29 листопада 2020 14:49
17 дані про товар.pdf
29 листопада 2020 14:49
5 Довідка повноважень.pdf
29 листопада 2020 14:49
16 проект договору.pdf
29 листопада 2020 14:49
2витяг з ЄДР.pdf
29 листопада 2020 14:49
1 Довідка дата та ецп.pdf

Конфіденційні документи

29 листопада 2020 14:49
4 Паспорт та код для тендерних закупівель.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Паспорт та код для тендерних закупівель

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чимрук Наталія Степанівна

ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ

ФОП Перетятко Юрій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чимрук Наталія Степанівна
#2859722285
Переможець 242 778,00
UAH
04 грудня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чимрук Наталія Степанівна
#2859722285
242 778,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:16
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 18:58
Договір.pdf укладений
24 грудня 2020 18:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 242 778,00
UAH