Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Нове будівництво системи водовідведення від Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №101 літ. «А”-1, A’-1» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Абрикосова, 1а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (ДК 021:2015: 45232000-2 Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів)
Очікувана вартість
3 207 292,00 UAH
UA-2020-11-10-005151-c a3b95f68e1774943aabd688b51bf2eaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 14:58
Початок аукціону: 26 листопада 2020 14:58
Очікувана вартість: 3 207 292,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 036,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.

Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір – 150000 грн.; вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії; умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Нове будівництво системи водовідведення від Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №101 літ. «А”-1, A’-1» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Абрикосова, 1а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (ДК 021:2015: 45232000-2 Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50090, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Абрикосова, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 45232000-2 — Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за наявності коштів на рахунку Замовника протягом 10 робочих днів при умові отримання дозвільного документу на виконання будівельних робіт на підставі підписаних документів. Замовник має право на відстрочку платежу строком до 90 банківських днів з дня підписання Сторонами форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та Договірної ціни. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 13:14
21_ТД_Водопідготовка_Абрикосова.docx
10 листопада 2020 13:14
Додаток 1.docx
10 листопада 2020 13:14
Додаток 2.docx
10 листопада 2020 13:14
Додаток 4.docx
10 листопада 2020 13:14
Додаток 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БТК Фарес 3 191 361,60
UAH з ПДВ
3 191 361,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАЙТ І К" 3 205 299,60
UAH з ПДВ
3 205 299,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 01:03
Електронний підпис
11 грудня 2020 01:01
Довідки (переможець)
25 листопада 2020 21:54
Електронний підпис
25 листопада 2020 21:52
Кошториси.rar
25 листопада 2020 21:52
Документи 02.rar
25 листопада 2020 21:52
Документи 01.rar

Публічні документи

25 листопада 2020 19:18
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:17
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:16
Інформаційний лист.pdf
25 листопада 2020 19:01
Договор на лабораторию.pdf
25 листопада 2020 19:01
Договор геодезист.pdf
25 листопада 2020 19:01
кошторис.zip
25 листопада 2020 19:01
Договор - проект.pdf
25 листопада 2020 19:01
Банк.гарантія.zip
25 листопада 2020 19:01
довідка о субпідрядн..pdf
25 листопада 2020 19:01
Приказ на директора 17.03.2020.pdf
25 листопада 2020 19:01
Ліцензия Крайт і К.PDF
25 листопада 2020 19:01
Копія Статуту- 2020.pdf
25 листопада 2020 19:01
загальні відомості.pdf
25 листопада 2020 19:01
Бухгалтерська Довідка.pdf
25 листопада 2020 19:01
Договір оренди ТЗ Вито.pdf
25 листопада 2020 19:01
Договір оренди ТЗ Фольц.pdf
25 листопада 2020 19:01
договор Герасимов.pdf
25 листопада 2020 19:00
Договор АВТО Mitsubishi.pdf
25 листопада 2020 19:00
КБ-З Строй Сити ан.дог..pdf
25 листопада 2020 19:00
Договір оренди склада.pdf
25 листопада 2020 19:00
Техн.- лист погодження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БТК Фарес

ТОВ "КРАЙТ І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БТК Фарес
#31551028
Переможець 3 191 361,60
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БТК Фарес
#31551028
3 191 361,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 13:04
ДУ_181220_3_Абрикосова.PDF укладений
26 квітня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 08:08
ДУ_181220_2_Абрикосова.PDF зміни до договору
10 березня 2021 08:07
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:29
Договор_181220 від 18.12.2020_Абрикосова.PDF укладений
18 грудня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття бюджетних зобов'язань на 2021 рік, продовження строку виконання робіт в межах строку дії Договору, внесення змін в реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 181220
Договір:
Номер додаткової угоди: 181220/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 26 квітня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін