Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі І категорії) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03140000-4
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-11-11-000791-b 48f2722de6af48eb9b5367368a3a2d5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 10:16
Початок аукціону: 30 листопада 2020 11:56
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000000 шт
Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі І категорії) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03140000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Підтвердження натуральності продукту: 30%
Наявність сертифікату відповідності критеріям натуральності стосовно предмету закупівлі та атестату акредитації органу з оцінки відповідності, який видав цей сертифікат, з підтвердженням сфери акредитації.: 30%
Відсутність сертифікату відповідності критеріям натуральності стосовно предмету закупівлі та атестату акредитації органу з оцінки відповідності, який видав цей сертифікат, з підтвердженням сфери акредитації: 0%
11 листопада 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 10:12
Додаток 7 Лист - згода.doc
11 листопада 2020 10:12
Додаток 6 Переможець.docx
11 листопада 2020 10:12
Додаток 5 Проект договору (2).doc
11 листопада 2020 10:12
Додаток 4 Тендерна пропозиція (1).docx
11 листопада 2020 10:12
Додаток 3 Технічні вимоги (8).doc
11 листопада 2020 10:12
Додаток 2 Стаття 17.docx
11 листопада 2020 10:12
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (12).docx
11 листопада 2020 10:12
Тендерна документація (6).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-26-000015 ● 33cd7f8bdd04456d96e10eb163e288e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.02.2021 № 170
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-11-11-000791-b 11.11.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-05 10:38:37

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-10 14:04:34

Лист пояснення

пояснення

Надання інформації про усунення порушення замовником

лист пояснення

2021-03-26 16:35:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII) • усунуто

(частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII)

2021-04-28 13:34:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 2 790 000,00
UAH з ПДВ
2 790 000,00
UAH з ПДВ
1 2 790 000 Документи
ПП "РОСА" 2 760 000,00
UAH з ПДВ
2 760 000,00
UAH з ПДВ
1 2 760 000 Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 15:39
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:38
Працівники.pdf
26 листопада 2020 15:38
Статут ТОВ Гранат.pdf
26 листопада 2020 15:38
Транспорт_оригінал.pdf
26 листопада 2020 15:38
Експлуатаційний дозвіл.pdf
26 листопада 2020 15:37
Гарантія якості товару.pdf
26 листопада 2020 15:37
Вимірювальна техніка.pdf
26 листопада 2020 15:37
Сертифікати.pdf
26 листопада 2020 15:37
Пропозиція.pdf
26 листопада 2020 15:37
Статут ТОВ Гранат_копія.pdf
26 листопада 2020 15:37
Наказ, протоколи.pdf
26 листопада 2020 15:37
Фінансова звітність 3 кв.2020.pdf
26 листопада 2020 15:37
Статутні.pdf
26 листопада 2020 15:37
Щодо ліцензування.pdf
26 листопада 2020 15:37
Субпідряд.pdf
26 листопада 2020 15:37
Про довкілля.pdf
26 листопада 2020 15:37
Паспорт.pdf
26 листопада 2020 15:37
Лист щодо автотранспорту.pdf
26 листопада 2020 15:37
довідка про підприємство.pdf
26 листопада 2020 15:37
Лист Держпродспоживслужби.pdf
26 листопада 2020 15:37
Витяг з ЄДР.pdf
26 листопада 2020 15:37
Гарантійний лист санкції.pdf
26 листопада 2020 15:37
Атестат лабораторії.PDF
26 листопада 2020 15:37
Акти сан.обробка авто 2020.pdf
26 листопада 2020 15:37
Склади.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 13:40
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:35
ПЕРЕМОЖЕЦЬ ДЕСНЯНКА.rar
27 листопада 2020 15:57
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:56
Наказ Фролова Ю.1 (2).7Z
27 листопада 2020 15:56
Протокол Н1 (1).7Z
27 листопада 2020 15:56
Лист для клієнті1.7z
27 листопада 2020 15:56
Гарантія 10644-20 (1).7z
27 листопада 2020 15:56
Витяг із Статут1.7z
27 листопада 2020 15:56
Банківська ліцензі1 (2).7z
27 листопада 2020 15:56
Деснянка яйця виробник 2021.rar
27 листопада 2020 15:56
Деснянка яйця 2021.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

ПП "РОСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОСА"
#32704590
Переможець 2 760 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 18:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСА"
#32704590
2 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 17:19
додаткова угода укладений
27 квітня 2021 17:17
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 17:12
Scan_20210427_170059.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 17:10
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 17:02
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:43
ДУ3 до дог 2.pdf зміни до договору
20 січня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:02
ДУ 2 до дог 2.pdf зміни до договору
19 січня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:59
ДУ 1 до дог 2.pdf зміни до договору
19 січня 2021 11:58
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 12:11
Дог 2 від 12.01.2021.pdf укладений
14 січня 2021 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» та викласти реквізити Замовника у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 6 «Поставка товару» підпунктами 6.13.,6.14 в наступній редакції: «6.13. Товар за цим Договором поставляється у відповідності до заявок протягом робочого дня згідно встановлених графіків. 6.14. Навантажувально-розвантажувальні роботи за цим Договором Постачальник здійснює за власні кошти та власними силами. Особи, що здійснюють навантажувальні-розвантажувальні роботи повинні мати дійсні (чинні) медичні книжки».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: « 4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 2 760 000 грн. 00 коп. (два мільйони сімсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 20% - 460 000 грн. 00 коп. (чотириста шістдесят тисяч гривень 00 копійок): - січень - березень - 690 000 грн. 00 коп. (шістсот дев’яносто тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 20% - 115 000 грн. 00 коп.( сто п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.), - квітень - грудень - 2 070 000 гривень 00 копійок (два мільйони сімдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 20% - 345 000 грн. 00 коп.( триста сорок п’ять тисяч грн. 00 коп.).».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 2 218 322 грн. 40 коп.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 2 218 322 грн. 40 коп.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 541 677,60
UAH (в тому числі ПДВ 90 279,60 UAH)
Причини розірвання договору: Замовник і Постачальник на підставі листа Замовника № 35- 1619 від 23.04.2021 дійшли згоди розірвати Договір.