Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (комплекти пуфиків)
Очікувана вартість
7 700,00 UAH
UA-2020-11-09-005689-c 89a675907e514abebf78341b7bcc943f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Кривоносова

+380984296340 marysacr@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20307568
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул Лешко-Попеля,1
Контактна особа: Марина Кривоносова
+380984296340
marysacr@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 11:00
Очікувана вартість: 7 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
ДК 021:2015:39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (комплекти пуфиків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Лешко-Попеля,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020  —  04 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 13:39
ОГОЛОШЕННЯ пуфи.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій