Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09120000-6: Газове паливо (09123000-7 - Природний газ)
Очікувана вартість
800 360,00 UAH
UA-2020-11-11-003529-c 9232b6da6ab14f5c8f4398acd75db755
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 18:36
Початок аукціону: 30 листопада 2020 11:45
Очікувана вартість: 800 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 001,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72760 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата газу здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника шляхом 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 14:47
Додаток 4 (перелік обєктів) (нова редакція).docx
18 листопада 2020 14:47
Додаток 3 (форма тендерної пропозиції) (нова редакція).docx
18 листопада 2020 14:47
Додаток 2 (проект договору) (нова редакція).docx
18 листопада 2020 14:47
Додаток 1 (технічні характеристики) (нова редакція).docx
18 листопада 2020 14:47
ТД (природний газ) (нова редакція).docx
18 листопада 2020 14:47
Зміни ТД .docx
11 листопада 2020 18:32
ТД (природний газ).docx
11 листопада 2020 18:32
Додаток 4 (перелік обєктів).docx
11 листопада 2020 18:32
Додаток 3 (форма тендерної пропозиції).docx
11 листопада 2020 18:32
Додаток 2 (проект договору).docx
11 листопада 2020 18:32
Додаток 1 (технічні характеристики).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-003529-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД", Код ЄДРПОУ:38772399
Дата подання: 16 листопада 2020 17:35
Щодо надання нотаріально завіреної копії
Неправомірна вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2020 14:31
З урахуванням зауважень зазначених у Вашій вимозі будуть внесенні зміни в тендерну документацію

Документи подані скаржником

16 листопада 2020 17:35
ПФУ Хмельницькій обл. Копія.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-26-000018 ● 7631ac0ba1384ccc9164c63d7f0453d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 13:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.02.2021 № 129

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 24.02.2021 № 129
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2020-11-11-003529-c; 11.11.2020
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-10 19:10:19

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-11-11-003529-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 27.01.2021 № 1 та № 2, від 28.01.2021 № 3 та № 4, від 29.01.2021 № 5 та № 6 до договору від 21.12.2020 за № 400 про постачання природного газу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-12 10:47:48

Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області надає пояснення на запитувану інформацію від 10.03.2021 року:

Постачальником (ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ») для підтвердження коливання цін на ринку природного газу разом з листом № 101-21 від 06.01.2021 року, який надійшов до головного управління 26.01.2021 року, надано Експертні висновки Київської торгово – промислової палати, а саме:
- для укладання додаткової угоди №1 від 27.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертні висновки Київської торгово – промислової палати №Ц-1/1 від 04.01.2021 року та №Ц-1/2 від 04.01.2021 року (копії додаються);
- для укладання додаткової угоди №2 від 27.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-1/3 від 04.01.2021 року (копія додається);
- для укладання додаткової угоди №3 від 28.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-1/4 від 04.01.2021 року (копія додається);
- для укладання додаткової угоди №4 від 28.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-1/5 від 04.01.2021 року (копія додається);
- для укладання додаткової угоди №5 від 29.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-5/2 від 05.01.2021 року (копія додається);
- для укладання додаткової угоди №6 від 29.01.2021 року, до договору №400 від 21.12.2020 року, Експертний висновок Київської торгово – промислової палати №Ц-22/1 від 12.01.2021 року (копія додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з метою усунення виявлених порушень, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-11-003529-с від 23.03.2021 року направлено лист ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» про визнати нечинними додаткових угод №1 від 27.01.2021 року, №2 від 27.01.2021 року, №3 від 28.01.2021 року, №4 від 28.01.2021 року, №5 від 29.01.2021 року та №6 від 29.01.2021 року до договору №400 від 21.12.2020 року з дати їх укладення, а в разі відмови визнати нечинними вищезазначених додаткових угод просили укласти додаткову угоду про розірвання договору №400 від 21.12.2020 року, укладеного між головним управлінням та ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» з 01.04.2021 року (копія листа додається), станом на 30.03.2021 року відповідь від ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» до головного управління не надходила. В разі не підписання додаткової угоди про розірвання договору №400 від 21.12.2020 року з 01.04.2021 року головним управління буде поданий позов до суду про розірвання вказаного договору.

2021-03-30 17:38:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди від 31.03.2021 № 7 до договору від 21.12.2020 № 400.

