Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з садіння та догляду за зеленими насадженнями
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-11-10-007090-c d026884e2bc44a88aa54dfc14d0696bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спірідончук Віктор Миколайович

+380965105294 tender.ugkh.mlt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25490034
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1
Контактна особа: Спірідончук Віктор Миколайович
+380965105294
tender.ugkh.mlt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 14:56
Початок аукціону: 27 листопада 2020 13:05
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


послуги з садіння та догляду за зеленими насадженнями
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з садіння та догляду за зеленими насадженнями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Чернишевського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться щомісячно за фактично надані послуги після підписання акту наданих послуг та отримання рахунку, при наявності фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-09-000013 ● 9345710aa0b84213a9ce3b88ed5dfb5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020 13:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.12.2020 № 266

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, ID: UA-2020-11-10-007090-c, яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо: Внести інформацію у оголошення на майданчик про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції на теперішній час у замовника відсутня можливість тому, що розробниками електронної системи закупівель не розроблено даний функціонал. Для виконання вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону - інформація про мову вказана в Тендерній документації у розділі 1 Загальні положення п. 1.7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тому вважаємо, що це не є порушення чинного законодавства зі сторони замовника процедури, а є недоліком електронної системи закупівель, який необхідно усунути на рівні розробника системи PROZORRO. Заперечення щодо: При цьому, згідно з пунктом 11.6 договору № 29/20 невід’ємною і складовою його частиною є Додатки до нього, зокрема: протокол узгодження ціни на надання послуг за договором та розрахунок вартості для надання послуг. Однак, договір № 29/20 надано в неповному обсязі – без додатку «Розрахунок вартості для надання послуг», чим не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного та/або аналогічних договорів» Для прийняття рішення достаньо була наявність копії договору договору. Заперечення щодо: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Дослідженням оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником до умов тендерної документації двічі вносились зміни та 10 і 17 листопада 2020 року в електронній системі закупівель було оприлюднено нові редакції тендерної документації. Проте, в електронній системі закупівель переліки змін, що вносяться, Замовником не було оприлюднено, чим порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, Таблиця щодо змін була підготовлена та можливо при оприлюдненні не оновилися данні. На підставі вищевикладеного повідомляю, що це не є порушення чинного законодавства зі сторони замовника процедури.

2020-12-18 16:11:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вакарь Олексій Вікторович 1 634 278,69
UAH з ПДВ
1 634 278,69
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:31
довідка мвс.pdf
03 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:39
розрахунок вартості.pdf
20 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:04
Аналогічний договір.pdf
20 листопада 2020 14:04
технічні умови.pdf
20 листопада 2020 14:04
проект договора.pdf
20 листопада 2020 14:04
робітники.pdf
20 листопада 2020 14:04
Витяг налог.pdf
20 листопада 2020 14:04
механізми.pdf
20 листопада 2020 14:04
лист-згода.pdf
20 листопада 2020 14:04
ведомость про фоп.pdf
20 листопада 2020 14:04
довідка право підписа.pdf
20 листопада 2020 14:04
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 12:57
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:57
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2020 12:57
Тех. умови.pdf
26 листопада 2020 12:57
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 12:57
Паспорт+ИНН.pdf
26 листопада 2020 12:57
Кваліфікаційні док..pdf
26 листопада 2020 12:57
Договір 37.pdf
26 листопада 2020 12:57
Витяг.pdf
26 листопада 2020 12:57
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вакарь Олексій Вікторович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вакарь Олексій Вікторович
#2893811918
Переможець 1 634 278,69
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вакарь Олексій Вікторович
#2893811918
1 634 278,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 15:46
100-20 від 08.12.2020.pdf укладений
08 грудня 2020 15:40