Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39540000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Сітка гексагональна)
Очікувана вартість
107 800,00 UAH
UA-2020-11-09-008050-c fa716c035d4e4fd8a4e1fa8e934eded7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтенко Валерія Олександрівна

380442883199 val_voit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки"
Код ЄДРПОУ: 02224548
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Контактна особа: Войтенко Валерія Олександрівна
380442883199
val_voit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 14:41
Очікувана вартість: 107 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 539,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки


Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі наведені у Додатку №1 Тендерної докуме6нтаціїї.
Мова: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 Погонний метр
Сітка гексагональна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39541200-8 — Текстильні сітки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує Постачальнику за фактично поставлений Товар в термін до 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної про приймання Товару та/або Акту приймання-передачі товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 15:12
09.11.2020 Тендерна документація (сітка гексагональна).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАЛІНЧУК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ" 107 500,00
UAH
107 500,00
UAH
Документи
ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" 107 800,00
UAH
107 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 13:46
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:44
3. Довідка 3.pdf
11 грудня 2020 13:44
2. Довідка 2.pdf
11 грудня 2020 13:44
1. Довідка 1.pdf
01 грудня 2020 11:26
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:25
Калінчук4.pdf
01 грудня 2020 11:25
Калінчук3.pdf
01 грудня 2020 11:25
Калінчук1.pdf
01 грудня 2020 11:25
Калінчук 2.pdf
01 грудня 2020 09:49
Електронний підпис
01 грудня 2020 09:48
паспорт Калінчук.pdf
25 листопада 2020 14:23
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:21
16. ідент код Калінчук.jpg
25 листопада 2020 14:21
15. витяг ЄДРПОУ Калінчук.pdf
25 листопада 2020 14:21
10. Довідка право підпису.pdf
25 листопада 2020 14:21
7. Лист-згода з ціною.pdf
25 листопада 2020 14:21
4. Лист-гарантія.pdf
25 листопада 2020 14:21
3. Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2020 14:21
2 Проект договору.pdf
25 листопада 2020 14:21
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 14:19
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:18
15. ідент код.jpg
25 листопада 2020 14:18
13. Виписка з ЄДРПОУ.PDF
25 листопада 2020 14:18
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2020 14:18
8. Довідка право підпису.pdf
25 листопада 2020 14:18
4.1 Лист-згода з ціною.pdf
25 листопада 2020 14:18
4. Лист-гарантія.pdf
25 листопада 2020 14:18
3. Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2020 14:18
2 Проект договору.pdf
25 листопада 2020 14:18
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАЛІНЧУК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КАЛІНЧУК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3395005690
Переможець 107 500,00
UAH
02 грудня 2020 11:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 11:27

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - відсутня інформаційна довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - відсутній оригінал або завірена Учасником копія договору (договорів) з додатками, що включають інформацію про постачання товару аналогічного предмету закупівлі; - відсутня інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) - у довідці, яка містить відомості про учасника, відсутня інформація про ПІБ контактної особи та номер телефону контактної особи учасника; - відсутні документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та повноваження на укладення договору про закупівлю (Повноваження учасника – фізичної особи підприємця підтверджуються паспортом) - відсутнє Свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку); 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5.2.1, п. 5.2.3, частини 5 та п.8.1. частини 8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1., п.2., п.4. п.5. та п.7. Додатку №8 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформаційну довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - Оригінал або завірена Учасником копія договору (договорів) з додатками, що включають інформацію про постачання товару аналогічного предмету закупівлі; - Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) - У довідці, яка містить відомості про учасника, додати інформацію про ПІБ контактної особи та номер телефону контактної особи учасника; - Документ, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та повноваження на укладення договору про закупівлю, а саме для учасника - фізичної особи підприємця – паспорт учасника (усі заповнені сторінки) - Свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку);

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАЛІНЧУК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3395005690
107 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:00
14.12.2020 Договір №445 (сітка гексагональна).pdf укладений
14 грудня 2020 15:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 107 500,00
UAH