Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби по догляду за меблями
Очікувана вартість
2 430,40 UAH
UA-2020-11-10-000571-a 6f1bd2a46ce146c7b9578f7b4d74b302
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецов Олександр Максимович

+380487055753 y.yanushkevich@adm.od.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35118626
Місцезнаходження: 65062, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14
Контактна особа: Кузнецов Олександр Максимович
+380487055753
y.yanushkevich@adm.od.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39810000-3: Ароматизатори та воски


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 шт
Засоби по догляду за меблями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65062, Україна, Одеська область, Одеса, Фонтанська дорога, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39810000-3 — Ароматизатори та воски

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата замовлень Покупцем здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця на умовах 100 % попередньої оплати, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та згідно наказу ДСА України від 23 січня 2020 року № 28 «Про попередню оплату» відповідно до рахунку протягом 10 банківських днів з дня отримання рахунку на постачання товару. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Покупця, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 листопада 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фідель Є.Л.
#3200013097
Переможець 2 430,40
UAH
10 листопада 2020 10:52

Документи

10 листопада 2020 10:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 12:22
Додатова угода _1 Договір _27.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 10:56
Договір укладений
10 листопада 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку розрахунків за Договором. Зміна попередньої оплати та оплату після отримання товару.
Номер договору про закупівлю: № 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML