Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
38 984,00 UAH
UA-2020-11-11-007939-a 5297e715a20c43848a1c8ee3e9f00610
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Постушний

+380661809958
+380994145745
s.postushnyi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Машівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145599
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., смт. Машівка, вул. Незалежності, 111
Контактна особа: Сергій Постушний
+380661809958,+380994145745
s.postushnyi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 15:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 15:11
Початок аукціону: 26 листопада 2020 15:22
Очікувана вартість: 38 984,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,28%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна дошка INTBOARD UT-TBI82X-TS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с.Базилівщина, вул. Лесі Українки, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Ультракороткофокусний проектор ViewSonic PS501X з кронштейном зі стельовим кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с.Базилівщина, вул. Лесі Українки, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 15:25
Проект Договору інтерактивна дошка.docx
11 листопада 2020 15:25
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендації
Дата подання: 17 листопада 2020 08:47
Дата відповіді: 17 листопада 2020 13:36
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Ми, як Замовник торгів, згідно ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вказуємо перелік документів, які Учасник повинен надати до початку аукціону. Учасник несе відповідальність за достовірність поданої інформації, у тому числі за наданий товар, його якість та відповідність нормам чинного законодавства України.Ви, як потенційний Учасник, маєте право надати перелічені документи, що буде підтвердженням критеріїв предмета закупівлі, та кваліфікації учасника торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 30 450,80
UAH з ПДВ
30 450,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 38 940,00
UAH з ПДВ
38 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:55
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2020 14:55
Установчі документи.pdf
25 листопада 2020 14:55
Уповноважена особа.pdf
25 листопада 2020 14:55
Технічні вимоги згода.pdf
25 листопада 2020 14:55
Таблиця відповідності.pdf
25 листопада 2020 14:55
Проект договору.pdf
25 листопада 2020 14:55
Лист-згода відхилення.pdf
25 листопада 2020 14:55
Згода на обробку ПД.pdf
25 листопада 2020 14:55
Документи якості оригінали.pdf
25 листопада 2020 14:55
Документи якості копії.pdf
25 листопада 2020 14:55
Довідка ліцензування.pdf
25 листопада 2020 14:55
Довідка досвід.pdf
25 листопада 2020 14:55
Довідка довкілля.pdf
25 листопада 2020 14:55
Гарантійний лист якість.pdf
25 листопада 2020 14:55
Гарантійний лист новий.pdf
25 листопада 2020 14:55
Гарантійний лист документи.pdf
25 листопада 2020 14:55
Гарантійний лист гарантія.pdf
25 листопада 2020 14:55
Гарантійний лист витрати.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 14:53
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:13
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:55
33.ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
25 листопада 2020 12:55
32.ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 2.pdf
25 листопада 2020 12:55
29.СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР.pdf
25 листопада 2020 12:55
25.ЛИСТ НОВИЙ ТОВАР.pdf
25 листопада 2020 12:55
22.ДОВІДКА НЕНАДАННЯ 4-ОПП.pdf
25 листопада 2020 12:55
17.НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
25 листопада 2020 12:55
14.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
25 листопада 2020 12:55
12.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
25 листопада 2020 12:55
10.ДОСВІД ТА КОПІЇ ДОГОВОРІВ.pdf
25 листопада 2020 12:55
9.ДОВІДКА ПРО ПІДПРИЄМСТВО.pdf
25 листопада 2020 12:55
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
25 листопада 2020 12:55
6.НАКАЗ.pdf
25 листопада 2020 12:55
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
25 листопада 2020 12:55
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 30 450,80
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 09:56

Документи

27 листопада 2020 09:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:44
Протокол №30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
30 450,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2020 09:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:44
Протокол №30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 09:51
ТОВ ІНТЕР СИСТЕМС 30450.80.pdf укладений
08 грудня 2020 09:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 450,80
UAH (в тому числі ПДВ 5 075,13 UAH)