Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432
Overhaul of the public highway of state importance M-05 Kyiv - Odessa - the bridge across the Khadzhibeysky estuary at km 445 + 432
Очікувана вартість
181 918 181,00 UAH
UA-2020-11-10-005366-b ce2b1d0bb74c4741a2378817859a178f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 січня 2021 13:20
Очікувана вартість: 181 918 181,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 819 181,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 900000 UAH
Publication date: 10 листопада 2020 17:08
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 181 918 181 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 819 182 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Overhaul of the public highway of state importance M-05 Kyiv - Odessa - the bridge across the Khadzhibeysky estuary at km 445 + 432
CPV: 45220000-5
Період постачання: по 01 лютого 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на протязі 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. (більш детально викладено в проекті договору) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 15:05
ТД НР КР Хаджибей 18 12 20.docx
18 грудня 2020 15:05
Перелік змін Хаджибей 18 12 20.docx
30 листопада 2020 13:07
ТД НР КР Хаджибей 30 11 20.docx
30 листопада 2020 13:07
Перелік змін Хаджибей 30 11 20.docx
30 листопада 2020 13:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НР 30 11 20.docx
10 листопада 2020 17:05
ТД НР КР Хаджибей 10 11 20.docx
10 листопада 2020 17:05
проект договору 10 11 20.docx
18 грудня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 15:05
ТД НР КР Хаджибей 18 12 20.docx
18 грудня 2020 15:05
Перелік змін Хаджибей 18 12 20.docx
30 листопада 2020 13:07
ТД НР КР Хаджибей 30 11 20.docx
30 листопада 2020 13:07
Перелік змін Хаджибей 30 11 20.docx
30 листопада 2020 13:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НР 30 11 20.docx
10 листопада 2020 17:05
ТД НР КР Хаджибей 10 11 20.docx
10 листопада 2020 17:05
проект договору 10 11 20.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-10-005366-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СІТІЛАЙТ ФОРМ", Код ЄДРПОУ:42813425
Дата подання: 04 грудня 2020 17:03
СКАРГА
щодо порушень законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 21:14
рішення від 09.12.2020 № 22723 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 21:14
рішення від 16.12.2020 №23324 .pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 21:28

Документи подані скаржником

04 грудня 2020 15:54
Скарга (1).pdf
04 грудня 2020 15:54
Копия SCAN0024 (1).PDF
04 грудня 2020 15:54
Копия SCAN0013.PDF

Документи подані замовником

14 грудня 2020 15:24
ТОВ Сітілайт форм.pdf
14 грудня 2020 15:24
ТОВ СІТІЛАЙТ ФОРМ.docx
14 грудня 2020 15:31
ТОВ СІТІЛАЙТ ФОРМ.docx
14 грудня 2020 15:32
ТОВ Сітілайт форм.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-17-000167 ● d7ccb8bd67d6432bbe4e65365d15d9b0
  • Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2023 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.01.2023 № 9

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-10-005366-b 10.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-19 17:30:23

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432, очікуваною вартістю 181 918 181,00,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-11-10-005366-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Маст-Буд» (далі – ТОВ «Підприємство «Маст-Буд») умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту виникнення зобов’язань за договором та на строк дії договору (в тому числі й із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 26.12.2022 № 7).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору підряду від 04.02.2021 № 77/К/ЗР.
5. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 28.01.2022 № 5 та від 26.12.2022 № 7 до Договору підряду від 04.02.2021 № 77/К/ЗР.
6. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-20 15:56:54

Відповідь на запит

1. Очікувана вартість за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432 (код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» обґрунтовується позитивним висновком державної експертизи від 01.04.2020.
Технічні та якісні характеристики вищевказаного предмету закупівлі, обґрунтовуються проектною документацією, яка затверджена наказом УАД від 06.04.2020 р. № Н-153. Файл додається.
Бюджетне призначення відповідно до Розпорядження Одеської обласної адміністрації від 02.02.2021 «Про перерозподіл видатків обласного бюджету на 2021 рік» наявне у розмірі 10 000,00 грн. Файл додається.
2. Постанова КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 (далі – Постанова), відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета набула чинності закупівлі 19.12.2020 року. Так як закупівля на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432 була оголошена до набуття чинності Постанови, а саме 18.12.2020, то зобов’язання щодо розміщення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, не розповсюджується на дану закупівлю.

3. Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Маст-Буд» було надано забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю відповідно до частини 5 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Файл додається.
Відповідно до підпункту 23.7.3. розділу XXIII. «Інші умови», у випадку продовження строку дії договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії. Він зобов’язаний це зробити не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку дії банківської гарантії. Наразі банківська гарантія Підрядника діє до 31.01.2023, що відповідає вимогам тендерної документації та умовам договору підряду від 04.02.2021 №77К/ЗР.

4. Замовником не було подовжено строк для укладання договору. Замовник уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.

5. Додаткова угода № 5 від 28.01.2022 укладена за згодою сторін відповідно до абз.б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п/п 3. пункту 21.3. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» Договору та у зв’язку з необхідністю коригування проектної документації на даний об’єкт, що спричинило появу додаткових робіт і унеможливлювало продовження виконання робіт по договору. Файли додаються.
Додаткова угода від 26.12.2022 № 7 укладена за згодою сторін, відповідно до абз.б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п/п 3. пункту 21.3. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» Договору та у зв’язку з необхідністю введення об’єкта в експлуатацію, згідно Постанови від 24 червня 2022 р. № 722 «Деякі питання здійснення дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві в умовах воєнного стану». Файл додається.
6. Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Маст-Буд» були надані документи відповідно до вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Файли додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 15 лютого 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 січня 2021
UA-2020-11-10-005366-bce2b1d0bb74c4741a2378817859a178f
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 10:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕТКОМ ІНВЕСТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 13:58
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 10:22

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» на підтвердження наявності техніки, зазначеної у відповідній довідці, надано не завірені власником ТОВ «Рента-лізинг» копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів/будівельних машин. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п. 1.1.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації (далі ТД) у тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п. 1.1.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, надати завірені власником ТОВ «Рента-лізинг» копії свідоцтв на залучену техніку за договором оренди з ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор».

Документи

Публічні документи

28 січня 2021 15:10
Електронний підпис
28 січня 2021 15:03
довідка від 28.01.2021 №01-90
28 січня 2021 15:03
довідка від 28.01.2021 №01-91
11 січня 2021 14:57
Електронний підпис
11 січня 2021 14:57
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:58
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:58
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:03
гарантія 08.12.2020.zip
10 грудня 2020 19:03
28. Протокол Директор.jpg
10 грудня 2020 19:03
27. Приказ Директор.jpg
10 грудня 2020 19:03
25. витяг ПДВ.JPG
10 грудня 2020 19:03
24. сертификат ISO 9001_2015.pdf
10 грудня 2020 19:03
13. Проект договору.pdf
10 грудня 2020 19:03
9. Довідка про санкції.pdf
10 грудня 2020 19:03
7. Довідка Ст.17.pdf
10 грудня 2020 19:03
тех. х-ки CIFA K41L.docx
10 грудня 2020 19:03
21.9 відгук Дон САД.pdf
10 грудня 2020 19:03
20.2 Лист-відгук Днепр.pdf
10 грудня 2020 19:03
19.1 Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 19:03
18. Ескадор - лаб..pdf
10 грудня 2020 19:03
16.5 ЦПД механізатори.pdf
10 грудня 2020 19:03
16.4.1 диплом Старухина.pdf
10 грудня 2020 19:03
16.4 ЦПД лаборант.pdf
10 грудня 2020 19:03
16.2.3 Prymak-Svidoctvo.jpg
10 грудня 2020 19:03
16.2.2 Prymak-geodesy.jpg
10 грудня 2020 19:03
16.2.1 Діплом-ПримакА.jpg
10 грудня 2020 19:03
16.2 ЦПД геодезист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У протоколі загальних зборів Учасника, передбаченому п. 3.10. розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до тендерної документації не зазначено предмету закупівлі; 2) У довідці про наявність техніки учасника відсутні електростанції; 3) Кількість майстрів за довідкою про наявність працівників менша встановленої вимогами п. 1.2. розділу І Кваліфікаційні критерії» додатку ІІІ до тендерної документації; 4) У відповідній довідці, працівник Ласкін В.В. зазначається як монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій та сантехніком, натомість за наданим наказом – він лише сантехнік; 5) У довідці про наявність обладнання міститься назва крану СКГ-63/10, зазначення якої відсутнє у договорі #2402А; 6) На працівників Громакову Інну Олександрівну та Сакуна Артема Юрійовича, вказаних начальниками дільниці, не надано ані наказів, ані дипломів; 7) На підтвердження наявності працівників, зазначених під пунктами 48-57 відповідної довідки не надано копій наказів про призначення на посаду/ЦПУ/трудових книжок; 8) У п. 16 довідки про наявність обладнання вказано, що навантажувач фронтальний залучається на підставі договору оренди, однак у колонці №6 довідки відсутня інформація про дату та номер зазначеного договору; 9) У складі тендерної пропозиції Учасником не надано договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, вказаних у відповідній довідці під п. 1 та п.2; 10) У довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, поданій Учасником у складі тендерної пропозиції, не вказано обсяг робіт/послуг, виконання яких необхідно документально підтвердити; 11) В актах договорів, зазначених під пунктами 2, 3 довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору вказано недостатній обсяг робіт/послуг, виконання яких необхідно підтвердити, що вимагається умовами тендерної документації; 12) У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні відгуки замовників за наданими аналогічними договорами. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п. 3.10. розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до тендерної документації (далі ТД) у тому разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі; 2) Відповідно до п. 1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД учасник зобов’язаний вказати у довідці та підтвердити наявність такої техніки як: Електростанція пересувна потужністю не менше 200 кВт не менше 1 од; Електростанція пересувна потужністю не менше 80 кВт не менше 1 од; Електростанції пересувні потужністю не менше 5 кВт не менше 5 од; 3) Відповідно до п. 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД кількість майстрів, що включається до довідки має становити не менше 4 осіб; 4) Відповідно до п. 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують можливість залучення до виконання робіт по предмету закупівлі, працівників, зазначених в довідці; 5) Відповідно до п. 1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на таку, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), подаються посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін; 6) Відповідно до п. 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують можливість залучення до виконання робіт по предмету закупівлі, працівників, зазначених в довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів; 7) Відповідно до п. 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують можливість залучення до виконання робіт по предмету закупівлі, працівників, зазначених в довідці; 8) Відповідно до п. 1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД відповідно до у колонці №6 довідки про наявність обладнання зазначається документ, підтверджуючий приналежність (вказується для позицій, які не є власними). 9) Відповідно до п. 1.3. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. 10) Відповідно до п. 1.3. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД у колонці №6 довідки-таблиці про виконання аналогічних договорів зазначається Обсяг робіт (роботи/послуги виконання , яких необхідно документально підтвердити); 11) Відповідно до п. 1.3. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. 12) Відповідно до п. 1.3. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п. 3.10. розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до ТД – у протоколі передбаченому п. 3.10. розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до ТД зазначити предмет закупівлі; 2) На виконання вимог п. 1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – до довідки про наявність обладнання додати електростанції разом з копіями документів, що підтверджують приналежність; 3) На виконання вимог п. 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – внести до довідки про наявність працівників майстрів у кількості відповідній вимогам ТД та надати підтверджуючі докуенти; 4) На виконання вимог п. 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – привести довідку про наявність працівників у відповідність до наказу про призначення на посаду Ласкіна В.В., або підтвердити зазначену у довідці посаду відповідно до вимог ТД, надавши інші документи, передбачені цим пунктом; 5) На виконання вимог п. 1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – привести довідку про наявність обладнання у відповідність до договору №2402А у частині зазначення крану СКГ-63/10; 6) На виконання вимог п. 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – надати копії дипломів та наказів (трудових книжок або ЦПУ) працівників Громакової Інни Олександрівни та Сакуна Артема Юрійовича; 7) На виконання вимог п. 1.2. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – надати копії наказів про призначення на посаду/ЦПУ/трудових книжок на працівників, зазначених під номерами 48-57 довідки про наявність працівників.; 8) На виконання вимог п. 1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – у довідці про наявність обладнання вказати дату та номер договору оренди, на підставі якого залучається навантажувач фронтальний, а також надати завірену відповідно до умов ТД копію такого договору; 9) На виконання вимог п. 1.3. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – надати копії договорів з актами, що підтвердили б досвід виконання аналогічних робіт, вказаних у відповідній довідці під п. 1 та п.2; 10) На виконання вимог п. 1.3. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору вказати обсяг робіт/послуг, виконання яких необхідно документально підтвердити; 11) На виконання вимог п. 1.3. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – підтвердити обсяг виконаних робіт/наданих послуг за договорами, зазначеними під пунктами 2, 3 відповідної довідки; 12) На виконання вимог п. 1.3. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – надати копії відгуків від замовників за договорами, вказаними у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору;

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 09:27
Електронний підпис
28 грудня 2020 09:26
Виписка_.pdf
28 грудня 2020 08:25
Електронний підпис
28 грудня 2020 08:25
Fwd гарантия 28.12.2020.zip
11 грудня 2020 09:13
Електронний підпис
11 грудня 2020 09:12
Устав нов.ред.rar
11 грудня 2020 09:12
ТЗ.pdf
11 грудня 2020 09:12
Сертифікат.pdf
11 грудня 2020 09:12
проект договору.pdf
11 грудня 2020 09:12
Ліцензія 2019 (1).pdf
11 грудня 2020 09:12
Дозвіл №1031.16.12_газ.jpg
11 грудня 2020 09:12
Дозвіл №0888.16.12_балони.PDF
11 грудня 2020 09:12
Дозвіл №0394.16.12_крани.pdf
11 грудня 2020 09:12
Гарантійний лист.PDF
11 грудня 2020 09:12
БК Метком Інвест_ПДВ.PDF
11 грудня 2020 09:12
Fwd FW Метком гарантия.zip
11 грудня 2020 09:12
Довідка сплати ПДВ.PDF
11 грудня 2020 09:12
Приказі.PDF
11 грудня 2020 09:12
КБ3 3005.PDF
11 грудня 2020 09:12
КБ3 3004.PDF
11 грудня 2020 09:12
Довідка про досвід.pdf
11 грудня 2020 09:12
Відгук 2.pdf
11 грудня 2020 09:12
Відгук 1.pdf
11 грудня 2020 09:12
акт по 3005.PDF
11 грудня 2020 09:12
Акт по 3004.PDF
11 грудня 2020 09:12
Суховатов.PDF
11 грудня 2020 09:12
Сидоров.PDF
11 грудня 2020 09:12
Сакун А.Ю..jpg
11 грудня 2020 09:12
Підв. кваліф. Жеріков.png
11 грудня 2020 09:12
Первушин.PDF
11 грудня 2020 09:12
Наказ про призначення.pdf
11 грудня 2020 09:12
Мацюк.PDF
11 грудня 2020 09:12
Мацуев.PDF
11 грудня 2020 09:12
копії наказів+ЦПД.pdf
11 грудня 2020 09:12
Довідка працівників.pdf
11 грудня 2020 09:12
Довідка працівники.pdf
11 грудня 2020 09:12
Дипломи.pdf
11 грудня 2020 09:12
Диплом.pdf
11 грудня 2020 09:12
Диплом Жерикова.png
11 грудня 2020 09:12
Диплом Базалюк.png
11 грудня 2020 09:12
Громаков М.jpg
11 грудня 2020 09:12
Авраменко.PDF
11 грудня 2020 09:12
XA Ng 34453628.pdf
11 грудня 2020 09:12
Власна техніка.pdf
11 грудня 2020 09:12
Договор бетононасос.PDF
11 грудня 2020 09:12
Договор буксир.PDF
11 грудня 2020 09:12
Залучена техніка.pdf
11 грудня 2020 09:12
инструменты.pdf
11 грудня 2020 09:12
ЛИЗИНГ 2.rar
11 грудня 2020 09:12
ЛИЗИНГ1.rar
11 грудня 2020 09:12
Лист-погодження.pdf
11 грудня 2020 09:12
техника.pdf
11 грудня 2020 09:12
транспорт.rar

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» на підтвердження наявності лабораторії було надано копію договору про надання послуг лабораторії від 17.02.2020 року. Однак, строк дії відповідного договору встановлений до 31.12.2020 р., та не містить умови його автоматичної пролонгації та не коригується жодною додатковою угодою; 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» на підтвердження наявності працівників надано відповідну довідку, у якій працівники, зазначені під № 18, 19, 20, 21, (посада – «Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 5 розряду»), вказані ще й під № 82, 83, 85, 91 з посадою «Дорожній робітник». На даних працівників надані накази відповідно до першої зазначеної посади, а також цивільно-правові угоди відповідно до другої посади. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1.1.2 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації (далі ТД), для підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати копію чинного договору з усіма додатками та невід’ємними його частинами про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії; 2) Відповідно до п. 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, Учасником надається довідка про наявність працівників за встановленою формою, відповідно до якої кількість працівників, що включаються до довідки становить: для монтажників 3-6 розряду – не менше 18 осіб; для дорожніх робітників – не менше 20. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1.1.2 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, у договорі про надання послуг лабораторії від 17.02.2020 року, надати документи (додаткову угоди), яка підтвердить чинність вказаного договору. 2) На виконання вимог п. 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, надати документи, які підтвердять додаткове залучення чотирьох монтажників 3-6 розряду або чотирьох дорожніх робітників, аби кількість працівників (не посад) відповідала встановленим у ТД вимогам, це має бути довідка про наявність працівників в новій редакції та документи про підтвердження залучення вказаних працівників.

Документи

28 грудня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

11 січня 2021 15:58
Електронний підпис
28 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
28 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
28 грудня 2020 09:19
Xerox Scan_24122020165040 (1).pdf
24 грудня 2020 11:24
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:24
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:23
Техніка та МТБ.rar
24 грудня 2020 11:23
Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
24 грудня 2020 11:23
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 грудня 2020 11:23
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
24 грудня 2020 11:23
Звіт по аудиту ISO 9001 2015.pdf
24 грудня 2020 11:23
Дозвіл МЗ-112.pdf
24 грудня 2020 11:23
Договір підряду.pdf
24 грудня 2020 11:23
Довідки ст17.pdf
24 грудня 2020 11:23
Довідка щодо санкцій.pdf
24 грудня 2020 11:23
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
24 грудня 2020 11:23
Накази та Дипломи.rar
24 грудня 2020 11:23
Договір №01_16_07_19.rar
24 грудня 2020 11:23
Відгук Одеса.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Підприємство "Маст-Буд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕТКОМ ІНВЕСТ"

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" 181 860 564,00
UAH з ПДВ
181 860 564,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 181 900 000,00
UAH з ПДВ
181 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 15:10
Електронний підпис
28 січня 2021 15:03
довідка від 28.01.2021 №01-90
28 січня 2021 15:03
довідка від 28.01.2021 №01-91
11 січня 2021 14:57
Електронний підпис
11 січня 2021 14:57
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:58
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:58
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:03
гарантія 08.12.2020.zip
10 грудня 2020 19:03
28. Протокол Директор.jpg
10 грудня 2020 19:03
27. Приказ Директор.jpg
10 грудня 2020 19:03
25. витяг ПДВ.JPG
10 грудня 2020 19:03
24. сертификат ISO 9001_2015.pdf
10 грудня 2020 19:03
13. Проект договору.pdf
10 грудня 2020 19:03
9. Довідка про санкції.pdf
10 грудня 2020 19:03
7. Довідка Ст.17.pdf
10 грудня 2020 19:03
тех. х-ки CIFA K41L.docx
10 грудня 2020 19:03
21.9 відгук Дон САД.pdf
10 грудня 2020 19:03
20.2 Лист-відгук Днепр.pdf
10 грудня 2020 19:03
19.1 Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 19:03
18. Ескадор - лаб..pdf
10 грудня 2020 19:03
16.5 ЦПД механізатори.pdf
10 грудня 2020 19:03
16.4.1 диплом Старухина.pdf
10 грудня 2020 19:03
16.4 ЦПД лаборант.pdf
10 грудня 2020 19:03
16.2.3 Prymak-Svidoctvo.jpg
10 грудня 2020 19:03
16.2.2 Prymak-geodesy.jpg
10 грудня 2020 19:03
16.2.1 Діплом-ПримакА.jpg
10 грудня 2020 19:03
16.2 ЦПД геодезист.pdf

Публічні документи

11 січня 2021 15:58
Електронний підпис
28 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
28 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
28 грудня 2020 09:19
Xerox Scan_24122020165040 (1).pdf
24 грудня 2020 11:24
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:24
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:23
Техніка та МТБ.rar
24 грудня 2020 11:23
Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
24 грудня 2020 11:23
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 грудня 2020 11:23
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
24 грудня 2020 11:23
Звіт по аудиту ISO 9001 2015.pdf
24 грудня 2020 11:23
Дозвіл МЗ-112.pdf
24 грудня 2020 11:23
Договір підряду.pdf
24 грудня 2020 11:23
Довідки ст17.pdf
24 грудня 2020 11:23
Довідка щодо санкцій.pdf
24 грудня 2020 11:23
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
24 грудня 2020 11:23
Накази та Дипломи.rar
24 грудня 2020 11:23
Договір №01_16_07_19.rar
24 грудня 2020 11:23
Відгук Одеса.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Підприємство "Маст-Буд"

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Підприємство "Маст-Буд"
#33653812
Переможець 181 860 564,00
UAH з ПДВ
18 січня 2021 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Підприємство "Маст-Буд"
#33653812
181 860 564,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2023 14:52
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2023 14:26
77К ЗР ДУ8 Хаджибей Маст-Буд 23 03 23.PDF зміни до договору
24 березня 2023 14:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 16:56
77К ЗР ДУ7 26 12 22.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 16:56
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 10:43
77К ЗР ДУ5 28 01 22.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 10:43
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 16:29
77К ЗР Хаджибей МастБуд 04 02 21.pdf укладений
08 лютого 2021 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п/п 3. пункту 21.3. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2022 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 77К/ЗР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п/п 3. пункту 20.3. розділу ХХ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 21.1. розділу XXІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2023 року. п. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 77К/ЗР
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням виконання робіт, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.3. п. 3.4. розділу ІІІ. «Ціна договору» , п.п. 4 п. 21.3. і пункту 21.7. розділу ХХІ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» (погодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на 9 218 442,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXII. «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить – 172 642 122,00 грн. (сто сімдесят два мільйона шістсот сорок дві тисячі сто двадцять дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 28 773 687,00 грн. (двадцять вісім мільйонів сімсот сімдесят три тисячі шістсот вісімдесят сім грн. 00 коп.). п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів до 24 березня 2023 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 24 березня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 77К/ЗР
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 24 березня 2023
Сума оплати за договором: 172 642 122,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 773 687,00 UAH)