Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за CPV за ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Захисний одяг (халат)) НК 024:2019: 32170
Очікувана вартість
13 461,60 UAH
UA-2020-11-10-001207-b 8335b425fab544d083f2f9d210e10114
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оліярник-Павленко Ірина

380322546212 py15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Оліярник-Павленко Ірина
380322546212
py15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Захисний одяг (халат) НК 024:2019: 32170
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
Захисний одяг (халат) НК 024:2019: 32170
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, вул.К.Левицького,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 32170 — Халат процедурный, одноразового використання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий Товар Замовником здійснюються в національній валюті України – гривнях, в безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника, після отримання товару на підставі видаткових накладних протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Договорні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 листопада 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 10:44
для Оголошення халат.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пономаренко Дмитро Володимирович
#3354301913
Переможець 13 461,60
UAH
10 листопада 2020 13:42

Документи

10 листопада 2020 13:42
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:38
ПНУД договора вибори.PDF
10 листопада 2020 13:38
Звіт з ЄДР (припинено)
10 листопада 2020 13:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 11:12
ЄДР ФОП Пономаренко.docx укладений
10 листопада 2020 13:52
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 13:45
Договір 408 від 10.11.20.PDF укладений
10 листопада 2020 13:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Захисний одяг (халат) НК 024:2019: 32170 120 штуки 112,18
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 461,60
UAH