Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт центральної вхідної групи терапевтичного корпусу з влаштуванням пандуса, розташованого за адресою: вул. Медична 63, м. Апостолове, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
79 189,00 UAH
UA-2020-11-10-001451-c 0a21ba1d1a7649aba13e093fee728740
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Сергійчук

+380985092011 380985092011d@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПОСТОЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01987631
Місцезнаходження: 53800, Україна , Дніпропетровська обл., Апостолівський р-н, м. Апостолове, вул. Медична, 63
Контактна особа: Дар'я Сергійчук
+380985092011
380985092011d@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 10:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 10:03
Очікувана вартість: 79 189,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 395,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт центральної вхідної групи терапевтичного корпусу з влаштуванням пандуса, розташованого за адресою: вул. Медична 63, м. Апостолове, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 10:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД" 68 000,00
UAH з ПДВ
68 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:07
ТД Терапевтич.корпус.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД"
#43515742
Переможець 68 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 10:40

Документи

24 листопада 2020 10:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД"
#43515742
68 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2020 10:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 11:08
ДУ 1 до 4 СтенБуд.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 10:29
Д 4 СтенБуд.pdf укладений
26 листопада 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 «Графік виконання робіт «Капітальний ремонт центральної вхідної групи терапевтичного корпусу з влаштуванням пандуса, розташованого за адресою: вул. Медична 63, м. Апостолове, Дніпропетровської області” відповідно ДК021:2015:45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)» в новій редакції (додається). 3. Інші умови Договору, які не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Дана додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. Графік виконання робіт “Капітальний ремонт центральної вхідної групи терапевтичного корпусу з влаштуванням пандуса, розташованого за адресою: вул. Медична 63, м. Апостолове, Дніпропетровської області” відповідно ДК021:2015:45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) 1 Демонтажні роботи - Листопад, 2020 рік- 26-30 2 Ремонт ганку - Грудень, 2020 рік - 1-4, 7-11 3 Встановлення дверних блоків та перегородок - Грудень, 2020 рік - 7-11 4 Улаштування пандуса - Грудень, 2020 рік - 14-18, 21-24
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 000,00
UAH