2021-04-01 13:46:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 335 278,08
UAH з ПДВ
327 274,48
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 392 904,00
UAH з ПДВ
327 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 342 263,04
UAH з ПДВ
327 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 378 060,96
UAH з ПДВ
378 060,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 392 904,00
UAH з ПДВ
392 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" 494 768,00
UAH з ПДВ
494 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:23
МВС 04.12.20 (7).rar.p7s
11 грудня 2020 15:23
МВС 04.12.20 (7).rar
27 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:28
7 Технічні характеристики.pdf
27 листопада 2020 17:28
6 Довідка Ст.17.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
6 Довідка Ст.17.pdf
27 листопада 2020 17:28
37 Атестат про акредитацію.PDF
27 листопада 2020 17:28
36 Аудит ISO жовтень.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
36 Аудит ISO жовтень.pdf
27 листопада 2020 17:28
35 Сертифікат ISO 450001.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
35 Сертифікат ISO 450001.pdf
27 листопада 2020 17:28
34 Сертифікат ISO 5001.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
34 Сертифікат ISO 5001.pdf
27 листопада 2020 17:28
33 Сертифікат ISO 18001.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
33 Сертифікат ISO 18001.pdf
27 листопада 2020 17:28
32 Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
32 Сертифікат ISO 14001.pdf
27 листопада 2020 17:28
31 Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
31 Сертифікат ISO 9001.pdf
27 листопада 2020 17:28
27 Витяг ПДВ 2019 04 25.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
27 Витяг ПДВ 2019 04 25.pdf
27 листопада 2020 17:28
26 Витяг з реєстру ПДВ 2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
26 Витяг з реєстру ПДВ 2020.pdf
27 листопада 2020 17:28
25 Пропозиція.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
25 Пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:28
24 Протокол участі - рішення.pdf
27 листопада 2020 17:28
22 Витяг ЄДР ЕТИ 20201125.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
22 Витяг ЄДР ЕТИ 20201125.pdf
27 листопада 2020 17:28
21 Довіреність ПРОЗОРО.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
21 Довіреність ПРОЗОРО.pdf
27 листопада 2020 17:28
19 Копія Протокол 11.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
19 Копія Протокол 11.pdf
27 листопада 2020 17:28
13 Паспорти ФХП листопад.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:28
13 Паспорти ФХП листопад.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:32
Установчі документи.7z
27 листопада 2020 14:32
Технічні документи.7z
27 листопада 2020 14:32
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 14:32
Кваліфікаційні документи.7z
27 листопада 2020 14:32
Інші документи.7z

