Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт центральної вхідної групи хірургічного корпусу для забезпечення доступу МГН та ганку з влаштуванням пандуса КП "Апостолівська ЦРЛ" ДОР, розташованого за адресою: вул. Медична 63, м. Апостолове, Дніпропетровської області відповідно ДК 021:2015:45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
125 805,00 UAH
UA-2020-11-09-003768-c 5f29cf63e86445389882b5bee4ed3105
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Сергійчук

+380985092011 380985092011d@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПОСТОЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01987631
Місцезнаходження: 53800, Україна , Дніпропетровська обл., Апостолівський р-н, м. Апостолове, вул. Медична, 63
Контактна особа: Дар'я Сергійчук
+380985092011
380985092011d@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 11:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 11:49
Очікувана вартість: 125 805,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 629,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт центральної вхідної групи хірургічного корпусу для забезпечення доступу МГН та ганку з влаштуванням пандуса КП "Апостолівська ЦРЛ" ДОР, розташованого за адресою: вул. Медична 63, м. Апостолове, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД" 119 500,00
UAH з ПДВ
119 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 11:05
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:05
ТД.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД"
#43515742
Переможець 119 500,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 14:32

Документи

19 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:31
ротокол пандус-хірургія.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД"
#43515742
119 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:31
ротокол пандус-хірургія.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:05
ДУ 2 до Д 3 СтенБуд.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:03
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 11:27
ДУ 1 до Д 3.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 11:25
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:51
Д 3 СтенБуд.pdf укладений
23 листопада 2020 11:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2020 15:07
111 866,00 UAH UA698201720344321002100028774
КП"Апостолівська ЦРЛ"ДОР
UA563057500000026001053545098
ПП"СтенБуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійщли згоди зменшити суму Договору на 5 572,79 грн. (П’ять тисяч п’ятсот сімдесят дві гривні 79 копійок) та викласти п. 3.1 в новій редакції, а саме: “3.1. Договірна ціна згідно Додатку 1, що є невідкладною частиною договору на момент укладення Договору, становить: 113 927 грн. 21 коп. (Сто тринадцять тисяч дев‘ятсот двадцять сім гривень 21 копійок) без ПДВ.” 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 2061,21 грн.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 111 866,00
UAH