Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

меблі офісні (шафи, пенали)
Очікувана вартість
9 580,00 UAH
UA-2020-11-11-005443-a f796a1d32eff4c70892395c6ab019b13
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Панченко

+380678963471 bazaspecmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 00182113
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ С.КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ, будинок 18, офіс 305
Контактна особа: Андрій Панченко
+380678963471
bazaspecmp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


технічні та якісні характеристики повинні відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та інших нормативних документів, які регулюють вимоги до технічних та якісних характеристик даного виду товарів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
шафа для паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
антресоль для шафи для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
антресоль для шафи для паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
пенал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
антресоль для пеналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 листопада 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЕРЕНЦ ЯРОСЛАВ ІВАНОВИЧ
#2251902494
Переможець 9 580,00
UAH
11 листопада 2020 13:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 13:44