Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації важливих для безпеки, в частині секції 3ВВ. (РПЗ-4.81)
Очікувана вартість
21 975 678,25 UAH
UA-2020-11-10-002250-c 9228d38f19a04d089df57cc84efec73d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 14:51
Очікувана вартість: 21 975 678,25 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці ЕЦ – Жолубак Віталій Мар’янович, тел. (05136) 414-64. e-mail: v_zholubak@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог ВВ СМтаР – Жуля Микола Анатолійович, тел. (05136) 422-09, e-mail: na_zhulya@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації важливих для безпеки, в частині секції 3ВВ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, м. ЮжноукраЇнськ, ВП ЮУАЕС, Промзона. Строк виконання робіт - в період ППР-2021 на енергоблоці № 3, закінчення робіт – 14.04.2021. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати: виконання зобов’язань Замовника забезпечується авансом. Сума авансу становить 50 % від вартості обсягу виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт та постачання матеріалів. Орієнтовний термін здійснення попередньої оплати (авансування): через 15 днів після укладання договору. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Аванс 15 Календарні 50
Виконання робіт Умови оплати: виконання зобов’язань Замовника забезпечується авансом. Сума авансу становить 50 % від вартості обсягу виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт та постачання матеріалів. Орієнтовний термін здійснення попередньої оплати (авансування): через 15 днів після укладання договору. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Пiсляоплата 45 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт,: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
18 листопада 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 12:40
Перелік змін.doc
18 листопада 2020 12:40
Додаток 2 ТД Проект договору.doc
18 листопада 2020 12:40
Додаток 1.1 Технічна специфікація.PDF
18 листопада 2020 12:40
Тендерна документація.docx
10 листопада 2020 10:43
КРЕСЛЕННЯ.7z
10 листопада 2020 10:43
КОШТОРИСИ.7z
10 листопада 2020 10:43
Додаток 3 до ТД Перелік формальних помилок.docx
18 листопада 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 12:40
Перелік змін.doc
18 листопада 2020 12:40
Додаток 2 ТД Проект договору.doc
10 листопада 2020 10:43
Додаток 2 ТД Проект договору.doc
18 листопада 2020 12:40
Додаток 1.1 Технічна специфікація.PDF
10 листопада 2020 10:43
Додаток 1 Технічна специфікація.pdf
18 листопада 2020 12:40
Тендерна документація.docx
10 листопада 2020 10:43
Тендерна документація.docx
10 листопада 2020 10:43
КРЕСЛЕННЯ.7z
10 листопада 2020 10:43
КОШТОРИСИ.7z
10 листопада 2020 10:43
Додаток 3 до ТД Перелік формальних помилок.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо авансу
Дата подання: 11 листопада 2020 11:35
Дата відповіді: 12 листопада 2020 11:24
Враховуючи те, що закупівлю усієї кабельно-провідникової продукції та шаф, а також іншого обладнання покладено 100% на Підрядника, що є дороговартісною та потребує авансових платежів заводам-виробникам, просимо внести зміни в тендерну документацію щодо виплати авансу в розмірі не менше 50% від суми закупівлі.
Відповідь: Ваше питання прийнято до розгляду та у разі прийняття позитивного рішення в установленому порядку будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Щодо внесення змін в ТД
Дата подання: 13 листопада 2020 08:25
Дата відповіді: 17 листопада 2020 11:08
У Додатку А. Специфікація на обладнання, «Енергоблок №3. Заміна КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині заміни секції 3ВВ», що постачається виконавцем робіт та передбачена в проектній документації, а саме: • пункт 1 «Пускач електромагнітний нереверсивний, з тепловим реле з кнопками керування ПМЛ-2210 (або еквівалент)»; • пункт 4 «Вимірювач напруги, діапазон вимірювання 0-75 кВ, вихідний сигнал 5мА МТЕ Щ 100-2» (або еквівалент); • пункт 5 «Вимірювач постійного струму, діапазон вимірювання 0-3 кА МТЕ Щ 401-2 (або еквівалент)», віднесені до класу 3Н відповідно до НП 306.2.141-2008 (системи нормальної експлуатації, важливі для безпеки (СВБ). В зв’язку з відсутністю погоджених Державною інспекцією ядерного регулювання України технічних умов на зазначену вище продукцію, пропонуємо або змінити їх класифікаційну приналежність, або виключити із Специфікації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто та повідомляємо наступне.
Закупівля вказаного обладнання передбачена проєктною документацією.
Виключення із специфікації (Додатку А) вважаємо недоцільним.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-17-000004 ● cc74141416c54a8b9ddcbefd882ffb4e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021 13:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

16.06.2021 № 396

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2021 № 396.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-11-10-002250-c 10.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-25 13:48:55

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації важливих для безпеки, в частині секції 3ВВ. (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-10-002250-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1 - Пунктом 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі: 2 % від вартості договору.
Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем торгів у вигляді банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, або гарантії страхової компанії, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом».
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-30 14:02:22

Копія страхової гарантії забезпечення виконання договору

На ваш запит надаємо копію страхової гарантії (забезпечення виконання договору про закупівлю) сертифікат № 1076245 від 10.12.2020


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Енергопромбуд 21 972 968,80
UAH
21 972 968,80
UAH
1 21 972 968.80 Документи
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" 21 639 448,01
UAH
21 639 448,01
UAH
1 21 639 448.01 Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 21 938 200,16
UAH
21 638 000,00
UAH
1 21 638 000 Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 09:33
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:31
15 Декларація з питань ОП.pdf
26 листопада 2020 09:31
12 Реквізити.PDF
26 листопада 2020 09:31
11 Про субпідрядника.pdf
26 листопада 2020 09:31
10 Антикорупційна програма.pdf
26 листопада 2020 09:31
7 Технічна специфікація.PDF
26 листопада 2020 09:31
6 Розрахунок ДЦ.imd
26 листопада 2020 09:31
5 Розрахунок ДЦ.pdf
26 листопада 2020 09:31
1 Кваліфікаційні критерії.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:44
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:39
Fw_ Страхова гарантія1075885 (1).zip
27 листопада 2020 17:39
5.imd
27 листопада 2020 17:39
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

10 грудня 2020 11:47
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:45
Кошториси ПНР
10 грудня 2020 11:45
Кошториси БМР
10 грудня 2020 11:44
Довідка
10 грудня 2020 11:44
Довідка
10 грудня 2020 11:44
Довідка
10 грудня 2020 11:44
Довідка
10 грудня 2020 11:44
Довідка МВС
26 листопада 2020 12:08
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:07
16 Рішення постачальника.pdf
26 листопада 2020 12:06
14 Дозвільна документація.zip
26 листопада 2020 12:06
13 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 листопада 2020 12:06
12 Довідка про підприємство.pdf
26 листопада 2020 12:06
17 Додаткова документація.zip
26 листопада 2020 12:06
5 Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Енергопромбуд

КВП МУ-13 "ЕПЗМ"

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
Переможець 21 638 000,00
UAH
08 грудня 2020 10:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
21 638 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 16:25
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 10:02
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 липня 2021 09:58
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 15:20
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:55
09_12-20 20-123-01-20-06673.pdf укладений
30 грудня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягів робіт зі зменшенням вартості договору
Номер договору про закупівлю: 09-12-20- 20-123-01-20-06673
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягів робіт без зміни вартості договору. Додаткова угода №2 набуває чинності з момента підписання її обома сторонами та діє до 31.08.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 09-12-20- 20-123-01-20-06673
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 25 491 686,39
UAH (в тому числі ПДВ 4 248 614,40 UAH)