Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мастильні оливи, мастильні матеріали та технологічні рідини
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-11-10-001247-b 8c1ff2fdce404285b215fd6069072224
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрелецька Рита Олександрівна

mtz1@pushcha.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Контактна особа: Стрелецька Рита Олександрівна
mtz1@pushcha.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 15:57
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції:Тендерні пропозиції складаються та подаються Учасником Замовнику українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. У разі, якщо до складу тендерної пропозиції Учасника входитимуть документи, які за своїм походженням були складені іншою, ніж українська мова, вони обов’язково мають супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову
Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (у формі електронного документу) оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не повинен бути меншим ніж строк дії тендерної пропозиції.
Вимоги до оформлення електронної банківської гарантії викладені у Додатку 6 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14800 літр
моторні оливи, відповідний код 09211100-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
2400 літр
гідравлічна олива, відповідний код 09211610-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
120 літр
гальмівна рідина, відповідний код 09211650-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
1040 літр
трансмісійні оливи, відповідний код 09211400-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
2160 літр
мастильні матеріали, відповідний код 09211000-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Покупцем здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Продавця визначеними у цьому договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати прийняття товару Покупцем за актом передання-прийняття (видаткових накладних) товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 10:55
Договір у новій редакції мастильні засоби 2 (1).docx
11 листопада 2020 10:55
ТД у новій редакції мастильні засоби 2 (1).docx
11 листопада 2020 10:54
Перелік змін оливи.docx
11 листопада 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 10:55
Договір у новій редакції мастильні засоби 2 (1).docx
10 листопада 2020 10:51
Договір мастильні засоби 2.docx
11 листопада 2020 10:55
ТД у новій редакції мастильні засоби 2 (1).docx
10 листопада 2020 10:50
ТД мастильні засоби 2.docx
11 листопада 2020 10:54
Перелік змін оливи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 12 листопада 2020 16:30
Дата відповіді: 16 листопада 2020 14:46
Підкажіть, будь-ласка, яка саме Трансмісійна олива вам потрібна ATF IID або ATFIII ?
Відповідь: Доброго дня! Трансмісійна олива ATFIII

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-10-001247-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС", Код ЄДРПОУ:13991251
Дата подання: 02 грудня 2020 15:00
Рішення
Відповідно до рішення Замовника , яке оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 305 від 01 грудня 2020р., переможцем по Закупівлі «Мастильні засоби (мастильні оливи, мастильні матеріали та технологічні рідини)» було визнано ТОВ "СМ ТРЕЙДІНГ" . Дане рішення Замовника є неправомірним, адже тендерна пропозиція ТОВ " СМ ТРЕЙДІНГ " містить невідповідності тендерній документації на Закупівлю «Мастильні засоби (мастильні оливи, мастильні матеріали та технологічні рідини)», а саме:
ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» у складі своєї пропозиції надав копію аналогічного договору, в якому предметом договору є «нафтопродукти», Предметом закупівлі ж є Мастильні засоби. Також у договорі не зазначена вартість договору та об'єм товару що пропонується до постачання, тому неможливо достеменно впевнитись у завершеності договору, як того вимагається у Тендерній документації (Додаток №2 п.3) теж стосується і Відгуку- він не несе інформацію про завершення договору.
У складі своєї пропозиції ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» надали довідки, що до відсутності підстав встановлених у статті 17 Закону (п5 ч.1 ст 17 та п12 ч1 ст 17 які суперечать одна одній ( хто учасник закупівлі? Посадова чи фізична особа?)
Не надав (згідно Додатку №3 п.7) Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
У складі своєї пропозиції ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» надав паспорт якості оливи Autolub Dynamic S Synth 10W40 SG/CD ,партія №10. Дата виготовлення 24.09.2016р в якому вказаний термін придатності – 5 років з дати виготовлення, що є недостатнім ,згідно Додатку №4 п.6 Тендерної документації,згідно якого термін придатності Товару, на момент постачання, не повинен бути менше 12 місяців.
На підставі викладеного, просимо відмінити рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» та повернути закупівлю на етап кваліфікації. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 09:41
Шановний Учаснику! На вашу вимогу повідомляємо Вам наступне:
1. Щодо аналогічного договору.
Мастильні засоби є продуктом нафтопереробки, тобто нафтопродуктами. В пункті 1.2. Договору вказано, що найменування товару, його кількість і ціна вказуються в додатках, рахунках, або видаткових накладних. В тендерній пропозиції додається видаткова накладна до зазначеного договору, в якій вказується що предметом закупівлі є мастильні засоби, зазначена ціна та кількість товару. Також видаткова накладна є підтвердженням факту виконання договору. Крім того в тендерній пропозиції надається лист-відгук від контрагента в якому ТОВ «СМ Трейдінг» характеризується як надійний постачальник. Отже у Замовника немає підстав для відхилення ТОВ «СМ Трейдінг» по кваліфікаційним критеріям статті 16.
2. Щодо довідок по статті 17.
В тендерній документації вимагалося від учасників надати довідки в довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення по статті 17. В тому числі довідка щодо пункту12 частини 1 статті 17. Учасник цю довідку надав. Довідка щодо пункту 5 частини 1 статті 17 стосується фізичних осіб які є Учасниками. ТОВ «СМ Трейдінг» є юридичною особо, а отже пункт 5 частини 1 статті 17 до нього не відноситься. Разом з тим Учасникам не забороняється надавати в складі тендерної пропозиції будь-які інші документи які не вимагалися умовами тендерної документації але під час перевірки тендерної пропозиції на відповідність, до уваги беруться лише ті документи які вимагалися в тендерній документації.
3. Щодо ліцензії.
Умовами тендерної документації вимагалося від учасників надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. Тобто у разі наявності. Якщо певний вид діяльності не ліцензується та не передбачає документів дозвільного характеру то Учасник не надає такі документи.
4. Щодо терміну придатності.
Умовами тендерної документації передбачено, що термін придатності товару, на момент постачання, не повинен бути менше 12 місяців. На даний момент ТОВ «СМ Трейдінг» є Учасником закупівлі і не є постачальником. В свою чергу Замовником під час поставки товару буде проводитись перевірка товару на відповідність вимогам, в тому числі щоб термін придатності бум не меншим ніж 12 місяців.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-001247-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС", Код ЄДРПОУ:13991251
Дата подання: 09 грудня 2020 10:13
Рішення
Відповідно до рішення Замовника , яке оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 305 від 01 грудня 2020р., переможцем по Закупівлі «Мастильні засоби (мастильні оливи, мастильні матеріали та технологічні рідини)» було визнано ТОВ "СМ ТРЕЙДІНГ" . Дане рішення Замовника є неправомірним, адже тендерна пропозиція ТОВ " СМ ТРЕЙДІНГ " містить ряд невідповідностей тендерній документації на Закупівлю «Мастильні засоби (мастильні оливи, мастильні матеріали та технологічні рідини)», а саме: ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» у складі своєї Тендернї пропозиції не зазначив назву товару що пропонується. Також у складі Технічних вимог до предмета закупівель ,у складі Цінової пропозиції та в Заповненому проекті договору зазначив назви оливи : «Олива Moto 2T S Synth для двохтактних двигунів» та «трансмісійна олива ATF III» .Та згідно п.5 Додатку3 Таблиці3 Тендерної документації не надав Сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ, який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару. Натомість надав документи на інший товар. Також у складі своєї пропозиції ,у Технічних вимогах до предмета закупівлі ТОВ "СМ ТРЕЙДІНГ" не погодив кількість товару та фасування(взагалі відсутня інформація про фасування і тару),що є невідповідністю Тендерній документації.
На підставі викладеного, просимо відмінити рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» та повернути закупівлю на етап кваліфікації. У разі ігнорування вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету . З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 17:43
1. У складі тендерної пропозиції, ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» надав документ «Тендерна пропозиція», який вимагався умовами тендерної документації. В цьому документі зазначена специфікація в якій присутні назви всього переліку товарів який пропонується.
2. У складі тендерної пропозиції, ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» надав файл «Паспорта.pdf». На стор. 1 ПАСПОРТ №0307 від 07.03.2019 на оливу для автоматичних коробок передач AutoLub ATF DEX III. На стор. 11 ПАСПОРТ №08311 від 08.11.2019 на оливу моторну для двотактних двигунів AutoLub Moto 2T API TC. Зазначені товари відповідають назвам зазначеним у документах тендерної пропозиції.
3. ТОВ «СМ ТРЕЙДІНГ» у Технічних вимогах до предмета закупівлі, а саме у пункті 11 погоджує фасування. Кількість товару зазначається зокрема у документі «Тендерна пропозиція».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-15-000019 ● 1d8be95d171d476884fb63ec0d44e3f2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2021 09:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.01.2021 № 10

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2021 № 10

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-11-10-001247-b 10.11.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ" 627 208,80
UAH з ПДВ
586 197,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГА ГРУПП" 661 040,00
UAH з ПДВ
586 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД"ІММ" 699 672,00
UAH з ПДВ
586 317,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО" 631 560,00
UAH з ПДВ
603 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРОІЛ" 665 424,00
UAH з ПДВ
604 512,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОНТЕКС -АГРО" 661 644,00
UAH з ПДВ
605 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" 657 698,40
UAH з ПДВ
623 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" 735 048,00
UAH з ПДВ
625 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕФТЕХИМСОЮЗ" 714 844,80
UAH з ПДВ
699 671,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:05
Тендерна ПП 03.12.2020.PDF
03 грудня 2020 14:47
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:46
Довідка ст.17.PDF
03 грудня 2020 14:14
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:13
Довідка МВС 03.12.2020.pdf
03 грудня 2020 11:34
Електронний підпис
03 грудня 2020 11:34
Електронний підпис
03 грудня 2020 11:34
Довідка податкова.pdf
02 грудня 2020 16:23
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:22
Довідка.zip
02 грудня 2020 16:22
Довідка (1).zip
02 грудня 2020 16:22
Витяг ЄДР 02.12.2020.pdf
25 листопада 2020 15:31
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:31
Тех.вимоги.PDF
25 листопада 2020 15:31
Тендерна пропозиція.PDF
25 листопада 2020 15:31
СТАТУТ СМТ(копія), завірена.PDF
25 листопада 2020 15:31
Паспорта.pdf
25 листопада 2020 15:31
Наказ на директора (копія).PDF
25 листопада 2020 15:31
Кваліф.частина.PDF
25 листопада 2020 15:31
ЕЦП БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1767.rar
25 листопада 2020 15:31
ДоговорВІДАР завір.копія.pdf
25 листопада 2020 15:31
Відгук ВІДАР.PDF
25 листопада 2020 15:31
Витяг з ЄДР(копія), завірена.PDF
25 листопада 2020 15:31
Видаткові до договору.PDF

Публічні документи

26 листопада 2020 11:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 11:49
Паспорта на оливи.pdf
26 листопада 2020 11:49
Договір поставки.pdf
26 листопада 2020 11:49
Банківська Гарантія.zip
26 листопада 2020 11:49
Статут оригінал.pdf
26 листопада 2020 11:49
Наказ на директора.pdf
26 листопада 2020 11:49
Ліцензія +П.pdf
26 листопада 2020 11:49
Лист відгук.pdf
26 листопада 2020 11:49
Карточка Підприємства.pdf
26 листопада 2020 11:49
Витяг ПДВ з реєстру 15.12.2015р..PDF
26 листопада 2020 11:49
Витяг з реєстру 20.10.20р..pdf
26 листопада 2020 11:49
Виписка ЄДР.PDF

Публічні документи

25 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:35
GARANTIYA_24 000UAH.zip
24 листопада 2020 12:10
ISO 9001_2015 QSCert (UKR).pdf
24 листопада 2020 12:10
Технічні вимоги.pdf
24 листопада 2020 12:10
Технічна частина.pdf
24 листопада 2020 12:10
Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 12:10
ТД ІММ- Кволіті.pdf
24 листопада 2020 12:10
СТАТУТ(нова редакція).pdf
24 листопада 2020 12:10
Проект договору.pdf
24 листопада 2020 12:10
про обробку даних.pdf
24 листопада 2020 12:10
про наяність обладнання.pdf
24 листопада 2020 12:10
про наявність кваліфікаціі.pdf
24 листопада 2020 12:10
Інформація про виробника.pdf
24 листопада 2020 12:10
Довідки до ст 17.pdf
24 листопада 2020 12:10
Гарантійний лист.pdf
24 листопада 2020 12:10
Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2020 12:10
Витяг з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

26 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:40
7 пояснення про ліцензії.pdf
26 листопада 2020 11:40
5 технічна специфікація.pdf
26 листопада 2020 11:40
2 тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 11:40
16 паспорти якості на товари.pdf
26 листопада 2020 11:40
14 Статут.pdf
26 листопада 2020 11:40
13 довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 11:08
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:57
Garantiya_24 000.pdf.p7s
26 листопада 2020 10:57
Garantiya_24 000.pdf
26 листопада 2020 10:57
Довiренiсть Байцар О.С.pdf
26 листопада 2020 10:57
Банкiвська лiцензiя.pdf
26 листопада 2020 10:57
8. Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2020 10:57
6. Довідка (бенефіціар).pdf
26 листопада 2020 10:57
5. Проєкт договору.pdf
26 листопада 2020 10:57
4.2. Несертифікація.pdf
26 листопада 2020 10:57
4.1. Паспорта якості.pdf
26 листопада 2020 10:57
4. Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2020 10:57
3. Довідка ст.17.pdf
26 листопада 2020 10:57
2.3. Аналогічний договір.pdf
26 листопада 2020 10:57
2.2. Довідка (працівники).pdf
26 листопада 2020 10:57
11. Неліцензування.pdf
26 листопада 2020 10:57
10. Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 10:57
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 10:47
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:44
Паспорта якості.pdf
26 листопада 2020 10:05
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:55
016-001-42549-2020.zip
26 листопада 2020 09:55
ліцензія.zip
26 листопада 2020 09:55
Повноваження підпис.pdf
26 листопада 2020 09:55
Довідка субпідрядника.pdf
26 листопада 2020 09:55
Технічна інформація.pdf
26 листопада 2020 09:55
Довідка погодження.pdf
26 листопада 2020 09:55
Вимоги ст_17.pdf
26 листопада 2020 09:55
Ішні документи2.pdf
26 листопада 2020 09:55
Інші документи3.pdf
26 листопада 2020 09:55
Аналогічний договір.pdf
26 листопада 2020 09:55
Інші документи.pdf
26 листопада 2020 09:55
Scan5.jpg
26 листопада 2020 09:55
Scan4.jpg
26 листопада 2020 09:55
Scan3.jpg
26 листопада 2020 09:55
Scan2.jpg
26 листопада 2020 09:55
Scan1.jpg
26 листопада 2020 09:55
Scan.jpg
26 листопада 2020 09:55
Договор.pdf
26 листопада 2020 09:55
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 11:41
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:34
Витяг із Статут1.7z
26 листопада 2020 11:34
Банківська ліцензі1.7z
26 листопада 2020 11:34
Лист для клієнті1.7z
26 листопада 2020 11:34
Паспорта.pdf
26 листопада 2020 11:34
Договір заповнений.pdf
26 листопада 2020 11:34
Договір завізований.pdf
26 листопада 2020 11:34
11 Статут.pdf
26 листопада 2020 11:34
Лист гарантія 261.21.pdf
26 листопада 2020 11:34
Довідка ст17 261.19.pdf
26 листопада 2020 11:33
13 Витяг платника ПДВ ориг.jpg
26 листопада 2020 11:33
Наказ Фролова Ю.1.7Z
26 листопада 2020 11:33
Протокол Н1.7Z
26 листопада 2020 11:33
Гарантія 11377-20.7z
26 листопада 2020 11:33
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 11:33
Лист-згода персональні.pdf
26 листопада 2020 11:33
Довідка ст 17.pdf
26 листопада 2020 11:33
Довідка аналогічний.pdf
26 листопада 2020 11:33
Довідка 261.18.pdf
26 листопада 2020 11:33
Довідка 261.23.pdf
26 листопада 2020 11:33
Відгук+накладні Водоканал.pdf
26 листопада 2020 11:33
Гарантійний лист 261.20.pdf
26 листопада 2020 11:33
Відомості 261.22.pdf
26 листопада 2020 11:33
Довідка 261.14.pdf
26 листопада 2020 11:33
Довідка 261.13.pdf
26 листопада 2020 11:33
Довідка 261.15.pdf
26 листопада 2020 11:33
Довідка 261.17.pdf
26 листопада 2020 11:33
Довідка 261.16.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:32
Цінова пропозиція.PDF
26 листопада 2020 09:32
Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2020 09:32
Статут.pdf
26 листопада 2020 09:32
ст 17.pdf
26 листопада 2020 09:32
Сертификат дистрибьюции 2020.pdf
26 листопада 2020 09:32
Св-во НДС.pdf
26 листопада 2020 09:32
Повноваження директора.pdf
26 листопада 2020 09:32
Підписаний_G1120-6933-GL_tender.pdf
26 листопада 2020 09:32
Паспорта.pdf
26 листопада 2020 09:32
Згода з умовами договору.pdf
26 листопада 2020 09:32
Довідка про статут.pdf
26 листопада 2020 09:32
Довідка про довкілля.pdf
26 листопада 2020 09:32
Довідка особа на тендері.pdf
26 листопада 2020 09:32
Довідка виробника.pdf
26 листопада 2020 09:32
Витяг з реєстру ПДВ копія.pdf
26 листопада 2020 09:32
Витяг з ЄДРПОУ РОЗШИРЕНИЙ.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 12:15
Електронний підпис
23 листопада 2020 12:13
Vutyag z nakazu Davidchuk (1).zip
23 листопада 2020 12:13
Dovirenist Davidchuk (1).zip
23 листопада 2020 12:13
Bankivska Licenzia (2).zip
23 листопада 2020 12:13
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 12:13
Проект договору заповнений.pdf
23 листопада 2020 12:13
Паспорти якості.pdf
23 листопада 2020 12:13
Копія Статуту.pdf
23 листопада 2020 12:13
Копія витягу ПДВ.pdf
23 листопада 2020 12:13
Довідка про ліцензії.pdf
23 листопада 2020 12:13
201188_ГР_3321_24 000.ZIP

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "МЕГА ГРУПП"

ТОВ "ТД"ІММ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО"

ТОВ "МІРОІЛ"

ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОНТЕКС -АГРО"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС"

ТОВ "СП ЮКОЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕФТЕХИМСОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ"
#42508320
Переможець 586 197,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ТРЕЙДІНГ"
#42508320
586 197,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 18:40
Доп.угода 2 СМ Трейдінг оливи.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 18:37
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:57
Доп.угода 1 оливи СМ Трейдінг.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:49
Договір оливи СМ Трейдінг.pdf укладений
16 грудня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів та уточнення джерело фінансування
Номер договору про закупівлю: 89/15-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів та уточнення джерело фінансування
Номер договору про закупівлю: 89/15-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML