Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція стадіону «Авангард» на вул.Замковій, 34 у м. Рівному. Коригування»
Очікувана вартість
156 815 476,00 UAH
UA-2020-11-11-000546-b 6ca2e094493441c49446e88c2e8c505f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корда Ірина Василівна

+380506479538 iryna.korda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517742
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6
Контактна особа: Корда Ірина Василівна
+380506479538
iryna.korda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 15:24
Очікувана вартість: 156 815 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 784 077,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт відповідно до Додатку 3 Технічна специфікація Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації) Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вид надання забезпечення тендерних пропозицій: у формі електронної банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція стадіону «Авангард» на вул.Замковій, 34 у м. Рівному. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, у м. Рівне, вул.Замкова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
19 листопада 2020 20:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:42
Електронний підпис
20 листопада 2020 12:58
Рішення про внесення змін 20.11.docx
20 листопада 2020 12:46
Рішення про внесення змін 20.11.docx
20 листопада 2020 12:58
Тендерна_документацiя нова редакція 20.11.doc
20 листопада 2020 12:46
Тендерна_документацiя нова редакція 20.11.doc
19 листопада 2020 19:57
Тендерна_документацiя 19.11.doc
11 листопада 2020 09:46
Тендерна_документацiя.doc
20 листопада 2020 12:46
Технічна специфікація нова редакція 20.11.doc
19 листопада 2020 19:57
Технічна специфікація 19.11.doc
11 листопада 2020 09:46
Технічна специфікація.doc
11 листопада 2020 09:46
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000086 ● bed038c35a324faf8eb69aac8bb09f52
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З

13.01.2021 № 9

Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-11-11-000546-b 11.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:08:46

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція стадіону «Авангард» на вул. Замковій, 34 у м. Рівному. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-11-000546-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 11:43:52

Відповідь на запит

Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція стадіону «Авангард» на вул.Замковій, 34 у м. Рівному. Коригування» щодо закупівлі UA-2020-11-11-000546-b.
Замовник отримав від органу державного фінансового контролю запит про надання пояснень від 19 січня 2021 року, про що повідомляємо:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Керуючись ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа, яка відповідно до ч.10 цієї ж статті: планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель, а також здійснює вибір процедури закупівлі. Замовник у межах дотримання норм вищевказаного законодавства затвердив річний план та здійснив вибір процедури протокольним рішенням №б/н від 10.11.2020.
Зокрема, документи, які взяті до уваги під час вибору предмета закупівлі та обґрунтування технічних характеристик є проектно-кошторисна документація, експертний звіт ТОВ «Перша будівельна експертиза» від 14.09.2020 №200811-2/А (копія додається) та рішення «Про затвердження проєкту будівництва» виконавчого комітету Рівненської міської ради №89 від 13.10.2020 (копія додається).
У тому числі зазначаємо, що технічні вимоги та очікувана вартість узгоджені з генпроєктувальником, якого залучено з правом дорадчого голосу (копія додається).
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість робіт та об’єми робіт, що підлягають виконанню, визначено генпроєктувальником. Інформація була отримана у письмовій формі, лист №20.11.10/01 від 10.11.2020 додається. Предмет закупівлі та очікувана вартість робіт визначена з урахуванням вимог Наказу МЕРТУ №708 від 15.04.2020.
Розмір бюджетного призначення визначений на підставі рішення Про бюджет міста Рівного на 2020 рік Рівненської міської ради №6956 від 24.12.2019 (копія додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник надає пояснення у формі прикріпленого файлу

2021-02-04 17:44:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 880/21 від 04.02.2021 року
Дата публікації: 08 лютого 2021

Документи:

08 лютого 2021 12:46
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" 156 469 948,65
UAH з ПДВ
120 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОМБ +" 149 075 088,00
UAH з ПДВ
138 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 156 450 000,00
UAH з ПДВ
156 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 156 802 293,60
UAH з ПДВ
156 802 293,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 14:54
Електронний підпис
28 листопада 2020 14:27
2.Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2020 14:27
1. Реєстр.pdf
28 листопада 2020 14:26
32.Антикорупційна програма 1.pdf
28 листопада 2020 14:26
32. Наказ антикорупц..pdf
28 листопада 2020 14:26
Свидетельство_РВС Банк_2020.zip
28 листопада 2020 14:26
28.Банк виписки.pdf
28 листопада 2020 14:26
21.Охорона праці.pdf
28 листопада 2020 14:26
23.Штатний розпис.pdf
28 листопада 2020 14:26
17.Техпаспорта.pdf
28 листопада 2020 14:26
17.Договір оренди 3.pdf
28 листопада 2020 14:26
14.Проект договору.pdf
28 листопада 2020 14:26
11.Статут 2.pdf
28 листопада 2020 14:26
5.Протоколи.pdf
28 листопада 2020 14:26
11.Опис.pdf
28 листопада 2020 14:26
7.Ліцензія з додатком.pdf
28 листопада 2020 14:26
2.Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2020 14:26
r_218_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
28 листопада 2020 14:26
r_218_ДЦ_ИВР.rtf
28 листопада 2020 14:26
218.imd
28 листопада 2020 14:26
29.Техн.специфікація 8.pdf
28 листопада 2020 14:26
29.Техн.специфікація 7.pdf
28 листопада 2020 14:26
29.Техн.специфікація 5.pdf
28 листопада 2020 14:26
29.Техн.специфікація 3.pdf
28 листопада 2020 14:26
29.Техн.специфікація 2.pdf
28 листопада 2020 14:26
29.Техн.специфікація 4.pdf
28 листопада 2020 14:26
29.Техн.специфікація 6.pdf
28 листопада 2020 14:26
29.Техн.специфікація 1.pdf
28 листопада 2020 14:26
32.Антикорупційна програма 2.pdf
28 листопада 2020 14:26
Ліцензія.zip
28 листопада 2020 14:26
Довіреність_Пустовойт_1.zip
28 листопада 2020 14:26
Гарантия_8588.zip
28 листопада 2020 14:26
28.Довідки КБ-3.pdf
28 листопада 2020 14:26
22.1ДФ.pdf
28 листопада 2020 14:25
17.Договір оренди 2.pdf
28 листопада 2020 14:25
15.Договір оренди 1.pdf
28 листопада 2020 14:25
11.Статут 1.pdf
28 листопада 2020 14:25
r_218_ДЦ_Т2.rtf
28 листопада 2020 14:25
r_РЗПК.rtf
28 листопада 2020 14:25
r_218_ДЦ_ССРприбуток.rtf
28 листопада 2020 14:25
r_218_ДЦ_ССРадмін.витрати.rtf
28 листопада 2020 14:25
r_218_ДЦ_ОПР.rtf
28 листопада 2020 14:25
r_218_ДЦ_ДЦ2.rtf
28 листопада 2020 14:25
r_218_ДЦ_ДЦ1.rtf

Публічні документи

03 грудня 2020 17:41
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:36
лист-згода Флоріан.pdf
03 грудня 2020 17:36
лист-згода Флоріан 1.pdf
03 грудня 2020 17:36
КК Флоріан.pdf
03 грудня 2020 17:35
КК СПЕЦБУД-захід.pdf
03 грудня 2020 17:35
КК ЕНЕРГОМОНТАЖ.pdf
28 листопада 2020 14:33
Електронний підпис
28 листопада 2020 14:31
37.imd
28 листопада 2020 14:31
r_РЗПК.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_Т2.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ОС_6-5.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ОС_6-4.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ОС_6-3.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ОС_2-5.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ОС_2-1.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ОПР.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_6-5-1.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_6-4-1.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_6-3-1.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-5-5.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-5-2.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-29.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-28.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-27.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-26.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-25.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-24.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-23.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-22.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-21.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-20.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-19.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-6.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-5.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-4.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ИВР.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ДЦ.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ДЦ роз.docx
28 листопада 2020 14:31
r_37_ДЦ_ДЦ поясн..docx
28 листопада 2020 14:31
Свідоцтво 30.09.2020.rar
28 листопада 2020 14:31
Платіжки по договору РОМБ+.rar
28 листопада 2020 14:31
КОШТОРИС авангард.rar
28 листопада 2020 14:31
23206_РОМБ_+_Гарантія_27_11_2020.rar
28 листопада 2020 14:31
Штатний розпис.pdf
28 листопада 2020 14:31
ЦП.pdf
28 листопада 2020 14:31
ТЗ.pdf
28 листопада 2020 14:31
субп - 18 Дозвіл.pdf
28 листопада 2020 14:31
Статут_РОМБ+_ОРИГІНАЛ.pdf
28 листопада 2020 14:31
Ст.17 відсуні підстави.pdf
28 листопада 2020 14:31
Протокол ОП.pdf
28 листопада 2020 14:31
Проект договору.pdf
28 листопада 2020 14:31
Посвідчення ОП.pdf
28 листопада 2020 14:31
Підтвердження підпису.pdf
28 листопада 2020 14:31
наказ_директор_Романів.pdf
28 листопада 2020 14:31
Ліцензія_РОМБ+.pdf
28 листопада 2020 14:31
Ліцензія ЕНЕРГОМОНТАЖ.pdf
28 листопада 2020 14:31
Лист-пояснення Акти пр-п.pdf
28 листопада 2020 14:31
лист-згода Флоріан.pdf
28 листопада 2020 14:31
лист-згода Флоріан 1.pdf
28 листопада 2020 14:31
лист-згода Спецбуд-захід.pdf
28 листопада 2020 14:31
лист-згода СПЕЦБУД-захід 1.pdf
28 листопада 2020 14:31
Лист-згода з договором.pdf
28 листопада 2020 14:31
Лист-згода ЕНЕРГОМОНТАЖ 1.pdf
28 листопада 2020 14:31
Лист згода ЕНЕРГОМОНТАЖ.pdf
28 листопада 2020 14:31
КК Флоріан.pdf
28 листопада 2020 14:31
КК СПЕЦБУД-захід.pdf
28 листопада 2020 14:31
КК ЕНЕРГОМОНТАЖ.pdf
28 листопада 2020 14:31
дозвіл_РОМБ+_роботи_1.pdf
28 листопада 2020 14:31
дозвіл_РОМБ+_крани_3.pdf
28 листопада 2020 14:31
дозвіл_РОМБ+_крани_2.pdf
28 листопада 2020 14:31
дозвіл_крани_РОМБ+.pdf
28 листопада 2020 14:31
дозвіл_крани_1.pdf
28 листопада 2020 14:31
Дозвіл_1черга.pdf
28 листопада 2020 14:31
Довідка Працівники.pdf
28 листопада 2020 14:31
довідка МТБ.pdf
28 листопада 2020 14:31
довідка МТБ приміщення.pdf
28 листопада 2020 14:31
декларація МТБ.pdf
28 листопада 2020 14:31
ГЛ якісні матеріали.pdf
28 листопада 2020 14:31
ГЛ Згода з форматом робіт.pdf
28 листопада 2020 14:31
ГЛ Довкілля.pdf
28 листопада 2020 14:31
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2020 14:31
відгук парк арена.pdf
28 листопада 2020 14:31
витяг_платинк_ПДВ_РОМБ+.pdf
28 листопада 2020 14:31
Аналогічний досвід довідка.pdf
28 листопада 2020 14:31
13070040395340J0500105100000000120920201307.pdf
28 листопада 2020 14:31
23206_лист.pdf
28 листопада 2020 14:31
23206_довідка.pdf
28 листопада 2020 14:31
23206_виписка.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:26
лист та інформація.pdf
09 грудня 2020 15:25
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:33
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:33
МВС.zip
08 грудня 2020 17:33
стаття 17.pdf
04 грудня 2020 14:14
Електронний підпис
28 листопада 2020 13:15
Електронний підпис
28 листопада 2020 13:13
Рейтинг_УБІБ.zip
28 листопада 2020 13:13
Довідка_покриття.zip
28 листопада 2020 13:13
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.zip
28 листопада 2020 13:13
Довідка_ЄС.zip
28 листопада 2020 13:13
8 Працівники.pdf
28 листопада 2020 13:13
2 Установчі документи.pdf
28 листопада 2020 13:13
3 Аналогічний договір.pdf
28 листопада 2020 13:13
5 Платіжні документи.pdf
28 листопада 2020 13:13
1 Довідки.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:39
20_кошториси8.pdf
27 листопада 2020 17:39
20_кошториси7.pdf
27 листопада 2020 17:39
20_кошториси6.pdf
27 листопада 2020 17:39
20_кошториси5.pdf
27 листопада 2020 17:39
20_кошториси4.pdf
27 листопада 2020 17:39
20_кошториси3.pdf
27 листопада 2020 17:39
20_кошториси2.pdf
27 листопада 2020 17:39
20_кошториси1.pdf
27 листопада 2020 17:39
19_специфікація_частина2.pdf
27 листопада 2020 17:39
19_специфікація_частина1.pdf
27 листопада 2020 17:39
19_матеріали_гост.pdf
27 листопада 2020 17:39
19.zip
27 листопада 2020 17:39
18_ТП_ДОВІДКИ_ПРОЕКТ_ДОГОВ.pdf
27 листопада 2020 17:39
14_відгук_дубровиця.pdf
27 листопада 2020 17:39
17_договір_мат_база.pdf
27 листопада 2020 17:39
14_аналогічний_дубровиця.pdf
27 листопада 2020 17:39
16_довідка_мат_база.pdf
27 листопада 2020 17:39
14_акти_дубровиця.pdf
27 листопада 2020 17:39
15_довідка_техніка.pdf
27 листопада 2020 17:39
13_відгук_санаторна.pdf
27 листопада 2020 17:39
13_аналогічний_санаторна.pdf
27 листопада 2020 17:39
13_акти_санаторна.pdf
27 листопада 2020 17:39
11_1ПВ.pdf
27 листопада 2020 17:39
10_довідки_працівники.pdf
27 листопада 2020 17:39
12_довідка_аналогічні.pdf
27 листопада 2020 17:39
09_ліцензія.pdf
27 листопада 2020 17:39
11_штатний.pdf
27 листопада 2020 17:39
08_декларація_КБ.PDF
27 листопада 2020 17:39
11_охорона_праці_протоколи.pdf
27 листопада 2020 17:39
11_охорона_праці_корочки.pdf
27 листопада 2020 17:39
07_антикорупціяна_та_наказ.PDF
27 листопада 2020 17:39
06_паспорт_директора.PDF
27 листопада 2020 17:39
05_директор.pdf
27 листопада 2020 17:39
04_статут.pdf
27 листопада 2020 17:39
03_виписка.pdf
27 листопада 2020 17:39
02_витяг_пдв.pdf
27 листопада 2020 17:39
01_відомості_єдрпоу.pdf
27 листопада 2020 17:39
11_звіт_1ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації"

ПП "РОМБ +"

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

ТОВ "Компанія Барбакан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації"
#43144514
Відхилено 120 000 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 21:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 18:47
ПП "РОМБ +"
#40395340
Відхилено 138 999 999,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 00:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 23:23
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
Переможець 156 450 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 00:01

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" в процедурі відкритих торгів на закупівлю: Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція стадіону «Авангард» на вул.Замковій, 34 у м. Рівному. Коригування» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно з вимогами Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації Учасник має підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Зазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника; 2. Згідно з вимогами Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації Учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником на підтвердження надана копія аналогічного договору, який не відповідає встановленим вимогам у тендерній документації, адже Договір №94 від 06.07.20 року укладений на суму 25 265 000.00 грн. в той час, коли встановлена вимога Замовника має редакцію: надати скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю/ частково виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній) з нового будівництва/реконструкції щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Вартість аналогічного договору має становити не менше 25% від очікуваної вартості закупівлі. Очікувана вартість 156 815 476.00 грн. Тобто, наданий аналогічний договір не відповідає вимозі в частині встановленої вартості та відсотка його виконання, який у разі часткового виконання договору має становити не менше 90%, а відповідно до довідки №514 від 27.11.2020 року він становить 61.5 %. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: Учаснику надати копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Щодо другого пункту: Учаснику слід привести у відповідність документи, які він надав для документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Потрібно завантажити пакет документів, які будуть відповідати встановленим вимогам у Розділі 3 Додатку 2 тендерної документації. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

02 грудня 2020 21:18
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "РОМБ +" в процедурі відкритих торгів на закупівлю: Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція стадіону «Авангард» на вул.Замковій, 34 у м. Рівному. Коригування» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно з вимогами Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації Учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження зазначеної вищевказаного, серед всіх вимог, які містяться у цьому розділі учасник повинен надати: скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю/ частково виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній) з нового будівництва/реконструкції щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Вартість аналогічного договору має становити не менше 25% від очікуваної вартості закупівлі. Учасник надає у складі тендерної пропозиції аналогічний договір № 20/03/19 від 20.03.2019 року в п.1.2. Розділу 1 Предмет договору чітко зазначено: «Проектна та кошторисна документація є невід’ємною частиною цього Договору», а тому вони становлять разом із договором сукупний та цілісний документ. Зазначені додатки відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника, а отже такий вважається поданим не в повному обсязі. 2. Відповідно до вимог ч.7 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у разі залучення до виконання робіт субпідрядника, то інформація це, надається в довільній формі на бланку учасника (у разі його наявності), повинна містити дату, реєстраційний номер документу, найменування посади, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника та відбиток печатки (у разі її використання). В інформації, учасник повинен вказати перелік робіт та /або кваліфікаційних критеріїв, до виконання та/або підтвердження яких, планує залучати субпідрядну (-і) організацію (-ії). А також, слід надати її (-їх) листи з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, надані у формі таблиці 1 та 3 Додатку 3 до цієї тендерної документації, а у випадку підпункту 3) цього пункту – згідно з переліком кваліфікаційних критеріїв, до підтвердження яких, планує залучати субпідрядну (-і) організацію (-ії) відпоовідно до пунктів 1, 2 Додатку 3 до цієї тендерної документації. Зокрема, подана учасником довідка про залучення субпідрядників до виконання робіт з вих № 29-16 від 27 листопада 2020 року містить відомості щодо трьох субпідрядників: ПП«Флоріан», ТОВ «Група компаній Енергомонтаж», ПП «Спецбуд-Захід». Однак, під час оцінки тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що такі листи відсутні у складі його пропозиції; 3. Вимогами тендерної документації Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації передбачено: якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів, вказаних в довідці у формі табл.1. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У той же час учасник надає відомості про залучення орендованої техніки відповідно до договору №19/11/20 від 19.11.2020 року, але акти приймання- передачі не долучає. Однак, у п. 5.1 вказаного договору оренди зазначено, що об’єкт оренди має бути переданий та прийнятий відповідними сторонами за договором протягом 2 днів з моменту підписання цього договору, передача майна здійснюється за актом приймання-передачі. Поданий лист-пояснення № 1209/-11-4 від 27.11.2020 зі змісту якого він свідчить про те, що акти приймання-передачі не надаються в складі пропозиції, адже будуть підписані при передачі техніки, та при укладенні угоди акти не передбачаються договором суперечить п.5.1. договору оренди №19/11/20 від 19.11.2020 року, а тому не можуть братись Замовником до уваги. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: Учаснику слід надати додатки до аналогічного договору № 20/03/19 від 20.03.2019 року, визначені у п.1.2. та які становлять його невід’ємну частину, а саме: Проектну та кошторисну документацію. Щодо другого пункту: Учаснику слід привести у відповідність документи, які будуть підтверджувати можливість виконання робіт залученими субпідрядниками, а саме: надати від кожного лист з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, надані у формі таблиці 1 та 3 Додатку 3 до цієї тендерної документації, а у випадку підпункту 3) цього пункту – згідно з переліком кваліфікаційних критеріїв, до підтвердження яких, планує залучати субпідрядну (-і) організацію (-ії) відповідно до пунктів 1, 2 Додатку 3 до цієї тендерної документації; Щодо третього пункту: Учаснику слід надати до договору оренди техніки №19/11/20 від 19.11.2020 року акти приймання-передачі відповідно до п.5.1 цього ж договору. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

04 грудня 2020 00:00
Електронний підпис
03 грудня 2020 23:58
Проткол _4.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" в процедурі відкритих торгів на закупівлю: Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція стадіону «Авангард» на вул.Замковій, 34 у м. Рівному. Коригування» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з вимогами розділу 2 додатку 3 тендерної документації Учасник має підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: кваліфікацію спеціаліста(-ів), що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання у складі пропозиції сканованих з оригіналу копій протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціаліста(-ів) по загальному курсу з охорони праці. Подані документи учасника працівника, який відповідальний за охорону праці, а саме: на Директора Дешкель Олександра Володимировича не відповідають вищевказаній вимозі, адже протокол №19 засідання комісії з питань перевірки знань охорони праці від 28.02.2020 року та посвідчення №529-19-20 від 28.02.2020 року не містить інформацію щодо перевірки знань спеціаліста(-ів) саме по загальному курсу з охорони праці. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: Учаснику слід надати підтвердження наявності спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці у формі сканованих з оригіналу копій документів згідно переліку Тендерної документації з перевірки знань спеціаліста(-ів) безпосередньо по загальному курсу з охорони праці.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
156 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 17:59
Банківська гарантія.zip укладений
18 грудня 2020 16:49
Договір підряду.pdf укладений
18 грудня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 17:19
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 17:17
Додатковий договір.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 17:17
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 15:05
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 15:01
Додатковий договір.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2021 13:59
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 13:58
Додатковий договір.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі робіт та відповідно вартості договору
Номер договору про закупівлю: 30-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Передбачено надання авансу на придбання матеріалів, конструкцій та виробів
Номер договору про закупівлю: 30-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 30-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML