Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція газопроводу-відводу DN 300 до газорозподільної станції "Тернівка" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
62 660 881,67 UAH
UA-2020-11-11-001312-a 6d6eafdeec2848c2b1d498d8f4e41b26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попова Ірина Олександрівна

380573415847 POPOVA-IA@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Попова Ірина Олександрівна
380573415847
POPOVA-IA@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 17:30
Початок аукціону: 03 грудня 2020 14:25
Очікувана вартість: 62 660 881,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 626 608,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 313000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-31-000844-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція газопроводу-відводу DN 300 до газорозподільної станції "Тернівка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 30-ти календарних днів, але не раніше ніж через 20-ть календарних днів з моменту прийняття відповідних етапів Робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 09:51
Том 1.1 Пояснювальна записка.pdf
11 листопада 2020 09:51
Матеріали відведення земельних ділянок.pdf
11 листопада 2020 09:51
Том 1.2 Пояснююча записка (основні креслення).pdf
11 листопада 2020 09:51
Том 2. Проект організації будівництва.pdf
11 листопада 2020 09:51
Том 5 Техвимоги та Опитувальні листи.pdf
11 листопада 2020 09:51
20_1043_р_Додаток_5 Форма оцінки.pdf
11 листопада 2020 09:51
20_1043_р_Додаток_1 Технічні характеристики.docx
11 листопада 2020 09:51
20_1043_р_Додаток_6.2 Забезпечення договору.docx
11 листопада 2020 09:51
20_1043_р_Додаток_4 Проект договору.docx
11 листопада 2020 09:51
20_1043_р_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx
11 листопада 2020 09:51
20_1043_р_ТД Реконструкція газопроводу-відводу Тернівка.docx
11 листопада 2020 09:51
20_1043_р_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.docx
11 листопада 2020 09:51
20_1043_р_Додаток 2 Перелік інформації.docx
11 листопада 2020 09:51
20_1043_р_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-16-000038 ● ea69739e78bd4a828a0bbc007a5827a3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.08.2021 № 470
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-11-11-001312-a 11.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 17:21:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції газопроводу-відводу DN 300 до газорозподільної станції «Тернівка» (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-11-001312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-20 10:23:10

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 17 серпня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-11-001312-a

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції газопроводу-відводу DN 300 до газорозподільної станції «Тернівка» (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-11-001312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано Замовником на підставі затвердженої проєктної документації згідно експертного звіту експертної організації Державне підприємство «Державний науково-дослідний та проектновишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» №10-0578-19 від 25.05.2020 з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, екології, пожежної та техногенної безпеки тощо. Частину проектної документації завантажено Замовником до електронної системи, яка не є частиною тендерної документації і розміщена інформативно.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293.

2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.

Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-11-001312-a


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Схід - Теплоремонт" 60 154 446,40
UAH
60 154 446,40
UAH
Документи
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ 62 650 000,00
UAH
62 650 000,00
UAH
Документи
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" 62 657 000,00
UAH
62 657 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 11:01
Електронний підпис
13 січня 2021 11:01
2.1.2_Дозвіл Держпраця.pdf
13 січня 2021 10:53
Електронний підпис
06 січня 2021 19:18
Електронний підпис
06 січня 2021 19:15
Об`єктнийкошторис 8-2.pdf
06 січня 2021 19:15
Об`єктнийкошторис 8-1.pdf
06 січня 2021 19:15
Об`єктнийкошторис 7-1.pdf
06 січня 2021 19:15
Об`єктнийкошторис 5-1.pdf
06 січня 2021 19:15
Об`єктнийкошторис 2-2.pdf
06 січня 2021 19:15
Об`єктнийкошторис 2-1.pdf
06 січня 2021 19:15
Об`єктнийкошторис 1-2.pdf
06 січня 2021 19:15
Об`єктнийкошторис 1-1.pdf
06 січня 2021 19:14
ДЦ Тернівка.pdf
06 січня 2021 19:14
Договірна ціна.pdf
06 січня 2021 15:16
Електронний підпис
06 січня 2021 15:14
Квітанція №2 ДФС.pdf
06 січня 2021 15:14
Довідка_МВС_підпис.p7s
06 січня 2021 15:14
Довідка_МВС.pdf
06 січня 2021 15:14
1.4.3_Довідка ст. 17 ч.1, 2.pdf
22 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:49
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:44
Статут та Опис.pdf
02 грудня 2020 11:44
Проєкт договору.pdf
02 грудня 2020 11:44
Ліцензія.pdf
02 грудня 2020 11:44
Дозвіл Держпраця.pdf
02 грудня 2020 11:44
Довідка про опис робіт.pdf
02 грудня 2020 11:44
Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2020 11:44
Банківська ліцензія.7z
02 грудня 2020 11:44
Банк Протокол НР.7Z
02 грудня 2020 11:44
Банк Наказ Фролова Ю.М..7Z
02 грудня 2020 11:44
Банк Лист для клієнтіа.7z
02 грудня 2020 11:44
Банк Витяг із Статуту.7z

Публічні документи

02 грудня 2020 13:10
Електронний підпис
02 грудня 2020 13:07
21886 ПРАТ СМУ №24 p7s.zip
02 грудня 2020 10:58
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:25
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:16
Статут.pdf
01 грудня 2020 13:16
Протокол правочинів.PDF
01 грудня 2020 13:16
Ліцензія ПрАТ СМУ 24.PDF
01 грудня 2020 13:16
Дозвіл роботи новий.PDF
01 грудня 2020 13:16
Дозвіл кокс.PDF
01 грудня 2020 13:16
Витяг ПДВ.PDF
01 грудня 2020 13:16
Витяг ЄДР 25.09.2020.pdf
01 грудня 2020 13:16
Виписка.pdf
01 грудня 2020 13:16
ISO 3.PDF
01 грудня 2020 13:16
ISO 2.PDF
01 грудня 2020 13:16
ISO 1.PDF
01 грудня 2020 13:16
Довідка учасника.pdf
01 грудня 2020 13:16
Довідка про згоду з ТЗ.pdf
01 грудня 2020 13:16
Гарантійний лист СМУ 24.pdf
01 грудня 2020 13:16
Відгук (ДУД 2).PDF
01 грудня 2020 13:03
Відгук (ДУД 2).PDF.p7s
01 грудня 2020 13:03
Довідка учасника.pdf.p7s
01 грудня 2020 13:03
Ліцензія ПрАТ СМУ 24.PDF.p7s
01 грудня 2020 13:03
Дозвіл роботи новий.PDF.p7s
01 грудня 2020 13:03
Дозвіл кокс.PDF.p7s
01 грудня 2020 13:03
Витяг ПДВ.PDF.p7s
01 грудня 2020 13:03
Витяг ЄДР 25.09.2020.pdf.p7s
01 грудня 2020 13:03
Виписка.pdf.p7s
01 грудня 2020 13:03
ISO 3.PDF.p7s
01 грудня 2020 13:03
ISO 2.PDF.p7s
01 грудня 2020 13:03
ISO 1.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Схід - Теплоремонт"

ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ

ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Схід - Теплоремонт"
#36988217
Переможець 60 154 446,40
UAH
28 грудня 2020 18:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 15:34

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) учасником порушено вимогу п.п. 3.1. п. 3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації: не надано оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.п. 3.1. п. 3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Учасник повинен подати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Схід - Теплоремонт"
#36988217
60 154 446,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 13:58
ДУ №2_2101000058_ТОВ Схід-Теплоремонт.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 12:35
ДУ №1_2101000058_ТОВ Схід-Теплоремонт (1).pdf зміни до договору
11 червня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:35
Договір 2101000058 з ТОВ Схід-Теплоремонт.pdf укладений
14 січня 2021 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження терміну виконання робіт по Договору (в рамках існуючого календарного графіку)
Номер договору про закупівлю: 2101000058
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): угода про електронний документообіг в Системі електронного документообігу DEALS
Номер договору про закупівлю: 2101000058
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML