Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)
Очікувана вартість
3 180 000,00 UAH
UA-2020-11-11-006135-a f561783421d9441ebe651ad1a54884f4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Продан

+380675142735 tendermma@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 40823143
Вебсайт: https://www.nlv.aero/
Місцезнаходження: 56664, Україна , Миколаївська обл., Новоодеський р-н, с. Баловне, вул. Київське Шосе, 9
Контактна особа: Олена Олександрівна Продан
+380675142735
tendermma@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, в тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 14:12
Оскарження наміру укласти договір: 22 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56664, Україна, Миколаївська область, с. Баловне Новоодеського району, вул. Київське шосе, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки 50% аванс (попередня оплата) після надання заявки Аванс 5 Робочі 50
Iнша подія 50% післяоплата (по закінченню, виконанню) послуги по заявці Пiсляоплата 20 Робочі 50

Тендерна документація

11 листопада 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 14:10
Переговорка.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-06-000050 ● d4a9a4b54d5549c1a8a6af3e875d39bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2021 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.12.2021 № 788

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-11-11-006135-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 листопада 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.12.2021.


Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-07 11:29:45

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступної інформації.
Пропонуємо повідомити ідентифікатори (ID) процедур відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)», що були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-09 15:00:53

ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)

Зазначаємо ідентифікатори (ID) процедур відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)», що були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій:
1. ID: UA-2020-09-05-000259-b
(Виконання льотної перевірки та настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)
Яка була оголошена: 5 вер 2020 18:56
Закупівля не відбулась через відсутність пропозицій.
2. ID: UA-2020-09-26-000242-a
Оголошена: 26 вер 2020 19:02
Закупівля не відбулась через присутність тільки одного учасника аукціону: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
3. ID: UA-2020-10-20-005741-c
Оголошена: 20 жовт 2020 11:54
Закупівля не відбулась через присутність тільки одного учасника аукціону: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
4. UA-2020-11-11-006135-a
Оголошена: 11 лист 2020 14:10

Проведено переговорну процедуру з компанією ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ, що зазначено у Протоколі «11/10 від 11 листопада 2020 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-13 11:14:52

Запит про надання пояснень (інформації, документації)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до Договору від 24.11.2020 № 45/24/11 (далі – Договір № 45/24/11) вносилися зміни.
Прошу пояснити, чи вносились зміни до Договору № 45/24/11 у період після укладання додаткової угоди від 24.02.2021 № 1 та до укладання додаткової угоди від 12.10.2021 № 3, а також після укладання додаткової угоди від 12.10.2021 № 3? Якщо зміни вносились, пропоную надати копії таких додаткових угод.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-15 11:33:23

Відповідь на запит

Зміни до Договору № 45/24/11 у період після укладання додаткової угоди від 24.02.2021 № 1 та до укладання додаткової угоди від 12.10.2021 № 3 вносились, додатковою угодою від 06.05.21 №2 (додається), після укладання додаткової угоди від 12.10.2021 № 3 - змін не було.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно Протоклу від 21.12.2021 №1/12 вирішено: тендерному комітету та уповноваженій особі прийняти до уваги та здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, щодо шляхом недопущення таких порушень у подальшому. (Протокл засідання тендерного комітету додається)

2021-12-22 13:07:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
#19477064
Переможець 3 180 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 14:12

Документи

11 листопада 2020 14:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 14:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
#19477064
3 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2020 14:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 08:21
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 14:28
Додаткова угода №3 Украерорух.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 14:22
Протокол 01-10.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 13:39
Дод_1_ UkSATSE.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 13:38
Додаток_1_UkSATSE.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 13:38
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 11:01
Украерорух.PDF укладений
24 листопада 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 45/24/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): : Внесення зміни до договору № 45/24/11 від 24.11.2021 р., а саме викласти Додаток №1 до Договору в новій редакції та викласти зміни в пункт 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору, згідно з додатком 1 до Договору становить 3 175 908,60 (три мільйони сто сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот вісім грн. 60 коп.) грн. у т.ч. ПДВ 20% - 529 318,10 (п’ятсот двадцять дев’ять тисяч триста вісімнадцять грн. 10 коп.) грн.
Номер договору про закупівлю: 45/24/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 729 991,10
UAH (в тому числі ПДВ 288 331,85 UAH)