Публічні документи

26 листопада 2020 18:55
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:55
Тендерна пропозиція 2.pdf
19 листопада 2020 09:27
Електронний підпис
19 листопада 2020 09:27
Технічна спеціфікація -2.pdf
19 листопада 2020 09:27
Технічна спеціфікація -1.pdf
19 листопада 2020 09:27
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2020 09:27
Статут.pdf
19 листопада 2020 09:27
Сертификати ISO.pdf
19 листопада 2020 09:27
Проект договору 1.pdf
19 листопада 2020 09:27
Паспорт якості.pdf
19 листопада 2020 09:27
Наказ про призначення.pdf
19 листопада 2020 09:27
Лист РНБО щодо санкцій.pdf
19 листопада 2020 09:27
Лист з СБУ.pdf
19 листопада 2020 09:27
Додаток 4.pdf
19 листопада 2020 09:27
Договір трансп нов..pdf
19 листопада 2020 09:27
Довідка щодо ліцензії.pdf
19 листопада 2020 09:27
Довідка про працівників.pdf
19 листопада 2020 09:27
Довідка про обладнання.pdf
19 листопада 2020 09:27
Довідка відповідність ст.17.pdf
19 листопада 2020 09:27
Гарантійний лист щодо ДСТУ.pdf
19 листопада 2020 09:27
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 листопада 2020 09:27
Витяг ЄДР 03.09.2020.pdf
19 листопада 2020 09:27
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:20
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:12
Свідоцтво УНГЦ 2020_compressed.pdf
27 листопада 2020 17:12
дог.Верхньодніпровська РР.pdf
27 листопада 2020 17:12
1. СТАТУТ актуальний.pdf
27 листопада 2020 17:12
проект договору.pdf
27 листопада 2020 17:12
Рішення № 2.pdf
27 листопада 2020 17:12
таблиця технічні.pdf
27 листопада 2020 17:12
ст 17..pdf
27 листопада 2020 17:12
технічні.pdf
27 листопада 2020 17:12
технічна специфікація.pdf
27 листопада 2020 17:12
ст 17 нова редакція.pdf
27 листопада 2020 17:12
тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:12
про субпідрядників.pdf
27 листопада 2020 17:12
паспорт фхп 01.11 донецьк.pdf
27 листопада 2020 17:12
паспорт якості газу.pdf
27 листопада 2020 17:12
накладна ноут.pdf
27 листопада 2020 17:12
Постанова Ліцензія.pdf
27 листопада 2020 17:12
Наказ Кубай В.В..pdf
27 листопада 2020 17:12
Наказ Ключковська.pdf
27 листопада 2020 17:12
перелік обєктів.pdf
27 листопада 2020 17:12
мтб.pdf
27 листопада 2020 17:12
лист код доступу.pdf
27 листопада 2020 17:12
доручення.pdf
27 листопада 2020 17:12
Договір оренди приміщення.pdf
27 листопада 2020 17:12
ДОГОВІР ОРЕНДИ офісу.pdf
27 листопада 2020 17:12
дод угода дог УТГ.pdf
27 листопада 2020 17:12
договір зберігання.pdf
27 листопада 2020 17:12
відгук ВВ.jpg
27 листопада 2020 17:12
довіреність.pdf
27 листопада 2020 17:12
довідка працівники.pdf
27 листопада 2020 17:12
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 17:12
Відгук Коломия.pdf
27 листопада 2020 17:12
витяг ЄДР.pdf
27 листопада 2020 17:12
гл дсту.pdf
27 листопада 2020 17:12
БАЛАНС 2019р..pdf
27 листопада 2020 17:12
акти Коломия.pdf
27 листопада 2020 17:12
Баланс_ГЕТ_3 кв.2020.pdf
27 листопада 2020 17:11
акт розпод 11.2019.pdf
27 листопада 2020 17:11
Акт № ІФЯ89035035.pdf
27 листопада 2020 17:11
аналогічні.pdf
27 листопада 2020 17:11
2. Опис статут.pdf
27 листопада 2020 17:11
1.Наказ № 1.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 15:11
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:07
2_1_Паспорт КОД директора.pdf
27 листопада 2020 15:07
Протоколи якості газу.pdf
27 листопада 2020 15:07
2_1_Договір зберігання.pdf
27 листопада 2020 15:07
Форма №2 за 1-е півріччя 2020.pdf
27 листопада 2020 15:07
Штатний розпис.pdf
27 листопада 2020 15:07
Ф1. Баланс 9-ть місяців 2020.pdf
27 листопада 2020 15:07
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 15:07
Протокол якості газу 03.11.2020.pdf
27 листопада 2020 15:07
1_Статут.pdf
27 листопада 2020 15:07
Паспорт ФХП 2020 2.pdf
27 листопада 2020 15:07
Довідки.pdf
27 листопада 2020 15:07
Відгук ВЧ 3053 2020.pdf
27 листопада 2020 15:07
1_Контракт директора.pdf
27 листопада 2020 15:07
1_Договора оренди МТБ.pdf
27 листопада 2020 15:07
Проект Договору.pdf
27 листопада 2020 15:07
Форма №1 за 1-е півріччя 2020.pdf
27 листопада 2020 15:06
Трудові книжки 2.pdf
27 листопада 2020 15:06
Технічне завдання.pdf
27 листопада 2020 15:06
Реєстр наданих документів.pdf
27 листопада 2020 15:06
2_1_Накази на працівників.pdf
27 листопада 2020 15:06
Паспорт ФХП 2020 1.pdf
27 листопада 2020 15:06
1_Аналог. договір ВЧ 3053 2020.pdf
27 листопада 2020 15:06
Копія Паспорту ФХП 2020 1.pdf
27 листопада 2020 15:06
Копія Паспорту ФХП 2020 2.pdf
27 листопада 2020 15:06
Квитанція 2.pdf
27 листопада 2020 15:06
Відгук РСЦ МВС 2020.pdf
27 листопада 2020 15:06
1_Аналог. договір РСЦ МВС 2020.pdf
27 листопада 2020 15:06
1_Баланс (Ф1) за I кв. 2020.pdf
27 листопада 2020 15:06
1_Документи до ліцензії.pdf
27 листопада 2020 15:06
1_Наказ на директора.pdf
27 листопада 2020 15:06
1_Опис_зміна_Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Переможець 327 274,48
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
327 274,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:59
додаткова угода про розірвання договору укладений
01 квітня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:33
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:29
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:27
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:24
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:10
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:09
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 12:17
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 січня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 12:10
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 січня 2021 12:08
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:17
договір укладений
22 грудня 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 400
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 400
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 400
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 400
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 400
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 400
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 287 957,48
UAH (в тому числі ПДВ 47 992,91 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін