Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб КЗІ "SecureToken-337K" (експ.висн. ДССЗЗІ України № 04/03/02-800 від 14.03.2017р.) з ліцензією на ПП "Надійний засіб ЕЦП "CryptoLib2"
Очікувана вартість
1 930,00 UAH
UA-2020-11-10-004350-a 2a18eef9cd3a4cc990a26486f2d05696
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Безрук

+380987534332 bezrooknata@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Наталія Безрук
+380987534332
bezrooknata@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки


Засіб КЗІ "SecureToken-337K" (експ.висн. ДССЗЗІ України № 04/03/02-800 від 14.03.2017р.) з ліцензією на ПП "Надійний засіб ЕЦП "CryptoLib2"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Засіб КЗІ "SecureToken-337K" (експ.висн. ДССЗЗІ України № 04/03/02-800 від 14.03.2017р.) з ліцензією на ПП "Надійний засіб ЕЦП "CryptoLib2"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Троїцька, будинок 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару олата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної та отримання відповідного бюджетного фінансування Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

10 листопада 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЯК-ЦЕНТР"
#38835097
Переможець 1 930,00
UAH
10 листопада 2020 17:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 17:56
MEIS-2361.pdf укладений
10 листопада 2020 17:53