Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 21318350 |
Вебсайт: | http://pfu-km.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10 |
Контактна особа: |
Бухенко Ірина Василівна +380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2020 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 18:36 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2020 11:45 |
Очікувана вартість: | 800 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 001,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата газу здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника шляхом 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2020 14:47 |
Додаток 4 (перелік обєктів) (нова редакція).docx | |
18 листопада 2020 14:47 |
Додаток 3 (форма тендерної пропозиції) (нова редакція).docx | |
18 листопада 2020 14:47 |
Додаток 2 (проект договору) (нова редакція).docx | |
18 листопада 2020 14:47 |
Додаток 1 (технічні характеристики) (нова редакція).docx | |
18 листопада 2020 14:47 |
ТД (природний газ) (нова редакція).docx | |
18 листопада 2020 14:47 |
Зміни ТД .docx | |
11 листопада 2020 18:32 |
ТД (природний газ).docx | |
11 листопада 2020 18:32 |
Додаток 4 (перелік обєктів).docx | |
11 листопада 2020 18:32 |
Додаток 3 (форма тендерної пропозиції).docx | |
11 листопада 2020 18:32 |
Додаток 2 (проект договору).docx | |
11 листопада 2020 18:32 |
Додаток 1 (технічні характеристики).docx |
18 листопада 2020 14:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2020 14:47 |
Додаток 4 (перелік обєктів) (нова редакція).docx
|
|||
18 листопада 2020 14:47 |
Додаток 3 (форма тендерної пропозиції) (нова редакція).docx
|
|||
18 листопада 2020 14:47 |
Додаток 2 (проект договору) (нова редакція).docx
|
|||
18 листопада 2020 14:47 |
Додаток 1 (технічні характеристики) (нова редакція).docx
|
|||
18 листопада 2020 14:47 |
ТД (природний газ) (нова редакція).docx
|
|||
18 листопада 2020 14:47 |
Зміни ТД .docx
|
|||
11 листопада 2020 18:32 |
ТД (природний газ).docx
|
|||
11 листопада 2020 18:32 |
Додаток 4 (перелік обєктів).docx
|
|||
11 листопада 2020 18:32 |
Додаток 3 (форма тендерної пропозиції).docx
|
|||
11 листопада 2020 18:32 |
Додаток 2 (проект договору).docx
|
|||
11 листопада 2020 18:32 |
Додаток 1 (технічні характеристики).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000018 ● 7631ac0ba1384ccc9164c63d7f0453d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 13:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2021 № 129
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 24.02.2021 № 129
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2020-11-11-003529-c; 11.11.2020
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-10 19:10:19
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-11-11-003529-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 27.01.2021 № 1 та № 2, від 28.01.2021 № 3 та № 4, від 29.01.2021 № 5 та № 6 до договору від 21.12.2020 за № 400 про постачання природного газу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-12 10:47:48
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області надає пояснення на запитувану інформацію від 10.03.2021 року:
Постачальником (ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ») для підтвердження коливання цін на ринку природного газу разом з листом № 101-21 від 06.01.2021 року, який надійшов до головного управління 26.01.2021 року, надано Експертні висновки Київської торгово – промислової палати, а саме:
- для укладання додаткової угоди №1 від 27.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертні висновки Київської торгово – промислової палати №Ц-1/1 від 04.01.2021 року та №Ц-1/2 від 04.01.2021 року (копії додаються);
- для укладання додаткової угоди №2 від 27.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-1/3 від 04.01.2021 року (копія додається);
- для укладання додаткової угоди №3 від 28.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-1/4 від 04.01.2021 року (копія додається);
- для укладання додаткової угоди №4 від 28.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-1/5 від 04.01.2021 року (копія додається);
- для укладання додаткової угоди №5 від 29.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-5/2 від 05.01.2021 року (копія додається);
- для укладання додаткової угоди №6 від 29.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-22/1 від 12.01.2021 року (копія додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з метою усунення виявлених порушень, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-11-003529-с від 23.03.2021 року направлено лист ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» про визнати нечинними додаткових угод №1 від 27.01.2021 року, №2 від 27.01.2021 року, №3 від 28.01.2021 року, №4 від 28.01.2021 року, №5 від 29.01.2021 року та №6 від 29.01.2021 року до договору №400 від 21.12.2020 року з дати їх укладення, а в разі відмови визнати нечинними вищезазначених додаткових угод просили укласти додаткову угоду про розірвання договору №400 від 21.12.2020 року, укладеного між головним управлінням та ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» з 01.04.2021 року (копія листа додається), станом на 30.03.2021 року відповідь від ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» до головного управління не надходила. В разі не підписання додаткової угоди про розірвання договору №400 від 21.12.2020 року з 01.04.2021 року головним управління буде поданий позов до суду про розірвання вказаного договору.
2021-03-30 17:38:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди від 31.03.2021 № 7 до договору від 21.12.2020 № 400.
2021-04-01 13:46:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
335 278,08
UAH з ПДВ
|
327 274,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
392 904,00
UAH з ПДВ
|
327 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
342 263,04
UAH з ПДВ
|
327 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
378 060,96
UAH з ПДВ
|
378 060,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
392 904,00
UAH з ПДВ
|
392 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" |
494 768,00
UAH з ПДВ
|
494 768,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Переможець |
327 274,48
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 10:59
|
додаткова угода про розірвання договору | укладений |
01 квітня 2021 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 13:33
|
додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 13:29
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 13:24
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 13:10
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 12:17
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 12:10
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 12:17
|
договір | укладений |
22 грудня 2020 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 400 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 400 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 400 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 400 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 400 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 400 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |