Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду за об'єктом: «Встановлення індивідуального теплового пункту з погодним регулюванням у будівлі Опорного закладу загальної середньої освіти Узинська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Узинської міської ради Київської області, м.Узин, вул. Ярослава Мудрого, 11-A»
Очікувана вартість
6 922,48 UAH
UA-2020-11-10-000858-a 36563ad3f58742bd92d9433d58447f27
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 yodgkg_ee@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
yodgkg_ee@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з технічного нагляду за об'єктом: «Встановлення індивідуального теплового пункту з погодним регулюванням у будівлі Опорного закладу загальної середньої освіти Узинська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Узинської міської ради Київської області, м.Узин, вул. Ярослава Мудрого, 11-A»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09161, Україна, Київська область, м. Узин, вул. Ярослава Мудрого, 11-A
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 листопада 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Харитонов Сергій Володимирович
#2909106954
Переможець 6 922,48
UAH
10 листопада 2020 11:41

Документи

10 листопада 2020 11:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:48
Договір укладений
10 листопада 2020 11:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 922,48
UAH