Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40823143 |
Вебсайт: | https://www.nlv.aero/ |
Місцезнаходження: | 56664, Україна , Миколаївська обл., Новоодеський р-н, с. Баловне, вул. Київське Шосе, 9 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Продан +380675142735 tendermma@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2020 14:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | 50% аванс (попередня оплата) після надання заявки | Аванс | 5 | Робочі | 50 |
Iнша подія | 50% післяоплата (по закінченню, виконанню) послуги по заявці | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
11 листопада 2020 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 14:10 |
Переговорка.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-06-000050 ● d4a9a4b54d5549c1a8a6af3e875d39bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2021 № 788
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-11-11-006135-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 листопада 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.12.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-07 11:29:45
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступної інформації.
Пропонуємо повідомити ідентифікатори (ID) процедур відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)», що були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-09 15:00:53
ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)
Зазначаємо ідентифікатори (ID) процедур відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)», що були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій:
1. ID: UA-2020-09-05-000259-b
(Виконання льотної перевірки та настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)
Яка була оголошена: 5 вер 2020 18:56
Закупівля не відбулась через відсутність пропозицій.
2. ID: UA-2020-09-26-000242-a
Оголошена: 26 вер 2020 19:02
Закупівля не відбулась через присутність тільки одного учасника аукціону: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
3. ID: UA-2020-10-20-005741-c
Оголошена: 20 жовт 2020 11:54
Закупівля не відбулась через присутність тільки одного учасника аукціону: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
4. UA-2020-11-11-006135-a
Оголошена: 11 лист 2020 14:10
Проведено переговорну процедуру з компанією ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ, що зазначено у Протоколі «11/10 від 11 листопада 2020 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-13 11:14:52
Запит про надання пояснень (інформації, документації)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання льотної перевірки настроювання параметрів наземних радіотехнічних засобів посадки та світлосигнального обладнання при введенні в експлуатацію на аеродромі Миколаїв)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до Договору від 24.11.2020 № 45/24/11 (далі – Договір № 45/24/11) вносилися зміни.
Прошу пояснити, чи вносились зміни до Договору № 45/24/11 у період після укладання додаткової угоди від 24.02.2021 № 1 та до укладання додаткової угоди від 12.10.2021 № 3, а також після укладання додаткової угоди від 12.10.2021 № 3? Якщо зміни вносились, пропоную надати копії таких додаткових угод.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-15 11:33:23
Відповідь на запит
Зміни до Договору № 45/24/11 у період після укладання додаткової угоди від 24.02.2021 № 1 та до укладання додаткової угоди від 12.10.2021 № 3 вносились, додатковою угодою від 06.05.21 №2 (додається), після укладання додаткової угоди від 12.10.2021 № 3 - змін не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Протоклу від 21.12.2021 №1/12 вирішено: тендерному комітету та уповноваженій особі прийняти до уваги та здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, щодо шляхом недопущення таких порушень у подальшому. (Протокл засідання тендерного комітету додається)
2021-12-22 13:07:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ #19477064 |
Переможець |
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 08:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 14:28
|
Додаткова угода №3 Украерорух.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 14:22
|
Протокол 01-10.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2021 13:39
|
Дод_1_ UkSATSE.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2021 13:38
|
Додаток_1_UkSATSE.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2021 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 11:01
|
Украерорух.PDF | укладений |
24 листопада 2020 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 45/24/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | : Внесення зміни до договору № 45/24/11 від 24.11.2021 р., а саме викласти Додаток №1 до Договору в новій редакції та викласти зміни в пункт 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору, згідно з додатком 1 до Договору становить 3 175 908,60 (три мільйони сто сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот вісім грн. 60 коп.) грн. у т.ч. ПДВ 20% - 529 318,10 (п’ятсот двадцять дев’ять тисяч триста вісімнадцять грн. 10 коп.) грн. |
Номер договору про закупівлю: | 45/24/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |